|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
pipsukka basic spinner

Viestien lukumäärä: 25 Ikä: 31 Registration date: 12.01.2009
 | Aihe: Mistä kipinä Tankoiluun? Ti Tammi 13, 2009 10:54 pm | |
| Kiinnostaisi tietää mistä ihmiset ovat saaneet kipinän tankotanssiin? Itseäni on aina kiehtonut strippareiden (siis hyvien) tankoilut, mitä joskus on tullut nähtyä, siis ne pääalaspäin roikkumiset ym (mm. virossa joskus vuona nakki ja kilpi) ja itse olen tykänyt, että on hienon näköistä. Tosin itseäni myös kiinnostaisi tuo eroottinen tankotanssi, joita ainakin oulussa järkätään. Vähän ehkä kuitenkin liian pitkä matka  Itse hoksasin viimekesänä, että tankotanssiopetusta oli tullut hesaan, mutta heräsin siihen vasta, kun katsoin supermallihaussa ohjelmaa. Että ainii juu, tonnehan mun pitäis mennä. Lievä epäluuloisuus opetustakohtaan esti kuitenkin varaamasta tunteja, tai kirjautumasta RTP:n järjestelmään, kun en oikein meinannut uskoa, että sielä oikeasti on toimintaa. Muistan myös, kun harmittelin, ettei meidän jornoliikkeeseen otettu tankoja myyntiin (mikä oli musta aika älytöntä, mutta minkäs teet), sillä olisin itselleni sellaisen heti ostanut...varsinkin, kun maksuaika olis ollut joustava, jos olis ollutkin kalliimpi. Ja nyt voin jo sanoa, että on mun lajini, niinkuin osasin sanoa, kun pääsin erotiikkaliikkeeseen töihin, että on mun alani. Vaikka teenkin muita hommia tällähetkellä. Itse tähtäilen tuohon Burlesquehen sekä tankotanssiin. Hah, ja saan erittäin hyvän syyn ostaa plattarit itselleni, kun nuo mokkasaappaat ei oikein tankoiluun taida soveltua... Mutta eiköhän tuo mies sitten lopulta ole tyytyväinen  |
|
 | |
Cherrie Superman

Viestien lukumäärä: 770 Ikä: 24 Registration date: 27.04.2008
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? Ke Tammi 14, 2009 12:07 pm | |
| Mä olen siitä asti pitänyt stripteasea siistinä kun opin tuntemaan asiaa. En oikein ollut varma siitä vaatteiden riisumisesta, tangossa kieppuminen kiinnosti enemmän. Sitten joskus tuli Conan O'Brienissa pätkä tankotanssin opettajasta, jonka opastuksella Conankin testaili tankoa. Nauroin katketakseni ja olin innoissani, että jos tuollainen rantautuu Suomeen niin olen mukana ihan varmasti! Sitten on aikaa miettiä, haluaako niitä vaatteita riisua vai ei. Nyt tosin riisun vaatteita burleskin saralla, että sinäänsä nämä joidenkin mielestä yhteenkuuluvat seikat on rantautunut vähän eri satamiin..  |
|
 | |
Kat Da hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 393 Ikä: 29 Location: Tampere Registration date: 21.12.2007
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? Ke Tammi 14, 2009 3:23 pm | |
| Itse olen tehnyt sita tyokseni yli kahdeksan vuotta joten innostuin kun tein tangolla vahingossa jotain jannia liikkeita. Ja mun mielesta akrobaattisen liikkeet on aina ollu hienoja. |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? Ke Tammi 14, 2009 10:18 pm | |
| Mua on aina kans jollain tavalla kiehtonut striptease. Taisinpas yläasteikäisenä hokea että jos saan reisisaappaat alan strippariks. ( Tiedä sit mistä yhdistin ne). Tanssiminen taas on mulle tärkeä tapa ilmaista itseäni, tapahtui se sitten baarissa tai kotona. Ja tuo tankotanssihan on vastustamaton laji  |
|
 | |
Henna.C Superman

Viestien lukumäärä: 902 Ikä: 25 Location: Oulu Registration date: 09.01.2009
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? To Tammi 15, 2009 10:52 am | |
| Tankotanssi vaan on jotenkin niin hienoa.. siinä on jotakin kiehtovaa. Ja onhan se mahtava voimailulajikin. Haluaisin niiiiin kovasti oppia tän harrastuksen oikein kunnolla. Välillä meinaan vaan olla liian luovuttajatyyppiä. Mut kaikenhan saa, kunhan haluaa.. eikös  ? |
|
 | |
pipsukka basic spinner

Viestien lukumäärä: 25 Ikä: 31 Registration date: 12.01.2009
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? To Tammi 15, 2009 11:57 am | |
| Hyenna: Älä luovuta, en luovuta minäkään! Vaikka tunnenkin ihan norsuksi itseni tangon kanssa (ja olen kuitenkin laiha luikku). Itse tahdon oppia myös tankoilun ja joudun samalla selättämään omia pelkojani, sillä olen varsinainen arkajalka. Eli putoamisen kammo pitäisi saada jotenkin pyyhittyä pois  |
|
 | |
Henna.C Superman

| |
 | |
leben basic spinner

Viestien lukumäärä: 14 Location: somewhere Registration date: 14.01.2009
 | |
 | |
Henna.C Superman

| Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? Pe Tammi 16, 2009 1:49 pm | |
| Ai joku muukin harrastaa kuntonyrkkeilyä ku mä  |
|
 | |
leben basic spinner

Viestien lukumäärä: 14 Location: somewhere Registration date: 14.01.2009
 | |
 | |
Ashta Superman

Viestien lukumäärä: 693 Ikä: 27 Location: Tampere Registration date: 03.01.2008
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? Pe Tammi 16, 2009 2:16 pm | |
| Itsekin kuulun tähän kategoriaan, joka on ihastellut tankotemppuja jo pidemmän aikaa ... Ollessani tampereen Be-Bopissa esitanssijana, paikan omistaja oli vaan päättäny hankkia sinne tangon ja eräs päivä ku menin töihin, niin se tanko nökötti siinä. Omistaja vaan sano et tossa on tanko, tanssi sillä  Siellä sitte tuli venkoiltua vajaa vuosi tangon kanssa ilman minkäänlaista opetusta ja aina oli yleisöäki kyyläämässä eli mitää kovin kummallista en siellä oppinu, ihan vaan muutamia pyörähdyksiä ja taivutuksia. Noin vuosi sitte bongasin, että laji on rantautunu suomeen ja eksyin tänne foorumillekki ja viime helmikuun alusta asti on tankoki nököttäny kotona eli oikeestaan vasta vuosi sitte tuli se varsinainen kipinä treenaamiseen, kun siihen vihdoin ja viimein oli mahdollisuus  |
|
 | |
Ninni intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 130 Ikä: 37 Location: Etelä-Pohjanmaa Registration date: 28.12.2007
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? Ke Maalis 25, 2009 8:56 pm | |
| Mulla on vähän erilainen tausta tähän tankoiluun... Pelasin monta vuotta jääkiekkoa ja salibandyä ja alkoi jo tökkiä se, että pitää olla treeneissä aina myöhään illalla ja monet viikonloput istua tunteja bussissa pelireissuilla. Se oli hauskaa aikansa, mutta sitten alkoi kaivata myös vapaita viikonloppuja. Noh, vapaita viikonloppuja ei kyllä nykyiselläänkään ole, mutta olenpa edes kotikaupungissa useimmiten  Kaipasin myös takaisin hieman naisellisempaan lajiin (taustaa on myös taito- ja muodostelmaluistelusta ja naperobaletista) ilman, että joutuisin luopumaan fyysisyydestä. Sitten näin jutun Iltalehdessä tankotanssista ja tiesin heti, että toi on nyt se laji, joka korvaa palloilut. Enkä erehtynyt. |
|
 | |
Foxmagon Superman

Viestien lukumäärä: 509 Ikä: 27 Location: Helsinki Registration date: 07.01.2009
 | |
 | |
Carita basic inverter

Viestien lukumäärä: 49 Ikä: 24 Location: Helsinki Registration date: 19.02.2009
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? To Maalis 26, 2009 2:58 pm | |
| | pipsukka kirjoitti: | Itseäni on aina kiehtonut strippareiden (siis hyvien) tankoilut, mitä joskus on tullut nähtyä, siis ne pääalaspäin roikkumiset ym (mm. virossa joskus vuona nakki ja kilpi) ja itse olen tykänyt, että on hienon näköistä. Tosin itseäni myös kiinnostaisi tuo eroottinen tankotanssi, joita ainakin oulussa järkätään. Vähän ehkä kuitenkin liian pitkä matka 
|
Sellainen kysymys tuli mieleen, että kun tampereellakin järjestetään striptease-tunteja, niin onko helsingissä mitään vastaavaa? |
|
 | |
karti intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 102 Ikä: 23 Location: Helsinki Registration date: 10.06.2009
 | Aihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun? Su Elo 23, 2009 1:44 pm | |
| Mä en muista yhtään miten kiinnostuin lajista. Kai se vaan oli niin mageen näköstä. Mua kiinnostaa muutenkin enemmän trikit ja spinnit itsessään kuin varsinainen tanssi/flow. Sen muistan kuitenkin että ajattelin hankkiutua pole tunneille varmaan kolme vuotta sitten mutta en vaan tehnyt asialle mitään. Kesäkuussa 09 sitten pakotin kaverin tunnille mukaan ja koukussa ollaan!  |
|
 | |
|