Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Vaatteet

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ballerina85
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä: 3
Registration date: 30.10.2008

ViestiAihe: Vaatteet   Su Marras 02, 2008 5:55 pm

Millaset vaatteet olisivat hyvät treeneihin!
Joillakin säärystimet toisilla jotkut tiukat microt sukkikset vai mikä ois hyvä valinta aloittelijalle?? pig
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Tiiutti
basic inverter
basic inverter

Viestien lukumäärä: 30
Ikä: 23
Registration date: 04.09.2008

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Su Marras 02, 2008 8:00 pm

Täällä jossakin luki että toppi ja shortsit olis hyvä mut kai ne säärystimetki olis hyvät ainaki aluks niiden palovammojen takia joita voi tulla. Ainakin näin mä ajattelisin Smile Oikaskoon ken tietää paremmin Cool
Näytä käyttäjän tiedot
Samira
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 81
Ikä: 30
Registration date: 02.11.2008

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Su Marras 02, 2008 8:55 pm

Varmaan aika yksilökohtaistakin mitä tykkää pitää päällä? Aika paljon näkee mikroshortsi/treenihousut-yhdistelmää sekä just shortsit+säärystimet-comboa ja osa sit vetää jalat paljaina.
Itse ainakin huomasin aloitellessa, että pyöriminen on helpompaa säärystimien/pitkien housujen kanssa kun ei vielä haldaa hommaa kunnolla. Nyttemmin pyörimiset menee pöksyillä tai ilman. Smile
Pitkähihaista paitaakin suositellaan, mutta itse en ole kokenut tarpeelliseksi. Mitä itse on tullut juteltua muiden tuntilaisten kanssa, niin osalla hinkkaantuu/palaa ranteet, osalla käsivarret ja osa ei taas ole moksiskaan tankokontaktista ihon kanssa.

Olipas todella hyödyllinen vastaus. Rolling Eyes
Näytä käyttäjän tiedot
Iina
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2829
Ikä: 28
Registration date: 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Ma Marras 03, 2008 1:02 am

Joo periaatteessahan tekniikka pitäisi saada sen verran kuntoon että shortseissa ja topissakin pystyy olemaan kolhuitta tai palovammoitta. Mutta varsinkin alussa jos hiertää pahasti mustelmille tai rakoille kannattaa jotain tyyliin säärystimiä, pitkiä housuja, hikinauhoja ranteeseen tai pitkähihaisia kokeilla.

pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä: 2
Registration date: 03.11.2008

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Ke Marras 05, 2008 5:44 pm

ballerina85 kirjoitti:
mikä ois hyvä valinta aloittelijalle?? pig

Näin toisena aloittelijana suosittelen, että suojaa tosiaan ihon vaikka jollain ohuella vaatekappaleella: siis pitkät hihat ja jalkaan vaikka just säärystimet tai trikoot. Tekniikan parantuessa mustelmat ja palovammat varmasti vähenevät, mutta ainakin itse koen, että alkuvaiheessa suoritusten ollessa vähän epätasaista laatua Very Happy , kannattaa suojata iho aika hyvin.

Ainakin ekoille tunneille suosittelisin siis omasta kokemuksesta trikoita ja pitkähihaista, vartalonmyötäistä paitaa. Ekalla tunnilla mulla oli lyhythihainen toppi, ja ranteethan siinä paloivat... Rolling Eyes
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2358
Registration date: 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   La Tammi 10, 2009 9:46 pm

Huomiselle tunnille pistän täällä kassia kuntoon ja muistinpas että mies
osti joskus aikoinaan liian pienet bokserit ja pyysin kattelemaan ne mulle. Olipas
just passelin kokoiset lol!
Olin aikaisemmin jo ostanut hipsters pikkarit tätä tarkoitusta varten, mutta bokserit
paljon paremmat, pitemmät lahkeet. cheers
Näytä käyttäjän tiedot
leben
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 14
Registration date: 14.01.2009

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Pe Tammi 16, 2009 4:04 pm

Täytynee hankkia koko vartalo-sukka.. Sen verran kohmo olen ja arvet puhuvat puolestani... What a Face
Näytä käyttäjän tiedot
vesipullo
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä: 1
Registration date: 16.10.2011

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Su Loka 16, 2011 3:29 pm

Kelpaako starttitunnille, jos laittaa polven yläpuolelle tai hitusen polven alapuolelle ulottuvat ihonmyötäiset trikoot/kaprit? Ja tarviiko kenkiä olla? Voiko vetää paljain jaloin ja jos ei, niin millaset kengät kannattais hankkia? Olen aika kujalla, että jos tulevaa tankoilijaa viitsisitte auttaa Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 146
Ikä: 21
Registration date: 14.10.2010

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Su Loka 16, 2011 4:05 pm

vesipullo kirjoitti:
Kelpaako starttitunnille, jos laittaa polven yläpuolelle tai hitusen polven alapuolelle ulottuvat ihonmyötäiset trikoot/kaprit? Ja tarviiko kenkiä olla? Voiko vetää paljain jaloin ja jos ei, niin millaset kengät kannattais hankkia? Olen aika kujalla, että jos tulevaa tankoilijaa viitsisitte auttaa Laughing

Kannattaa varmaan ottaa lyhkäsemmät shortsit, koska kun tehään kiipeilyjä tai vaikka seistään/istutaan tangolla, pitää saada se iho esille. Very Happy Toki siis jotain spinnejä tehdessä voi olla pidemmät housut siinä päällä, mutta muuten kyllä ainakin meillä pitää olla mahdollisimman lyhkäset ja pikkuset shortsit. Ja ei tarvitse kenkiä!
Näytä käyttäjän tiedot
Iina
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2829
Ikä: 28
Registration date: 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Su Loka 16, 2011 5:50 pm

Näin talvikylmillä kannattaa laittaa shortsit alle ja pitkät housut päälle. Jotku sukat / päkiätossut / muut kannattaa olla niin ei oo päkiät rakoilla jos tehdään piruetteja tai muita päkiäkäännöksiä.

basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 27
Ikä: 22
Registration date: 07.11.2011

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Ke Marras 16, 2011 8:52 pm

Itellä on ihan alusta saakka ollut pikku pikku shortsit ja toppi reenatessa. Ei mua oo pieni nahan käryäminen haitannu. Oon ajatellu että parkkiintuu sitten paremmin Very Happy Kotona yksin reenaillessa tykkään olla ihan bikihousuissa ja pikku topissa. Jotenkin mulla tuntuu paremmalta mitä vähemmän on vaatetta.
Näytä käyttäjän tiedot
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 130
Ikä: 24
Registration date: 17.10.2011

ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Ke Marras 16, 2011 9:22 pm

Jep, samma här, tunnilla tankoillessa käytössä on jotku miesten bokserit ja toppi, alla urheilurintsikat.. urheilurintsikoille on sitten hyvä vaihtaa kun tarvii pitoa kylkeenkin.. Mustelmillahan sitä joka paikka on, mutta kuuluu lajiin Smile
Näytä käyttäjän tiedot

Vaatteet

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-