|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
_Elen basic spinner

Viestien lukumäärä: 7 Ikä: 18 Registration date: 26.09.2009
 | Aihe: Tangon hankinta Pe Loka 02, 2009 7:38 pm | |
| Olisin tässä siis hankkimassa omaa tankoa kotiin. Olen tsekannut jo x-polen ja antishopin mustan tangon, ja tämä jälkimmäinen houkuttelisi enemmän hintansa puolesta:D Nyt sitten kysyisinkin, että miten se tanko oikeasti pysyy siellä katossa?
Asun omakotitalossa, jossa katossa on polyuretaania. Ruuvikiinnitykset eivät siis onnistu? Mutta onko kenelläkään kokemusta antishopin tangosta sen kattopalan kanssa? Saisiko edes x-polea tohon kattoon? |
|
 | |
eledra intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 89 Ikä: 23 Registration date: 04.10.2008
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta Pe Loka 02, 2009 10:26 pm | |
| |
|
 | |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 251 Ikä: 20 Location: Jyväskylä Registration date: 02.10.2009
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta La Loka 03, 2009 1:21 pm | |
| Mukavaa kuulla, että kattokiinnike jopa toimii! Olen itse harkinnut sellaisen hankkimista tänne asuntoon, mutta hieman epäilyttää tuo roiskerappaus ja sen pito. Eledra, kerropas tietäväisenä, että millainen tausta siinä läpyskässä on? Onko siellä jotain kitka-ainesta (esim. silikonia) vaiko perustuuko kiinnike silkkaan puristusvoimaan? |
|
 | |
eledra intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 89 Ikä: 23 Registration date: 04.10.2008
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta La Loka 03, 2009 9:38 pm | |
| Kattokiinnikkeen taustassa on jonkinlainen paksuudeltaan muutaman millin liukueste. Tanko täytyy kuitenkin kiristää todella tiukasti sillä sitä ei millään kiinnitetä kattokiinnikkeeseen vaan tanko ainoastaan puristaa kattokiinnikkeen kattoa vasten. |
|
 | |

Viestien lukumäärä: 251 Ikä: 20 Location: Jyväskylä Registration date: 02.10.2009
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta La Loka 03, 2009 10:24 pm | |
| pittää siis pyytää mies apuun, en usko että meikällä ainakaan vielä riittää habaa moiseen kiristelyyn. Jotenkin uskoisin, että tanko kuitenkin pyssyy ihan hyvin tuollaisessa rapatussakin katossa, kunhan tosiaan muistaa kiristää oikein olan takkaa... Helvetti kun en malta odottaa, että pääsen anti-shoppaamaan! |
|
 | |
_Elen basic spinner

| Aihe: Vs: Tangon hankinta Su Loka 04, 2009 7:38 am | |
| |
|
 | |
goldi pole beginner

Viestien lukumäärä: 3 Ikä: 32 Registration date: 05.09.2008
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta Ti Loka 13, 2009 5:48 pm | |
| En tiiä onks tästä ollu puhetta jossain muussa yhteydessä, mutta kysynpä täällä et kuis on pidättekö tankoa vakiokalusteena vai kuinka työlästä sen eestaas asentaminen on? |
|
 | |

| Aihe: Vs: Tangon hankinta Ti Loka 13, 2009 6:41 pm | |
| Mie ainakin meinasin oman X-poleni antaa pönöttää ihan niillä sijoillaan aina sen kuukauden (vai mikä se väli nyt oli) kerrallaan. Tietenkin purku ja putsaus sekä kämpän rakenteiden tarkistus säännöllisin väliajoin ja sen jälkeen tanko taas pystyyn. On se niin näyttävä elementti ainakin omasta näkökulmastani, ja luulis että treenikynnys on pienempi jos tanko on aina käyttövalmiina! |
|
 | |
Cherrie Superman

Viestien lukumäärä: 770 Ikä: 24 Registration date: 27.04.2008
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta Ti Loka 13, 2009 6:45 pm | |
| Mulla oli ainakin paikoillaan koko ajan, jos ei lasketa paria puhdistuskertaa. Ajattelin sen tilatessani että sehän on helppo sit napata pois käytön jälkeen, mutta siinäpä se kökötti keskellä olohuonetta koko ajan. Tasuni tosin huomautti täällä että eihän tarvi kuin yläkupolia löysyttää ja kantaa tanko kokonaisena vaikka sängyn alle, mutta eipä tuommoinen käynyt silloin mielessä, oisin purkanut varmaan aina koko tangon.. Tosin meillä on sen verran korkeat huoneet, eikä mitään keittiön tuolia korkeampaa, että ei varmaan ois koskaan tullut noin tehtyä kun en sitä yksin kuitenkaan suoraan sais.. |
|
 | |

| Aihe: Vs: Tangon hankinta Ti Loka 13, 2009 6:49 pm | |
| Miulla taas yks kotitankoilua harrastava kaveri joutui aina ottamaan tangon poijes silloin kun treeni oli ohi, koska hänen avokkinsa ei ihan lämmennyt kämpässä pönöttävälle tangolle. Oli kuulemma tiellä kokoajan ja kaikenlisäks HUORAHTAVA  Ei juudas. Mie ainakin heitän kehiin vastalauseen, jos puolisko alkaa jotain ämpyttämään miun luona käydessään. Niin kauan, kun miun ja tangon kanssa ei mahdu sammaan huusholliin, mies saa haudata toiveet yhteisestä asunnosta. Minun tanko, minun säännöt! |
|
 | |
goldi pole beginner

Viestien lukumäärä: 3 Ikä: 32 Registration date: 05.09.2008
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta Ti Loka 13, 2009 9:22 pm | |
| Joo mielumminhan sen antais olla, mutta tilasta on puutetta. Paljonko muuten tyhjää tilaa tangon ympärillä on mielestänne minimi? |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta Ti Loka 13, 2009 9:49 pm | |
| Mulla on puolitoista metriä joka suuntaan, vähemmällä kintut ottaa osumaa |
|
 | |
papaija hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 351 Ikä: 22 Location: Espoo Registration date: 14.09.2008
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta Ti Loka 13, 2009 10:02 pm | |
| Mulla on ollut sellainen max 1,2 m toisella puolella, mikä on taitojen karttuessa liian vähän etenkin spinneissä, mut aluks se riitti jotenkuten. Uuteen kämppään laitan muut kalusteet tangon ehdoilla, vähintään se 1,5 m  |
|
 | |
_Elen basic spinner

| Aihe: Vs: Tangon hankinta Su Kesä 20, 2010 6:03 pm | |
| Tosiaan jatkan tätä keskustelua ettei uutta tarvitse tehdä, kuinka korkea toi x-pole tanko on ilman niitä jatkopaloja ja minkä korkuiselle huoneelle soveltuu:)? |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Tangon hankinta Su Kesä 20, 2010 6:40 pm | |
| http://pole-a-holic.mycashflow.fi/product/57/x-pole-xpert _________________  |
|
 | |
|