| | Napalävistys ja tankoilu? | |
|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
piija basic inverter

Viestien lukumäärä: 45 Ikä: 24 Location: Tampere ja ajoittain Oulu Registration date: 15.03.2010
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Ma Marras 15, 2010 11:37 pm | |
| siis HYI mitä hitsiä?! nuihin reikiin jääny joillakin. ihan _karseeta_! osaapahan nytten varoa sitä sitten O_o |
|
 | |
minnamaria intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 61 Ikä: 22 Location: Lahti Registration date: 03.01.2010
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Pe Marras 19, 2010 6:33 pm | |
| Mulla on semmone iso killutin navassa, tuli huomattuu että sen kanssa ainaki saa olla varovaine... Pari viikkoo sitten kolahti tankoon ihan kunnolla, pääs jotenkin vääntyy sellaseen asentoon siinä navassa että reikä saatto ihan skidisti revetä siitä alemmasta reiästä ja oli ainaki viikon tosi kipee. Nyt se on jo kunnossa ja näkyvää damagea ei jääny, kunha toi rupi reiän vieressä paranee |
|
 | |
TankoJassu pole beginner

Viestien lukumäärä: 2 Registration date: 12.06.2011
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Pe Kesä 24, 2011 8:09 am | |
| Mulla on kerran navasta tullut verta ja silloinkin koru oli ollut jo ainakin 9 kk... |
|
 | |
Kiki_ basic spinner

Viestien lukumäärä: 5 Registration date: 27.12.2010
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? To Heinä 14, 2011 1:11 pm | |
| auts, aika paha jos tohon x-polen reikiin jäis kiinni  itsellä ei oo ollu mitään ongelmaa napakorun kanssa, oikeestaan sitä ei ole edes huomannut tankoillessa, tosin itsellä jo muutaman vuoden vanha koru. |
|
 | |
tints basic spinner

Viestien lukumäärä: 11 Ikä: 22 Location: Helsinki Registration date: 18.12.2010
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? To Heinä 14, 2011 2:06 pm | |
| Mulla oli napalävistys ilman korua kolme vuotta ja nyt laitoin sen takasin. Ei siis tarvinnut lävistää uudelleen, mutta pikkasen kuitenkin kipeänä uudelleen avaamisesta ja venytyksestä. Tankotunnilla ei oikeestaa pahemmin haitannu menoa. Pikkasen liikkeistä poistuessa krusifiksin kautta saatto koru osua tankoon, mutta ei sekään kauheesti sattunut. |
|
 | |
Hilima pole beginner

Viestien lukumäärä: 3 Registration date: 28.12.2011
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Ke Joulu 28, 2011 7:36 pm | |
| HOX! Kannattaa vaihtaa korut BIOPLAST koruiksi. Monella iho hylkii metallikoruja, ja napakorut varsinkin kasvavat herkästi ulos. Mutta bioplastia kestävät paremmin... Esim BARBARELLA.se löytyy kaikkiin lävistyksiin bioplastit!
|
|
 | |
Rivqa basic inverter

Viestien lukumäärä: 39 Ikä: 21 Location: Rovaniemi Registration date: 14.12.2011
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Ke Joulu 28, 2011 7:41 pm | |
| Empä ole ennen kuullut tämmösistä bioplast -koruista. Miten ne eroaa kirurginteräksisistä koruista? Muovisiako? |
|
 | |
hpl intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 130 Ikä: 24 Location: Tornio Registration date: 17.10.2011
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Ke Joulu 28, 2011 7:52 pm | |
| Huh, mie en ainakaan ole uskaltanu pitää napakorua tankoillessa  ensinnäkin ettei se vain naarmuta tankoa ja toiseksi kammoaisin jos se repeäis :O Mullaki on aina semmosia isompia koruja tuossa, eli ihan suosiolla olen tunneille ottanut ne pois.. Minun käsittääkseni tuo Bioplast on jotain muoviseosta.. Tämmösen tekstin löysin Romeo & Julian sivuilta; "Tämänhetkisen tietämyksen mukaan Bioplast täyttää materiaalina lävistyskoruihin asetetut vaatimukset kaikkialla maailmassa. Valmistaja kertoo Bioplastista seuraavaa: * Bioplast on luonnonmukainen materiaali. * Bioplast on joustava. * Bioplast voidaan leikata mihin tahansa pituuteen ja jengoittaa kaikille metalli- tai muovipalloille. * Bioplastilla lävistetyillä tavataan vähemmän turvotusta ja tulehduksia. * Bioplastilla tehdyt lävistykset paranevat nopeammin kuin muilla materiaaleilla tehdyt lävistykset. * Bioplast ei aiheuta allergisia reaktioita (nikkelivapaa). * Bioplast voidaa puhdistaa autoklaavissa 121 celsiusasteeseen saakka. * Bioplast on hinnaltaan erittäin kilpailukykyinen ja saatavana 8 värillä. * Bioplast on yksi parhaista materiaaleista ensilävistyksiin. * Vaikka Bioplast on testatessa todettu luonnonmukaiseksi, ei se anna takeita että koru sopisi 100 % varmuudella kaikille ihmisille. Jos saat Bioplastista oireita, valmistaja neuvoo kääntymään lääkärin puoleen." " |
|
 | |
Hilima pole beginner

Viestien lukumäärä: 3 Registration date: 28.12.2011
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Ke Joulu 28, 2011 8:33 pm | |
| Juu muovikoruja on. Itse en enää muita lävistyskoruja käytäkkään ja kaikki jotka olen saanut "käännytettyä" ovat huomanneet niiden olevan ihan ykkösiä. Joustavaa mutta kestävää materiaalia. |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2359 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Ke Joulu 28, 2011 9:23 pm | |
| Eilen nappasin kolme napakorua veks. Ny on kiva ihmetellä koloja, onneks ens viikolla tulee muustettaaaa |
|
 | |
Eeva intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 123 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 28.07.2009
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? Ke Joulu 28, 2011 10:26 pm | |
| Hankin elämäni ensimmäisen lävistyksen viikko sitten. Napakoru, josta on tullut haaveiltua ainakin 10vuotta. Olen mielestäni aina ollut liian "läski" sellaiseen ja lykännyt hankintaa aina siihen että "sitten kun olen treenannut näkyvät vatsalihakset". Ei ole näkyvistä lihaksista tietoakaan tällä sairastelukierteellä, mutta kyllä ne joskus vielä on Lävistyksen ottaminen ei sattunut verikoetta enempää ja vuosi ekana päivänä vähän. Sen jälkeen ei yhtään. Koru on näyttänyt alusta asti siltä kuin se olisi ollut jo vuosia. Eilisestä lähtien on punottanut vähän ylemmän pallon kohdalta, toisinaan hieman kutisee, mutta siinä kaikki. Kuuluuko tän olla näin helppoa?  Jostain luin ettei tuoreen napakorun kanssa saisi kamalasti urheilla. Esim. tehdä vatsalihasliikkeitä? Kuinka pian lävistys kestää normaalin kuntoilun sitten? |
|
 | |
Manares intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 59 Ikä: 24 Location: Tornio Registration date: 28.10.2011
 | Aihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu? To Joulu 29, 2011 12:26 am | |
| Hankin omani joskus 7 vuotta sitten. Oli arka ensimmäiset päivät, mutta parin viikon kuluttua en enää ees huomannu korua. Ei urheiluun vaikuttanut mitenkään. Ongelmana on ollu yhden korun liian lyhyt tappi, korkeavyötäröiset housut ja hameet aiheuttaa joskus ongelmia ja pari kertaa takertunut froteelakanaan. Tankoillessa en aina ota pois koska unohdan sen. Mutta kun hoksaan sen niin otan yleensä pois, mutta on jotenkin orpo olo. |
|
 | |
| | Napalävistys ja tankoilu? | |
|