Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Takanoja nilkat ristissä

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Mortianna
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 1357
Ikä: 22
Registration date: 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Takanoja nilkat ristissä   To Toukokuu 26, 2011 6:41 am

Painaa nilkkoja alaspoäin, niin että saisit jalat/alavartalon vaakatasoon. Ylävartalo sitten menee kaarelle. Takanojassahan ne varpaat osotttaa kattoon. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Saila
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 833
Ikä: 23
Registration date: 27.05.2008

ViestiAihe: Vs: Takanoja nilkat ristissä   To Elo 25, 2011 1:54 pm

mä en tajuu tätä takanojaa. en uskalla päästää käsii irti, ihan sama miten ne jalat on.. lisäks en voi harjotella tätä kun vaan samantien alkulämpän jälkeen, jollon reidet ei oo vielä liian hikiset.. oikeen ärsyttää!
Näytä käyttäjän tiedot
Martta
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 375
Ikä: 26
Registration date: 21.03.2011

ViestiAihe: Vs: Takanoja nilkat ristissä   To Elo 25, 2011 2:13 pm

Saila, I feel for you Smile Mulla on sama ongelma eli hikoavat reidet (no, hikoavat kaikki muutkin paikat), takanoja on ollut tosi kivulias enkä tosiaan vaan tajunnut sitä. Jokin aika sitten päätin ruveta tätä inhokkiliikettäni treenaamaan ihan tosissaan ja tein sen aina treenien alussa eli ennen kuin reisihiki ehtii haittaamaan. Eli väänsin vaan joka kerta ensimmäiseksi vähän takanojaa ja sitten muihin aiheisiin. Nyt se jo menee ja pystyn tekemään bridgenkin mutta ei todellakaan ole mikään mukava liike edelleenkään.

Yleensä olen aika luovuttajatyyppiä eli "äh en osaa tätä, teen jotain muuta", mutta tämän kanssa alkoi tympiä niin vahvasti että päätin nyt vaan tahkota niin kauan että onnistuu. Ja siinä muuten kesti kauan Very Happy Kyseessä on kuitenkin yksinkertainen mutta minusta varsin kivannäköinen temppu, siksi halusin itse sen opetella vaikka tuskallista oli.
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla
Saila
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 833
Ikä: 23
Registration date: 27.05.2008

ViestiAihe: Vs: Takanoja nilkat ristissä   To Elo 25, 2011 4:42 pm

joo, kai tää tästä
Näytä käyttäjän tiedot