Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Tankotanssia jenkeissä

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
papaija
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 351
Ikä: 22
Registration date: 14.09.2008

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Ke Toukokuu 04, 2011 9:30 pm

Hei sluippa, minkä nimisellä tunnilla olit Body&Polella? Oon yllättäen lähdössä reissuun niin vois käydä kokeilemassa jos aikaa on Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2358
Registration date: 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Ke Toukokuu 04, 2011 9:57 pm

ooon niiiiin kares!
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla
Nepu

Viestien lukumäärä: 315
Ikä: 21
Registration date: 21.02.2011

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   La Kesä 04, 2011 10:29 pm

wooou Shocked Ihan unelmalta kuulostaa lähteä jonnekkin toiseen maahan tankoilemaan!
Lodihani
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 19
Registration date: 20.03.2011

ViestiAihe: nykiin!   Ti Kesä 14, 2011 4:19 pm

Mä oon menossa nykiin asustelemaan kolmeksi kuukaudeksi (syys-joulu). Ois huippua käydä kokeilemassa vähän paikallista tankoilua. Mä en niin kauheesti kanssa tosta korkkarit jalassa ketkutuksesta niin välitä, et ois kiva löytää paikka, jossa tehtäis oikeesti temppuja. Kolmessa kuukaudessa tosin ehtii varmasti katselemaan ja kokeilemaan Smile
Näytä käyttäjän tiedot
sluippa
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 684
Ikä: 27
Registration date: 07.05.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Ke Kesä 15, 2011 6:41 am

Hei apua papaija, en oo huomannut sun kysymystä. Mutta en kyllä yhtään muista minkänimisellä tunnilla olin Body&Polella. Sen muistan, että tunti oli jotain muuta mitä odotin. Muistaakseni nimi viittasi enemmänkin tekniikkatuntiin kuin seksikkääseen koreoon.

Lodihani, kannattaa tosiaan käydä kokeilemassa useammassa paikassa, myös sitä ketkutustakin, ei se pahaa tee. Smile Eikä se mitään haittaa, vaikka kaikilla muilla olisi plattarit ja sulla ei. Mut mun kokemuksen mukaan suosittelen käymään ainakin Exotic Dance Centralissa. Siellä keskityttiin tankotekniikkaan ja temppuihin. Vaikka mulle sattui vähän väsynyt opettaja ja tunti oli vähän ikävän täynnä, niin kannattaa käydä kokeilemassa.
Näytä käyttäjän tiedot
Lodihani
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 19
Registration date: 20.03.2011

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Ke Kesä 15, 2011 11:03 am

Kiitos vinkeistä! Ilmoittelen sitten syksymmällä, että miten meni ja millaista oli Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 81
Registration date: 20.05.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   La Kesä 18, 2011 3:54 pm

Onko kellään tietoa millaisia tankoilumahdollisuuksia oli San Franciscossa ? Oon menossa käymään sinne ens syksynä, ja mahdollisesti vois olla aikaa tankoiluunkin Very Happy ?
Näytä käyttäjän tiedot
papaija

Viestien lukumäärä: 351
Ikä: 22
Registration date: 14.09.2008

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Ma Kesä 27, 2011 5:09 pm

Mä kotiuduin juuri reissusta ja voisin vähän raportoida kokemuksia. Kävin siis Body&Polella Pole Dance 3- tunnilla. (1,5 h 35 dollaria) Ensin ohjaajan piti olla Lian, sitten Marlo, mutta lopulta se oli Steven Retchless Very Happy Alkulämmittelyistä samat kokemukset kuin sluipalla: lämpät kesti todella pitkään ja osa liikkeistä ainakin näytettiin todella seksikkäinä ( "release that ass"), mutta lämmin tuli. Käsiä ja yläselkää ei kuitenkaan lämmitelty erikseen lainkaan, mikä oli hieman kummallista. Tunti oli tekniikkatunti, eikä kellään ollut plattareita. Kaikki eivät myöskään suhtautuneet lämmittelyliikkeisiin samalla intohimolla kuin ohjaaja Wink Jostain syystä tehtiin vain spinnikomboja tällä kertaa, johtuen ehkä ohjaajan vaihtumisesta, mikä vähän harmitti koska studion tangoilla on mukavasti korkeutta, jota olisi ollut kiva käyttää. Oli mulle kuitenkin uudenlaisia yhdistelmiä, jotka selitettiin hyvin, että siinä mielessä jäi jotain käteenkin. Smile

Sali itsessään on melko pieni, eikä siellä ole kunnollisia pukeutumistiloja. Aika ahdasta tuli pyörähdysten kanssa ja tosiaan kaikilla tangoilla oli kaksi ihmistä. Jäi kyllä vähän sellainen kuva, ettei tekniikkaan/viimeistelyyn kiinnitetty kauheasti huomiota henkilökohtaisessa ohjauksessa, jos vain sai liikkeet jotenkin tehtyä. Lopuksi tanssittiin hetki freestyleä ja venyteltiin pintapuoleisesti ringissä.

Mainittakoon ekstraplussana suomalaisten tankotanssijoiden kehuminen Smile B&P tyypit kuulemma miettivät tulevansa katsomaan Pole Artia.
Näytä käyttäjän tiedot
OonaK
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 620
Ikä: 28
Registration date: 09.01.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Ti Kesä 28, 2011 8:25 am

Joo mäkin oon testannu itseasiassa kaikki nykin salit ja viihdyn yllättäen eniten body&polella - sinne menossa taas heinäkuussa. Pidin itse suurimman osan tunneista muille opettajille, eli en tiedä miten he itse vetävät, mutta luulisin että Marlon tunnit olisivat parhaat. Ai niin ja olinhan mä Stevenin plattaritunnilla! ahahaha, niin hauskaa.

Laatu vaihtelee kyllä tosi paljon kaikkialla, koska valmiita tuntisuunnitelmia ei oo. Kaikki tekee mitä itse haluaa.

Näytä käyttäjän tiedot http://www.gymi.fi
Cami
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä: 2
Registration date: 05.03.2011

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Ti Kesä 28, 2011 7:19 pm

Kat Da kirjoitti:
Marie kirjoitti:
Mä oon lähdössä ens kuusa kuukaudeks länsirannikolle, ensi Losiin sit vähän muualle. Mut joka tapaukses löysin Losista koulun jossa badazz opettaa!!! Very Happy Pakko käydä kokeilemas! bounce
Mitäh!? Ai opettaa siellä.. No huh ja vau..

Oon lähdössä Losiin syyskuussa 3 kuukaudex, ja pitäis löytää hyvä koulu....mikä on tuo kyseinen koulu jonka mainitsit ? oon googlettanut tosi paljon kouluja, ja moni tosissaan tuntuu olevan enemmän tai vähemmän semmosia hetkutus-studioita, joista löytyy lap dance workshoppia ja yhdessä jopa blow job workshop, huh !!! oon kuullut että semmoinen kuin BeSpun santa monica boulevardilla vois olla hyvä....onko kellään tietoa? asun Hollywoodissa, niin jossain siellä lähituntumassa olis tietty kiva Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Ti Kesä 28, 2011 11:27 pm

.... Shocked ...Jos ois yks studio maailmas mihin pääsisin kerran niin se ois BeSpun. Shocked
Ootko tsekannu ohjaajalistaa??Isolta osalta ohjaajia löytyy videokanavat youtubesta , kannattaa tsekata. Kateus x 1000
Cami
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä: 2
Registration date: 05.03.2011

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Pe Heinä 01, 2011 9:18 pm

Ish kirjoitti:
.... Shocked ...Jos ois yks studio maailmas mihin pääsisin kerran niin se ois BeSpun. Shocked
Ootko tsekannu ohjaajalistaa??Isolta osalta ohjaajia löytyy videokanavat youtubesta , kannattaa tsekata. Kateus x 1000

Moikka ! onko tosiaan näin, taitaa olla sit aika hyvä tankokoulu, jess ! katoin joo ohjaajalistaa, ja semmosia opeja mm. kun Leigh Ann Orsi, Anjel Dust, Alethea Austin ja Josiah "Badazz" Grant....noi kax viimeistä taitaa ainakin olla aika PRO!! ehkä sitä sit jotakin oppii kun 3 kuukautta siellä treenailee Very Happy oon itse vielä aloittelija, näinköhän sitä kehtaa mennä noiden huippujen tunnille....suomalaisella sisulla eteenpäin vaan, hell yeah !
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Pe Heinä 01, 2011 9:55 pm

Ehdottomasti kehtaat!!! Mä menisin sinne samantien vaikka en osais ku palomiehen Laughing
Skyie
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 27
Registration date: 10.03.2012

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   La Maalis 10, 2012 10:31 am

Hei!
Olen paraikaa vaihdossa Teksasissa ja kävin yhdellä tankostudiolla (ja olihan se erilainen mesta) sekä menin jopa niin pitkälle, että hommasin asuntolaan oman tangon. Mulla on 3 kämppistä, jotka kaikki on kovin uskonnollisia, niin kuin koko Teksas, mutta nyt meillä on olkkarissa Carmen Electra Stripper Pole. Ah, nolostus, mutta kun sen ilmatteeksi kaverilta sain lainaan niin näillä nyt mennään Very Happy Strippariyhteys tankoon on hyvin voimakkaasti läsnä ja vaikka ollaan Bible Belt alueella niin strippiklubeja on enemmän kuin missään muussa osavaltiossa.

Olen Jyväskylästä ja ehdin käydä häseltämässä pari kuukautta tangolla ennen tänne tuloani ja kahden kuukauden ero tangosta oli vain liikaa, tuli vieroitusoireita. Mutta pointtini oli, että tervetuloa lukemaan kokemuksistani ja erittäin erilaisista tankoiluolosuhteistani vaihtoblogiini tankoilua koskevaan postaukseeni Smile

Uutena jäsenenä en saa postata suoria linkkejä, joten pistän sen linkin tänne myöhemmin mutta Googleen hakusanalla skyie-omablogi niin ensimmäisenä tulee blogini nimi Yeeeeeee-Haw!! ja siinä se komeilee etusivulla otsikolla The Stripper, eli Tankotanssia Texas-style. Vähän huumoria Very Happy

edit: tässä osoite http://skyie-omablogi.blogspot.com/2012/03/stripper-eli-tankotanssia-texas-style.html

Viimeinen muokkaaja, Skyie pvm Ke Maalis 21, 2012 6:36 am, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot http://skyie-omablogi.blogspot.com
OonaK
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 620
Ikä: 28
Registration date: 09.01.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   La Maalis 10, 2012 5:36 pm

Ihan kingiä! Oon ite ollut vaihdossa Georgiassa eikä meno ollut paljon tuosta poikkeavaa... Wink. Innolla odotan kommentteja stripper pole trreneistä Wink.

Oona
Näytä käyttäjän tiedot http://www.gymi.fi

Tankotanssia jenkeissä

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-