Oma eka kerta oli pari viikkoa sitten ja sitä olikin odotettu innokkaana ja jännityksellä, varsinkin kun oli vielä epäselvää kerkeänkö Lontoon reissulta takasin kotiin ja tunnille, kun meno- ja tulomatkalla oli enempikin kommelluksia. Pole4Fitille kävi matka kaverin kanssa, cityshoppariedun kannustamana.
Itse tunnilla olin sitten aivan liian hätäinen, en olisi malttanut kuunnella ollenkaan vaan jo heti innokkaana tekemässä perässä vaikka vasta liikkeen alku on kerrottu ja jatkosta ei tietoakaan. Aikamoista sähellystä siis, kyllä kai parit spinnit onnistui kömpelösti, ja tangolla istuminen onnistui ja yhden kädenkin siellä taisin irrottaa. Toisaalta en ollut varma teenkö asennon oikein, koska se tuntui melko helpolta siihen verrattuna mitä täältä sain ymmärtää. Inverttiä yritin polviltaan, mutta en kyllä tajunnut, millä voimilla jalat olisi tangolle pitänyt saada. Joten tyydyin kokeilemaan asentoa makuuasennosta sommittelemalla jalkoja tangolle ja tein vielä hädissäni muutamat spinnit, koska aika oli loppumassa.
Tunnissa käytiin läpi aika monta eri spinniä, etteivät kyllä jääneet kaikki mieleen. Toisaalta olisin halunnut hioa liikkeitä pitempään, enkä edetä niin nopeasti mutta muut taisivat olla jo aika konkareita ja aika kovin rajallinen, joten ymmärsin miksi niin nopea tahti. Seuraavaksi kävin testaamassa RTPn starttitunnin ja siellä tahti oli mielestäni jo liiankin hidas ja vähemmän liikkeitä mutta sopivasti juuri ekalle kerralle. Ja jopa maltoin kuunnella ohjeet ja heti sujuikin jo paljon paremmin ja istuessa irtosi jo molemmat kädet.
Kädet oli kyllä melkoisen kipeät ekan kerran jälkeen, housujen laitto oli kyllä aikamoista tuskaa. Ja kauniita mustelmia polvissa, ihan ylpeänä niitä kannoin/kannan. Toisen kerran jälkeen ei kipuja ollut enää niin paljon, ainoastaan ojentajat oli tosi kipeät, liekö mun heikko lenkki.
Mutta todella kivaa, aika menee kuin siivillä, ei haluaisi millään lopettaa ja haasteita kyllä riittää. Ja tänään sitten taas toilailemaan, mutta toivottavasti myös jotain onnistuu!