Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2359 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ti Huhti 12, 2011 4:00 pm | |
|  Kiitos maimiau!! Tuosta tuli superhyvä mieli Kiva kuulla että tykkäsitte, hirmuisesti mua jännäs tulla pitämään tuntia uuteen paikkaan, mutta tosi hyvät fiilikset jäi. Oli ihana käydä sielä ja tietty tuun jos huolitaan |
|
neko basic spinner

Viestien lukumäärä: 17 Ikä: 26 Location: Tampere Registration date: 28.12.2010
 | Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ma Toukokuu 02, 2011 5:00 pm | |
| | Em Kay kirjoitti: | Mä oon ollut aina sitä mieltä, että yleensä opettaja (olkoon minkä tahansa alan opettaja), joka on tiukka on parempi kuin mukava opettaja, joka haluaa olla kaikkien kaveri. Mun lempijalkapallovalmentaja sanoi mulle ehkä kerran 2 vuoden sisällä, että "hienoa" ja ai että se tuntui hyvältä, kun sen oli oikeasti ansainnut.
Eli pähkinänkuoressa, mun mielestä opettaja/ohjaaja: - On tiukka, vaatii, eikä kehu turhasta - mutta voi silti olla hyvä kaveri! - Osaa kertoa, miksi jokin ei onnistu/menee vikaan - Huomaa oppilaan kehitystason ja osaa nostaa vaatimustasoa sen mukaan - Tuntee lihaskunnon anatomian!!! Joskus olen ollut tunnilla, jossa alkulämmittelyssä on lämmitelty mukamas esim. pakaralihaksia, mutta pirut se mitään pakaralämmittelyä oo, jos koko kroppa heiluu puolelta toiselle - keskivartalo tiukaksi siis. + Esim. selkälihakset pitäisi aina lämmitellä ennen vatsalihaksia, jne. Sellaista asiantuntemusta arvostan! ! |
Komppaan! |
|
Mortianna Superman

Viestien lukumäärä: 1357 Ikä: 22 Location: Epsoo Registration date: 28.07.2009
 | Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ma Toukokuu 02, 2011 5:29 pm | |
| ^ Mä uskon kuitenkin positiivisuuden voimaan, etenkin näin harrastuksien kohdalla. Eihän tietty siitä mitään tule, että lässytetään kuin lapsille että ai kun menee hienosti, mutta saakelin uuvuttavaa se on, jos ei ikinä tule hyvää palautetta. Muuten koko touhusta menee maku, etenkin jos on yhtään huono itsetunto.
Tietty jos ollaan sitten ammattitasolla tai muuten vaan treenataan tosissaan, niin sillon pitää osata vaatia sitä tiettyä tasoa, eikä vaan jauhaa että tosi hyvin menee vaikkei menis. |
|
neko basic spinner

Viestien lukumäärä: 17 Ikä: 26 Location: Tampere Registration date: 28.12.2010
 | Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ma Toukokuu 02, 2011 5:32 pm | |
| Oon mäkin kyllä siinä mielessä samaa mieltä, että positiivistakin palautetta pitää saada. Eli silloin kun onnistuu niin on kiva kuulla siitä, mutta silloin kun ei mene ihan niin hyvin niin haluan saada rakentavaa kritiikkiä ja vinkkejä miten onnistua. |
|
MarianneA basic spinner

Viestien lukumäärä: 20 Ikä: 27 Location: pohjanmaa Registration date: 12.02.2012
 | Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Pe Maalis 16, 2012 4:46 pm | |
| Riikalle lähtis täältäkin suunnasta tosi paljon kehuja Siinä on selkeästi oikea ihminen oikealla alalla Alkeiskurssi loppui eilen mutta toivottavasti pääsen sun oppiin vielä tuleivaisuudessa |
|
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2359 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | |