Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Tankoilijoiden vakuutukset..? Ke Huhti 14, 2010 2:13 pm | |
| Muistelisin, että Ifillä täti sanoi, että ei korvaa. Yrittäjän tapaturmavakuutuksen ehtojen pitäis olla aina samat, se on kuitenki lakisääteinen (vaikkei pakollinen) vakuutus. No, en muista eikä koske mua, kun en ole koskaan humalassa  _________________  |
|
Marie hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 306 Ikä: 25 Location: Toijala Registration date: 28.04.2009
 | Aihe: Vs: Tankoilijoiden vakuutukset..? Ke Huhti 14, 2010 2:16 pm | |
| Joo enhän miäkään enkä tosin saa edes yrittäjä vakuutusta vaik haluisin... mut niin ne mulle sano kun kysyin. Se vakuutus tyyppi joutu viel soittaa jonnekki ja kysyy joltai korkeemmalt tyypilt kun ei ite tienny. |
|
Nounours intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 99 Ikä: 33 Location: Tampere Registration date: 20.10.2008
 | Aihe: Vs: Tankoilijoiden vakuutukset..? Pe Huhti 16, 2010 10:53 am | |
| Mä sain just Ifin yrittäjän tapaturmavakuutuksen paperit kouraani ja tarkistin ihan uteliaisuudesta tuon humalassa toikkaroinnin korvattavuuden. Ei rajoituksissa ainakaan sanota, etteikö sitä korvattais. |
|
Tea intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 169 Ikä: 26 Location: Ähtäri Registration date: 28.11.2008
 | Aihe: Vs: Tankoilijoiden vakuutukset..? To Maalis 24, 2011 11:58 am | |
| No niin, nyt on vihdoin vakuutukset otettu. Pähkäilin Lähivakuutuksella hetken Aikuisturvan ja Yrittäjän tapaturmavakuutus välillä ja päädyin sitten kuitenkin Aikuisturvaan. Kysyin myös tankoilusta ja kännisekoiluista (ei siis yhdessä tietenkään  ), tankoilun korvaa, kännitoikkarointeja ei. Eli tänään heti treenaamaan uusia juttuja |
|
marraskuu basic spinner

Viestien lukumäärä: 6 Location: Helsinki Registration date: 14.11.2011
 | Aihe: Vs: Tankoilijoiden vakuutukset..? Ti Helmi 14, 2012 8:19 am | |
| Mulla on If:ssä sellainen Ryhmäsampo Primus tapaturmavakuutus ihan ns.perusmallia, eli ei mitään urheiluvakuuksia tms. Kysyin niiltä tuosta tankotanssissa sattuneista tapaturmista ja vastaus oli, että korvaa  Silloin ei korvaa, jos on opettaja ja/tai kilpailee niin et on lisenssit. |
|
Herkkupurkki hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 309 Ikä: 37 Location: Helsinki Registration date: 13.06.2010
 | Aihe: Vs: Tankoilijoiden vakuutukset..? Ke Helmi 15, 2012 5:32 pm | |
| Mulla on Tapiolassa tapaturmavakuutus ja sitä ottaessani virkailija sano et se korvaa tankoilun kunhan en kilpaile jne. Siihen tarttee sit urheiluvakuutuksen. Kun täällä on ollu nuin kirjavaa käytäntöä niin kirjotin sinne s-postia eilen ja tänään sain vastauksen että tapaturmavakuutukseni korvaa tankotanssin ja nyt mulla on siitä myös mustaa valkosella. |
|