Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Heikko nivelistö - este tankotanssin harrastamiseen?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
pujaka_
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 68
Ikä: 24
Registration date: 27.01.2009

ViestiAihe: heh   Ma Huhti 26, 2010 7:15 pm

Luin omia aiempia et viimeksi oikea oli menny vaan kerran nyt neljästi ja edelleen odotan leikkausta Shocked Lonkan yliliikkuvuus huomattavasti helpottanut kun on tullut "oikeita" lihaksia sille alueelle....!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
zenox
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Heikko nivelistö - este tankotanssin harrastamiseen?   Ma Marras 29, 2010 10:15 pm

Haluaisin harrastaa tankotanssia zumban lisäksi,mutta minua arveluttaa vasen polveni.Siitä on kaksi kertaa kierukka mennyt sököksi siten,että en ole saanut jalkaani koukusta suoraksi.Leikkauksella se on saatu korjattua.Onko täällä muita joilla on ollut polven kanssa ongelmia,mutta harrastatte silti tankotanssia?Vai pysynkö suosista zumbassa ja unohdan tankotanssin?
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 309
Ikä: 37
Registration date: 13.06.2010

ViestiAihe: Vs: Heikko nivelistö - este tankotanssin harrastamiseen?   Ti Marras 30, 2010 4:47 pm

Mulla on yliliikkuvat nivelet ja vasen polvi varsin löysä. Se on mennyt jo useamman kerran sijoiltaan. Lajia olen harrastanut jotain 8-9kk. Ainoastaan spinniyhdistelmissä missä tulee polven kierto tai tai jonkin verran takanojassa olen huomannut polveni heikkouden. Muuten se ei harrastustani haittaa, kunhan muistan noissa liikkeissä olla varovainen. Toisaalta olen huomannut lajin vahvistavan lihaksiani joten.. Sulla varmaankin kannattaa kysyä lääkäriltä tai fysioterapeutilta tms mitä mieltä he ovat.
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla

Heikko nivelistö - este tankotanssin harrastamiseen?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-