| | Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? | |
|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Furetto intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 66 Location: Espoo Registration date: 18.12.2009
 | Aihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Ti Huhti 05, 2011 1:40 pm | |
| Mulla röpelökatto ja laminaatti. Tako jököttäny tossa vuoden päivät eikä minkäänlaista jälkeä löydy edes suurennuslasilla lattiasta tai katosta. Kyseessa Xpertti. No, okei, kun tangon ottaa pois paikaltaan niin lattiassa näkyy pieni pöly tms. rinkula, mutta se lähtee pois kun pesasee lattian. Niin ja tangon ympäistössä on aina kivat jalanjäljet, kun siinä ympäriinsä sipsuttaa (tummanruskea laminaatti niin näkyy aurongossa kivasti  ) |
|
 | |
iitu basic spinner

Viestien lukumäärä: 15 Location: Kuopio Registration date: 04.04.2011
 | Aihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Ti Huhti 05, 2011 6:51 pm | |
|  jee no nyt alkaa jo vähäsen mieli piristymään kun sai selkyyttä tähän asiaan! Kiitos:) Oi ei en jaksa oottaa toukokuun alkuun asti tankoo. Pittäis vielä opetus dvd tilata niin pääsee sitten kotona harjottellee. =) |
|
 | |
anpa basic spinner

Viestien lukumäärä: 9 Ikä: 24 Location: Tampere Registration date: 02.05.2012
 | Aihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Ke Toukokuu 02, 2012 11:02 am | |
| Tässä ois mahdollisesti tyhmin kysymys liittyen tangon paikkaan: voiko tuollasen katon ja lattian väliin jännitettävän tangon alle jättää maton? Mulla on tanko tulossa postissa ja nyt on ollu hyvä aika alkaa miettimään mihin sen oikeen sitte laittais  Paras paikka tilan puolesta ois olkkarissa, mutta siellä on tollanen valtava matto jonka mielellään siinä pitäisin. En elättele yhtään kuvitelmaa että oisin tota tankoa aina treenien välissä irrottamassa ja kasaamassa uusiksi. Mietin kans, että kesälla tanko vois olla lasitetulla parvekkeella, mutta voiko siellä kosteus pilata tangon? Kattokeskusteluja täällä on käyty miljoona ja niitten perusteella kuvittelen että katon puolesta voin laittaa tangon täällä mihin vaan. (isännöitsijän mukaan katto on ontelolaattaa, koputtamalla kuulostaa ku kiveä naputtelis) Toivottavasti en oo ihan väärässä  |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Ke Toukokuu 02, 2012 11:10 am | |
| Jos ei matto oo rakas niin tee reikä keskelle ja tanko siihen. |
|
 | |
anpa basic spinner

Viestien lukumäärä: 9 Ikä: 24 Location: Tampere Registration date: 02.05.2012
 | Aihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Ke Toukokuu 02, 2012 11:36 am | |
| Matto oli jo lapsuudessa kotona lattialla, kävin veljen kautta ja pääty mulle. Eikä siltikään näytä 20 vuotiaalta matolta, suurin vahinko tossa matossa on kaverin kaatama punaviini. Suorastaan kuuluu siis sukukalleuksiin ja toistaseksi saa pysyä kokonaisena  |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Ke Toukokuu 02, 2012 11:59 am | |
| Ai no sit. Itse juuri kk sitten kävin ostamassa maton juuri sitä varten että saan repiä kolon keskelle . |
|
 | |
Vipru intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 88 Ikä: 26 Location: Porvoo Registration date: 25.11.2011
 | Aihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Ke Toukokuu 02, 2012 3:04 pm | |
| Mun kaverilla on tanko olohuoneessa ja matto tangon alla. Hyvin se on siinä paikallaan pysyny, eikä mattoonkaan oo mitään jälkiä jääny..  Tosin hän aina treenien jälkeen siirtää tolpan nurkkaan nököttämään.. |
|
 | |
Amamba pole beginner

Viestien lukumäärä: 1 Registration date: 21.04.2012
 | Aihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? La Toukokuu 05, 2012 1:35 pm | |
| Olen tankoa hankkimassa ja tullut siihen tulokseen, että katto on ok (betonia ja tasainen pinta), mutta lattia mietityttää. Lattia on vanha puulattia, johon tulee melko helposti painaumia. Jos esim. keikkuu jakkaralla, jonka jalkojen reunat ovat terävät, niin lattiaan tulee jälkiä. Mitenköhän X-polen kanssa? Meneeköhän lattia pilalle? |
|
 | |
| | Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? | |
|