Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2359
Registration date: 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Ti Huhti 12, 2011 4:00 pm

I love you I love you Kiitos maimiau!! Tuosta tuli superhyvä mieli sunny
Kiva kuulla että tykkäsitte, hirmuisesti mua jännäs tulla pitämään tuntia uuteen
paikkaan, mutta tosi hyvät fiilikset jäi.
Oli ihana käydä sielä ja tietty tuun jos huolitaan
I love you flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla
neko
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 17
Ikä: 26
Registration date: 28.12.2010

ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Ma Toukokuu 02, 2011 5:00 pm

Em Kay kirjoitti:
Mä oon ollut aina sitä mieltä, että yleensä opettaja (olkoon minkä tahansa alan opettaja), joka on tiukka on parempi kuin mukava opettaja, joka haluaa olla kaikkien kaveri. Mun lempijalkapallovalmentaja sanoi mulle ehkä kerran 2 vuoden sisällä, että "hienoa" ja ai että se tuntui hyvältä, kun sen oli oikeasti ansainnut.

Eli pähkinänkuoressa, mun mielestä opettaja/ohjaaja:
- On tiukka, vaatii, eikä kehu turhasta - mutta voi silti olla hyvä kaveri!
- Osaa kertoa, miksi jokin ei onnistu/menee vikaan
- Huomaa oppilaan kehitystason ja osaa nostaa vaatimustasoa sen mukaan
- Tuntee lihaskunnon anatomian!!! Joskus olen ollut tunnilla, jossa alkulämmittelyssä on lämmitelty mukamas esim. pakaralihaksia, mutta pirut se mitään pakaralämmittelyä oo, jos koko kroppa heiluu puolelta toiselle - keskivartalo tiukaksi siis. + Esim. selkälihakset pitäisi aina lämmitellä ennen vatsalihaksia, jne. Sellaista asiantuntemusta arvostan!
!

Komppaan!
Näytä käyttäjän tiedot
Mortianna
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 1357
Ikä: 22
Registration date: 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Ma Toukokuu 02, 2011 5:29 pm

^ Mä uskon kuitenkin positiivisuuden voimaan, etenkin näin harrastuksien kohdalla. Eihän tietty siitä mitään tule, että lässytetään kuin lapsille että ai kun menee hienosti, mutta saakelin uuvuttavaa se on, jos ei ikinä tule hyvää palautetta. Muuten koko touhusta menee maku, etenkin jos on yhtään huono itsetunto.

Tietty jos ollaan sitten ammattitasolla tai muuten vaan treenataan tosissaan, niin sillon pitää osata vaatia sitä tiettyä tasoa, eikä vaan jauhaa että tosi hyvin menee vaikkei menis.
Näytä käyttäjän tiedot
neko
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 17
Ikä: 26
Registration date: 28.12.2010

ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Ma Toukokuu 02, 2011 5:32 pm

Oon mäkin kyllä siinä mielessä samaa mieltä, että positiivistakin palautetta pitää saada. Eli silloin kun onnistuu niin on kiva kuulla siitä, mutta silloin kun ei mene ihan niin hyvin niin haluan saada rakentavaa kritiikkiä ja vinkkejä miten onnistua.
Näytä käyttäjän tiedot
MarianneA
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 20
Ikä: 27
Registration date: 12.02.2012

ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Pe Maalis 16, 2012 4:46 pm

Riikalle lähtis täältäkin suunnasta tosi paljon kehuja flower
Siinä on selkeästi oikea ihminen oikealla alalla Very Happy

Alkeiskurssi loppui eilen mutta toivottavasti pääsen sun oppiin vielä tuleivaisuudessa I love you
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2359
Registration date: 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Pe Maalis 16, 2012 7:37 pm

Lainaus:
Riikalle lähtis täältäkin suunnasta tosi paljon kehuja flower
Siinä on selkeästi oikea ihminen oikealla alalla Very Happy

Alkeiskurssi loppui eilen mutta toivottavasti pääsen sun oppiin vielä tuleivaisuudessa I love you

Kiitos! Ihana kuulla että tykkäsit ja toivottavasti sun innostus tankoiluun säilyy vielä pitkään sunny
Ohjaaminen on parasta kun on mahtavia oppilaita flower
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-