Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
tankomau
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 35
Registration date : 08.02.2009

ViestiAihe: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Ti Marras 10, 2009 2:09 pm

Eli myyn 50mm kromisen x-polen, kun huomasin sittenkin tarvitsevani 45mm titaanisen, eli myös vaihto tähän titaaniin käy. Ostin tangon pole-a-holicilta ja maksoin vuosi sitten siitä muistaakseni 280e postikulujen kanssa. Hintojen alenemisen johdosta myyn tangon 190 eurolla (käytettynä, mutta hyväkuntoisena). Haku kalliosta ja hyvinkin nopealla varoitusajalla Smile Tankoa saa tietenkin tulla ihmettelemään jos ei tälläistä ole ennen nähnyt Smile Pakettiin sisältyy kuljetuskassit sekä peruspakettiin kuuluvat jatko- yms.palat ja tarvittaessa myös suullinen kokoamisopastus Very Happy

cat

Viimeinen muokkaaja, tankomau pvm Ti Marras 10, 2009 7:50 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://miaudesign.spreadshirt.net
Nina

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 30
Registration date : 17.03.2008

ViestiAihe: Vs: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Ti Marras 10, 2009 6:10 pm

Haa mä en oo ainoo, joka haaveilee 45mm titaanista! Mulla tosin on jo titaani, mutta 50mm:senä... Oon nyt vielä tosin ajatellut, että pärjäilen ton kanssa, mutta oon aika huono pysyy päätöksissäni Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Mortianna
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 28
Registration date : 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Ti Marras 10, 2009 6:17 pm

Mä lähetin sulle yksärin! Huomaa se ennen kun joku muu vie tangon! No
Näytä käyttäjän tiedot
tankomau

Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 35
Registration date : 08.02.2009

ViestiAihe: Vs: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Ti Marras 10, 2009 7:48 pm

Tanko on nyt sit saanu uuden ja ainakin toistaiseksi hyvin onnellisen omistajan. I love you
Mä oon ite siirtyny sen verran haastaviin liikkeisiin (Aysha, Jade, Brass monkey yms.olkanousut), että tahdon superpidon tankoon ku oon karmee hikikäsi ja ajattelin kokeilla tota titaania vaikka sitä on haukuttu kärpäspaperiksi jopa Smile

cat
Näytä käyttäjän tiedot http://miaudesign.spreadshirt.net
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   

Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: