| | Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
nasu intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 186 Location: Espoo Registration date: 29.08.2008
 | Aihe: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 10:56 am | |
| Kertokaapahan hyvät kanssatankoilijat, minkälaisia housuja käytette tankoilussa. Oletteko löytäneet toimivat ja mieleiset pöksyt? Mistä? Tää taitaa olla jonkin sortin ikuisuusongelma, ainakin mulle on, joten vinkkejä otetaan ilolla vastaan! Ongelma siis on, että sortseissa on yleensä joko liikaa lahjetta tai sitten minimaalinen peffan peittävyys - ainakin mulla tosi monet alkuun hyvältä vaikuttaneet pögät ovat päätyneet kotikäyttöön, kun kiipeävät iloisesti peffan väliin. Ei kovin kivaa eikä etenkään huomaavaista tunneilla muita tankoilijoita ajatellen.  Ja testattu on siis voimistelusortseja, Piruetin Madde-sortsit, uikkareita, American Apparelin eri versioita... |
|
 | |
Jutta intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 57 Ikä: 30 Location: Linnavuori Registration date: 10.10.2009
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 11:53 am | |
| Mulla on H&M perus trikooshortsit, hinta 4,90 ja H&M hotpantsit, hinta 3,90.  |
|
 | |
tankomau hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 413 Ikä: 29 Location: Helsinki Registration date: 08.02.2009
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 1:15 pm | |
| Henkan pöksyissä levähtää puntit niin, että pikkarit vilkkuu koko ajan haarovälistä (välillä myös muutakin). En suosittele  Mulla on yhdet megahyvät ja erittäin lyhytlahkeiset shortsit jotka ostin puoltoista vuotta sitten helsingin tanssitarvike-liikkeestä. Ne on mun lempparit. Sit sain Ketulta jotkut Anttilan puntilliset alkkarit jotka on toiseksparhaat. Makso 8e  |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 1:43 pm | |
| Mä käytän kans henkan shortseja, mutta laitan alle hyvin istuvat saman väriset urheilualushousut. Musta ja musta ni ei paljon paista kumpi on alkkari ja kumpi shortsi  Mulla on yhdet tanssishorsit jotka on aivan täydelliset, mutta tarvii kans urheilualkkarit alle, jollain stringeillä levähtää kyl varmasti lahje syrjään. Pitäis kattella jos tilais niitä joskus ihan myyntiinki asti ku niist on monet kyselly. Lahjetta just nii et peffa peittyy, pien käännös ettei ne ratsasta ylös ja silti saa reisien väliin hyvän pidon. _________________  |
|
 | |
-Hanna- Superman

Viestien lukumäärä: 953 Ikä: 30 Location: Helsinki Registration date: 15.02.2008
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 1:50 pm | |
| ^ Aah, kuulostaa just täydelliseltä!  Mulla nimittäin hennesin shortseista sama kokemus kuin tankomaulla, alkuun ne istuu tosi hyvin ja sit leviää...vaikka olisikin samanväriset alushousut/hotpantsit alla niin silti ärsyttää se lepattaminen. Pelkät hotpantsit menee mulla taas vaan kotitreeneissä koska niillä ei ihan tätä takalistoa saa peittoon siveellisesti  ...mistä sais hotpantsin tyylisiä (yhtä tiukat, matala vyötärö) mutta vähän pidemmällä lahkeella? Hennesin shortseilla nimittäin täälläkin mennään paremman puutteessa  . |
|
 | |
Em Kay Superman

Viestien lukumäärä: 865 Ikä: 30 Registration date: 30.10.2009
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 1:54 pm | |
| Mun lempparit on Lindexin hotpants-malliset alushousut. Tarpeeksi matalavyötäröiset, mutta pepa peittyy! Sekä puuvillaiset että sekoitekankaiset toimii! Malli on tosi hyvä. Ja hinta hurjat 7,95. Ostin Piruetista ne minishortsit ja ne nousee niin korkeelle vyötäröön, että joudun aina käärimään. Ja pulitin niistä 22€... Ne Piruetissa myös modifioi niitä minishortseja. Kaveri teetätti matalavyötäröiset versiot, mutta sai maksaa niistä 35€!  Mun mielestä aivan liikaa niin pienestä määrästa kangasta. |
|
 | |
Miia Superman

Viestien lukumäärä: 1126 Ikä: 24 Location: Lahti Registration date: 07.12.2007
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 2:10 pm | |
| Mää hehkutan kans noita Lindexin hotpants alkkareita, toimii! Voi käyttää treenatessa ja niistä on myös mm. muokattu esiintymis housuja jne  |
|
 | |

| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 2:12 pm | |
| Joo, toi on oikeesti kans tosi noloa, kun housujen haarukset seilaa ja sieltä vilkkuu jotain, hmm, ylimääräistä. Kotitreeneissä siihen/pögien lepatukseen ei niin kiinnitä huomiota, mut sit tunnilla alkaa oikeesti nolottaa. Ajattelin kanssa, että voisi kokeilla etsiä urheilualusvaatteita. Iina, muistatko, mistä ne sun tanssisortsit on tai minkä merkkiset ne on? Mulla noi Piruetin sortsit ei vaan istu: ovat ylikorkeet ja silti kiipeevät ja peffa roikkuu ulkona. Jos ottaa isommat, ne lepattaa. Mun ehkä lempparit istuvuudeltaan olis Björn Borgin alkkarisortsit, mutta ne on niin alushousujen näköset, etten kehtaa niissä tunneille mennä. Täytyy kyllä käydä tsekkaamassa noi Lindexin housut! Vaikeeta on siis.  |
|
 | |
tasuni Superman

Viestien lukumäärä: 1998 Ikä: 38 Location: Helsinki Registration date: 07.12.2007
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 4:41 pm | |
| Minäkin mainostan Lindexin hotpants-alkkareita. Monia malleja ja värejä. Istuvat ja sen verran paksut ettei näytä alkkareilta. Alle pistän mieluiten H&M:n laatikkomalliset alkkarit, eri värejä jotka saavat vilkkua jos sopivat muun asun väreihin  . Yllättävä löytö oli Valintatalosta alle vitosella Pierre Roberts -nimiset mustat laatikkoalkkarit. Huippuhyvät, ehkä vähän kutistuu pesussa mutta toimii, ostin kahdet ja ostan tulevaisuudessa lisää, vähän isompia ehkä jotta on kutistumisvaraa. |
|
 | |
hansi Superman

Viestien lukumäärä: 549 Ikä: 21 Location: Helsinki Registration date: 10.12.2009
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 4:49 pm | |
| mitkä on laatikkoalkkarit?  |
|
 | |
LaraK hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 452 Location: Helsinki Registration date: 08.04.2008
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 5:15 pm | |
| Joo, mulla on parhaat pöksyt kanssa noita Lindexin poksyjä, joista ne puuvillaset on ehdottomasti parhaat. Mulla on myös yhdet tosi hyvät Adidaksen pinkit pöksyt, mutta eivät ole niin kovassa käytössä just tuon värin vuoksi  |
|
 | |
Cayanne basic inverter

Viestien lukumäärä: 38 Location: Helsinki Registration date: 04.06.2009
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 6:19 pm | |
| Piti kokeilla Madonnan hamstraamia Piruetin shortseja ja hyväthän ne on. Parhaat toistaiseksi. Huonoa on vain hinta, ~25€. Muistaakseni sieltä löytyi eri lahkeenpituuksiakin. Perus mustan lisäksi oli tarjolla aika hurjiakin värejä ja matta & kiiltäviä materiaaleja. |
|
 | |

| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 8:43 pm | |
| No hyvä jos ne Piruetin Madonna-pöksyt käy jollekin.  Munkin piti ne tietty hankkia, mut mulla eivät toimi ollenkaan. Nehän on kyllä tarkoitettu vähän löysemmiksi, kun ovat kai oikeesti baletin lämmittelyhousut. Eli lahje ei taida juurikaan kaveta, mikä saa ne sitten mulla ainakin kiipeemään. Lindexin hotpantseja on jo niin moni täällä kehunut, että tämä tyttö taitaa huomenna marssia Lindexille.  |
|
 | |
Ewy Superman

Viestien lukumäärä: 838 Ikä: 23 Location: Jyväskylä Registration date: 24.09.2009
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 09, 2010 9:06 pm | |
| Mulla on niitä Pieces-alushousuja varmaan ainakin kahdettoista ihan tankoilua varten  Kyllähän niissäkin parantamisen varaa vielä on, mutta parhaat kyllä mitä tähän mennessä olen kokeillut. |
|
 | |
Mortianna Superman

Viestien lukumäärä: 1357 Ikä: 22 Location: Epsoo Registration date: 28.07.2009
 | Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys La Huhti 10, 2010 3:24 pm | |
| Mulla on kahet shortsit HM:stä. Toiset on mustat, ja mun ekat. Ne on parhaat. Ainoo huono puoli on, että vyötärö on melko ylhäällä ja puristaa pienet jenkkakahvat. Ne ei oikeestaan ala lörpöttää, ehkä vähän, mutta se korjaantuu kun käyttää pesukoneessa.
Toiset ostin toissapäivänä, ne on siniset, ja ne on jotenki paljon halvempaa kangasta, tai sellasta hötöä. :L Niissä on myös leveämmät lahkeet.
Itse olen tehnyt yhdet maastokuvioiset sortsit, ne ei ole ihan täydelliset. Haaral lepattaa ja lahkeesta lanka puristaa, kun en tajunnut käyttää jousto-ommelta.
Seppälästä ostin ihanat violetit yksisarvisyöasukalsarit, mutta ne on satiinia, ja vähän liukkaat tangolla. |
|
 | |
| | Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
|