|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
ballerina85 pole beginner

Viestien lukumäärä: 3 Registration date: 30.10.2008
 | Aihe: Vaatteet Su Marras 02, 2008 5:55 pm | |
| Millaset vaatteet olisivat hyvät treeneihin! Joillakin säärystimet toisilla jotkut tiukat microt sukkikset vai mikä ois hyvä valinta aloittelijalle??  |
|
 | |
Tiiutti basic inverter

Viestien lukumäärä: 30 Ikä: 23 Registration date: 04.09.2008
 | Aihe: Vs: Vaatteet Su Marras 02, 2008 8:00 pm | |
| Täällä jossakin luki että toppi ja shortsit olis hyvä mut kai ne säärystimetki olis hyvät ainaki aluks niiden palovammojen takia joita voi tulla. Ainakin näin mä ajattelisin  Oikaskoon ken tietää paremmin  |
|
 | |
Samira intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 81 Ikä: 30 Location: Helsinki Registration date: 02.11.2008
 | Aihe: Vs: Vaatteet Su Marras 02, 2008 8:55 pm | |
| Varmaan aika yksilökohtaistakin mitä tykkää pitää päällä? Aika paljon näkee mikroshortsi/treenihousut-yhdistelmää sekä just shortsit+säärystimet-comboa ja osa sit vetää jalat paljaina. Itse ainakin huomasin aloitellessa, että pyöriminen on helpompaa säärystimien/pitkien housujen kanssa kun ei vielä haldaa hommaa kunnolla. Nyttemmin pyörimiset menee pöksyillä tai ilman.  Pitkähihaista paitaakin suositellaan, mutta itse en ole kokenut tarpeelliseksi. Mitä itse on tullut juteltua muiden tuntilaisten kanssa, niin osalla hinkkaantuu/palaa ranteet, osalla käsivarret ja osa ei taas ole moksiskaan tankokontaktista ihon kanssa. Olipas todella hyödyllinen vastaus.  |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Vaatteet Ma Marras 03, 2008 1:02 am | |
| Joo periaatteessahan tekniikka pitäisi saada sen verran kuntoon että shortseissa ja topissakin pystyy olemaan kolhuitta tai palovammoitta. Mutta varsinkin alussa jos hiertää pahasti mustelmille tai rakoille kannattaa jotain tyyliin säärystimiä, pitkiä housuja, hikinauhoja ranteeseen tai pitkähihaisia kokeilla. _________________  |
|
 | |
Selena pole beginner

Viestien lukumäärä: 2 Registration date: 03.11.2008
 | |
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Vaatteet La Tammi 10, 2009 9:46 pm | |
| Huomiselle tunnille pistän täällä kassia kuntoon ja muistinpas että mies osti joskus aikoinaan liian pienet bokserit ja pyysin kattelemaan ne mulle. Olipas just passelin kokoiset Olin aikaisemmin jo ostanut hipsters pikkarit tätä tarkoitusta varten, mutta bokserit paljon paremmat, pitemmät lahkeet.  |
|
 | |
leben basic spinner

Viestien lukumäärä: 14 Location: somewhere Registration date: 14.01.2009
 | Aihe: Vs: Vaatteet Pe Tammi 16, 2009 4:04 pm | |
| Täytynee hankkia koko vartalo-sukka.. Sen verran kohmo olen ja arvet puhuvat puolestani...  |
|
 | |
vesipullo pole beginner

Viestien lukumäärä: 1 Registration date: 16.10.2011
 | Aihe: Vs: Vaatteet Su Loka 16, 2011 3:29 pm | |
| Kelpaako starttitunnille, jos laittaa polven yläpuolelle tai hitusen polven alapuolelle ulottuvat ihonmyötäiset trikoot/kaprit? Ja tarviiko kenkiä olla? Voiko vetää paljain jaloin ja jos ei, niin millaset kengät kannattais hankkia? Olen aika kujalla, että jos tulevaa tankoilijaa viitsisitte auttaa |
|
 | |
Tiu intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 146 Ikä: 21 Location: Espoo Registration date: 14.10.2010
 | |
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Vaatteet Su Loka 16, 2011 5:50 pm | |
| Näin talvikylmillä kannattaa laittaa shortsit alle ja pitkät housut päälle. Jotku sukat / päkiätossut / muut kannattaa olla niin ei oo päkiät rakoilla jos tehdään piruetteja tai muita päkiäkäännöksiä. _________________  |
|
 | |
Vanillalatte basic spinner

Viestien lukumäärä: 27 Ikä: 22 Location: Rovaniemi Registration date: 07.11.2011
 | Aihe: Vs: Vaatteet Ke Marras 16, 2011 8:52 pm | |
| Itellä on ihan alusta saakka ollut pikku pikku shortsit ja toppi reenatessa. Ei mua oo pieni nahan käryäminen haitannu. Oon ajatellu että parkkiintuu sitten paremmin  Kotona yksin reenaillessa tykkään olla ihan bikihousuissa ja pikku topissa. Jotenkin mulla tuntuu paremmalta mitä vähemmän on vaatetta. |
|
 | |
hpl intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 130 Ikä: 24 Location: Tornio Registration date: 17.10.2011
 | Aihe: Vs: Vaatteet Ke Marras 16, 2011 9:22 pm | |
| Jep, samma här, tunnilla tankoillessa käytössä on jotku miesten bokserit ja toppi, alla urheilurintsikat.. urheilurintsikoille on sitten hyvä vaihtaa kun tarvii pitoa kylkeenkin.. Mustelmillahan sitä joka paikka on, mutta kuuluu lajiin  |
|
 | |
|