Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Ihmisten kommentit

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 17, 18, 19
KirjoittajaViesti
Hennu/Henriikka
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 874
Ikä: 26
Registration date: 23.11.2008

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   La Joulu 31, 2011 2:44 pm

Mä oon paljonkin miettinyt tätä lihaksikas nainen juttua. Ja oon ehdottomasti sitä mieltä että hyvä että nykyisin alkaa oleen mediassa kaikenmaailman "fitnesskaunotarta" ja "fitnessmissiä" näiden langanlaihojen "supermallien" lisäksi.
Silti varmasti jossain menee se raja kuinka lihaksikas nainen saa olla keskiverto mattimeikäläisten mielestä.
Sohvalla löhöövät kaljamahasedät ei varmasti haluu nähdä yhtään lihaksikasta naista, kun siinä tuntisi itsensä entistä plösömmäksi Very Happy

Ja vaikka mun mies ei kauheen pinnallinen ookkaan niin on sekin silti sanonut että ei haittaa vaikka mun lihakset tästä kasvais KUNHAN en mee siitä ohi! Tääkin kyllä jo ärsytti mua, koska se on istumatyöläinen eikä tarvi lihaksiaan missään, mä tankoilen niin miksei mulla sit sais olla isommat? Vaikka joo ymmärrän että mies haluu olla se isompi ja vahvempi (ja on mustakin kiva tuntee itteni joskus pieneks <3 )

Mä oon aina ollut hoikka ja pitkäraajainen ja vähän sillee harteikkaan mallinen. tietty mä 18v asti tanssin ja jumppailin kovasti ja no sillon olin ennemminkin laiha enkä hoikka. Ja kun nyt katon kuvia tankoilun alkuajoilta ja vertaan tähän päivään niin joo onhan mulla paljon enemmän hartioita käsivarsia ja vatsalihaksia. Mistä onkin seurannut se että jos nykyisin menee vaik baariin hihattomassa niin siellä saa kyllä kuulla lihaksistaan. no lähinnä positiivista palautetta.
Ja just monesti se menee niin että noi kehujat on ite sellaisia treenattuja "esittelen baarissa kroppaani"-tyyppejä.

Mut monesti kehuja kuullessaan mua alkaa helposti ärsyttää että kai ihmiset nyt tajuu että nää lihakset on mulle kuitenkin VAIN väline, ei itseisarvo!! Lihakset on väline tehdä taidetta tangolla, mikä on mulle se suurin päämäärä. Tyypit jotka pumppaa salilla itseään vain sen ulkonäön vuoksi on mun mielestä pelottavia ja jotenkin surullisia tapauksia. Vaikka nii kyllähän mä itsekkin tykkään lookistani ja siitä että sitä kehutaan. Ja varsinkin tankoilussa on kiva että kroppa näyttää hyvältä kun tässä lajissa joutuu oleen niin vähissä vaatteissa väkisinkin.

Ja tästä sit päästään siihen että mua todella ärsyttää jos kuulen jotain (vaikka kun jätkäporukka kattoo urheilua) että "tolla naisella on jo liian isot lihakset". Mikä sen määrää??? prkl Arrgh ihan kuin naisen pitäisi aina ajatella ulkonäköä ja sitä että olisi suuren enemmistön mielestä viehättävä. jos jonkun ammattiurheilijanaisen laji on sellainen että se vaatii isot lihakset niin se nainen niitä hankkiessaan tuskin ajattelee että, voi harmi nyt osa ihmisistä pitää mua jo liian kaappina. Urheilija "uhraa " sen kroppansa lajinsa eteen eikä pyri oleen kaikkien silmissä vain hyvän näköinen. ja miellyttämään niitä kaljamaha äijiä.

Kun lähdin talenttiin niin hirvitti kyllä aluksi tosi paljon että joudun oleen tankoiluvaatteissa armottoman tv-yleisön edessä. Mutta tosi vähän oon törmännyt negatiiviseen ulkonäköpalautteeseen. odotin siis just jotain sellasii että "hyi kun on liikaa lihas näkyvissä" "missä tissit?" jne Very Happy. Oikeestaan tuli vastaan vaan yksi jonka sisältö oli siis tyyliin että "iikaa näkyy lihas, ymmärrän kyllä että sitä tarvitaan tässä lajissa, mutta eikö siinä päällä voisi vähän olla rintaa ja lantiota"
huh eli vähällä selvisin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla
Caralee
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 14
Registration date: 02.12.2011

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ma Tammi 02, 2012 3:45 pm

Melkoisen tyhjentava postaus Henriikalta, huomaa että olet asiaa miettinyt. Smile

Oivaltava näkökulma muuten tuo, että ne lihakset on vain väline eikä itseisarvo. Itse kun kuitenkin tykkään näkyvästä lihaksesta myös naisella, niin helposti ajattelen myös omaksi tavoitteeksi sen lihaksikkaan ulkomuodon. Tärkeempäähän tosiaan pitäisi olla, mitä niillä lihaksilla pystyy tekemään kuin miltä ne näyttää. Mutta positiivista silti, jos tankoilemalla pystyy sitä habaa vähän kasvattamaankin. Wink

Ja mitä siihen Talenttiin tulee, niin uskoisin, että lajista nimenomaan antaa positiivisemman kuvan se, että esiintyjä on lihaksikas nainen. Ymmärtää ehkä sitten skeptisemmätkin ihmiset, että tankotanssi on vaativaa kropalle ja siks myös hyvää liikuntaa. Anopillekaan ei tarvinnut yhtään selitellä uutta harrastusta, vaan siitä kuullessaan hän alkoi vuolaasti kehumaan Henriikan suoritusta Talentissa. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Hennu/Henriikka
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ma Tammi 02, 2012 4:07 pm

jee, ihana anoppi sulla XD

Ja joo toi on kans itellä tullut mieleen että lihaksikas esiintyjä antaa tästä lajista haastavamman kuvan. siis että kun tekee jonkun liikkeen niin maallikko ajattelee helposti "voi että kyllä ton täytyi olla tosi raskas ja vaikee liike" vaikka siihen samaan pystyis vähemmilläkin lihaksilla.

Tazze
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 88
Ikä: 28
Registration date: 21.10.2009

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ma Tammi 02, 2012 4:47 pm

Toisaalta se saattaa olla myös huono puoli jos ihmiset saa kuvan että laji on niin haastava että tarvii hirveät lihakset. Voisi jäädä multa tankoilu aloittamatta jos ajattelisin että pitää olla samanlainen lihaskimppu kuin Hennu.
Näytä käyttäjän tiedot
Hennu/Henriikka
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ma Tammi 02, 2012 5:57 pm

Aivan aivan, toi on siis toisaalta myös huono juttu jos pelottaa mahdollisia harrastajia pois.. :/

Mut mua sit taas motivoi sellanen jos nään vaikka netissä videon, jossa tyyppi tekee jonkun liikkeen, jota en osaa, ja jos se tyyppi on vaikka vähän pyöree tai kauheen laiha. sit tulee sellanen fiilis että no prkl kyllä mullakin on mahiksia toi oppia jos toikin pystyy.
Caralee
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 14
Registration date: 02.12.2011

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ti Tammi 03, 2012 9:25 am

Tazze kirjoitti:
Toisaalta se saattaa olla myös huono puoli jos ihmiset saa kuvan että laji on niin haastava että tarvii hirveät lihakset. Voisi jäädä multa tankoilu aloittamatta jos ajattelisin että pitää olla samanlainen lihaskimppu kuin Hennu.

Totta tuokin puoli...
Näytä käyttäjän tiedot
Tazze
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 88
Registration date: 21.10.2009

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ke Tammi 04, 2012 6:38 pm

Yleensä olen sitä mieltä että totuus tulee lapsen suusta mutta nyt pitää ehkä arpoa kaksi kertaa. Siskon muksu käy Gymillä temppuilemassa ja fanittaa kovasti Oonaa mutta täti taisi nyt viedä voiton
"Täti on paljon parempi kuin Oona tankoilemaan! Ja on se rikkaampikin"
Mä taidan vielä olla kyllä sitä mieltä että Oona taitaa tangolla temput paremmin Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 432
Registration date: 24.06.2008

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ke Tammi 04, 2012 7:37 pm

Tazze kirjoitti:
Yleensä olen sitä mieltä että totuus tulee lapsen suusta mutta nyt pitää ehkä arpoa kaksi kertaa. Siskon muksu käy Gymillä temppuilemassa ja fanittaa kovasti Oonaa mutta täti taisi nyt viedä voiton
"Täti on paljon parempi kuin Oona tankoilemaan! Ja on se rikkaampikin"
Mä taidan vielä olla kyllä sitä mieltä että Oona taitaa tangolla temput paremmin Smile

Meidän siskon pojat, jotka oli katsomassa Pole Artia, on vakaasti sitä mieltä, että Tanja järjestää kisoja kilpailemisen sijasta, koska se olis niin ylivoimanen, ettei muilla olis mitään mahdollisuuksia. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 123
Registration date: 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ke Tammi 04, 2012 10:47 pm

Sonjan ja Tazzen jutuista tuli mieleen, että mun täti ja muutama muukin sukulainen luulivat mun olevan kilpailemassa pole artissa kun kuulivat mun lähteneen sinne. Laughing Äiti oli sitten korjannut onneksi asian, ja minäkin kerroin myöhemmin että minkä tason kilpailusta siinä kisassa jota olin katsomassa oli oikein kyse Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot

Ihmisten kommentit

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 19Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-