|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Henna.C Superman

Viestien lukumäärä: 902 Ikä: 25 Location: Oulu Registration date: 09.01.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Huhti 30, 2009 9:47 am | |
| Vesi, älä välitä  . Kyllä munki isä sillo heitti että "jaa, vai että rippaamista (eli strippaamista) se tyttö harrastaa".. Vitsillä se sen kyllä heitti, mutta anyway. On mulla muutamat tutut sitten vähä vinoilleet tuosta. Yksikin kysyi ihan tosissaan, että niin haluaisitko alkaa strippariksi? Mä olin että WHAT?? Otin sen ehkä jopa hieman loukkaavana  |
|
 | |
sluippa Superman

Viestien lukumäärä: 684 Ikä: 27 Location: Espoo Registration date: 07.05.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit Ti Toukokuu 12, 2009 12:05 pm | |
| Ei ole tullut mitään kovin ihmeellisiä kommentteja, aika moni on tuntunut tietävän ainakin suunnilleen, että mistä on kyse. Mutsi tosin kommentoi, että älä nyt tuosta mitään sivutyötä ota. Ei kyllä tosissaan sanonut, enintään puolitosissaan.
Cheerleadingista on myös monella aivan väärä käsitys. Monille tulee mieleen jääkiekkokatsomojen "tanssitytöt", vaikka kilpacheerleading on aivan erilaista. |
|
 | |
JJeenny basic spinner

Viestien lukumäärä: 29 Ikä: 18 Location: Vantaa Registration date: 10.05.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit Ti Toukokuu 12, 2009 7:35 pm | |
| mun vanhemmat on alusta asti tienny tän harrastuksen ja ollu iha ok ja kannustanu. Kaveritki (naispuoliset) ottanu iha jees mut sitte ku näille miespuolisille kertonu nii sen jälkee tullu pelkästää kommenttia että milloinkas menen strippaamaan heille ja mille klubille aion töihin yms.. -,- ei ne vaan tajua tätä lajia, vaikka kuinka oon selittäny  |
|
 | |
Esteria basic inverter

Viestien lukumäärä: 42 Registration date: 18.02.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Toukokuu 14, 2009 1:56 pm | |
| "Eikö sillä tuolla hommalla yleensä ruukata enempi tienata" kun valittelin harrastuksen kalleutta. |
|
 | |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 251 Ikä: 20 Location: Jyväskylä Registration date: 02.10.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit Ke Loka 21, 2009 10:00 pm | |
| Miulla äitee ja isä (molemmat pian 50 vee) tiesivät lajin jo ennalta kun ilmoitin uudesta harrastuksestani  Isä jopa antoi hieman rahallista tukea tangon ostamiseen. Mummi soitti ja kysyi, "ai sinä oot tangotunnilla ollut....?" ja mie vaan myötäilin että "juujuu, tanssihommiahan minä." En viitsinyt vanhaa ja konservatiivista sydäntä kiusata puhelimitse, näkkeepähän sitten kun tulee joskus käymään, että miun tangotaivutukset ovat enempi vertikaalisia.  |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit Ke Loka 21, 2009 10:27 pm | |
| Herranjumala, topici johon en ole kirjoittanut mitään!! Äiti oli innoissaan kun kuuli ( kumma juttu että on tulos pole arttiinkin mun kans  ) toinen sisko on kerran jopa kokeillut tangolla, kun käytin sitä kurssin aikana avuksi. Mummo luuli jotta strippaan, ja oli häsäämässä jo sukulaisia pelastamaan mut , onneksi täti korjasi sille jotta asiahan ei ole niin . Sisko numero kaksi keksi kaikki mahdollisimmat piikittelyt ja vittuilut aiheesta, mutta nyt alkaa ilmeisesti lämmetä. ( kaipaan kyllä lisätodisteita). Isi ei taida tietää vieläkään. Vaikka tää onkin mun työtäni jo heh. Tai sit sisko on kertonu ja se ei halua enää ikinä nähdä mua. Kaverit on vähän ...hmm.. Jotku on tosi innoissaan ja niitäkin kiinnostaa ja jotkut ilmeisesti kateellisia. Toisia taas vaan EI kiinnosta. Miehen kaverit kyllä tykkää, ne tosin luulee jotta mä täällä lipuuttelen tangolle stringeis kun mies makaa sohvalla.  |
|
 | |
Mortianna Superman

Viestien lukumäärä: 1357 Ikä: 22 Location: Epsoo Registration date: 28.07.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 10:00 am | |
| Mulla on ihmiset ollu yleensä innoissaan kun on kuullut mun harrastuksesta "Waau harrastatko tankotanssia, vähän siistii!" Yhden tyypillisen mieskommentin olen saanut "sun miehellä on varmaan ainakin kivaa" mutta otin sen huumorilla ja sanoin että varmaaan onkin kun oma tanko tulee kotiin. |
|
 | |
Henna.C Superman

Viestien lukumäärä: 902 Ikä: 25 Location: Oulu Registration date: 09.01.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 10:25 am | |
| | Mortianna kirjoitti: | | "sun miehellä on varmaan ainakin kivaa" |
Toi on NIIN perus.. kukapa ei olis sellaista saanut kuulla. Mun kohdalla sama juttu..  |
|
 | |

Viestien lukumäärä: 251 Ikä: 20 Location: Jyväskylä Registration date: 02.10.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 10:45 am | |
| Mie oon kanssa kuullut nuo lätinät siitä että "privaatti-show" pitää järjestää kavereille ja sitten just sen että "miehelläs on varmaan ihan sika kivvaa katellessa"... Ainakin toistaiseksi on sensuellius todella kaukana treenistä, enemmänkin sellaista hampaat irvessä jyystämistä tuo harjoittelu.  |
|
 | |
Foxmagon Superman

Viestien lukumäärä: 509 Ikä: 27 Location: Helsinki Registration date: 07.01.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 11:03 am | |
| Mäkään en ihan heti keksi et missä vaiheessa miehekkeellä olis "kivaa", yleensä käsken sen painua muualle treenien ajaks kun muuten se on vaan tiellä ja häiritsee keskittymistä Se ei voi istua koneella tai kattoa telkkariakaan oikeastaan kun mulla pauhaa musiikki ja atk-tuoli on poistettava tieltä.  Miespuolisten typerät kommentoinnit yleensä loppuu siihen kun käsken menemään itse kokeilemaan mitä se on ja oikein kannustan heitä liittymään mukaan. Hetken kun kuvittelevat itsensä hikisenpunaisina pienissä mikroshortseissa rimpuilemaan niin muuttuu asenne totaalisesti eikä tarvitse enää kuunnella stripparipuheita.  Oon jopa parissa tapauksessa huomannut että siellä piilee ihan aitoa kiinnostusta, mutta ei munaa tarpeeksi "kun ei siellä muutkaan miehet käy".. Ehkä parin vuoden sisällä saattaa tulla vielä käännekohta  OT: ehkä RTP tai Pole4Fit vois houkutella miehiä sinne pitämällä miehille erikseen tunteja? |
|
 | |

| Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 11:05 am | |
| | kettukiesi kirjoitti: |
OT: ehkä RTP tai Pole4Fit vois houkutella miehiä sinne pitämällä miehille erikseen tunteja? |
Olikos jossain jo järjestettykin joku miehille ainoastaan suunnattu tankoilukerta, vai muistanko ihan väärin? |
|
 | |
Foxmagon Superman

Viestien lukumäärä: 509 Ikä: 27 Location: Helsinki Registration date: 07.01.2009
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 11:05 am | |
| Tais olla jossain tuolla aika pohjoisessa? |
|
 | |

| Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 11:06 am | |
| No, kuitenkin hyvä alku! Ukkelit messiin myös niin loppuu se strippauslätinä...  |
|
 | |
-Hanna- Superman

Viestien lukumäärä: 953 Ikä: 30 Location: Helsinki Registration date: 15.02.2008
 | Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 11:14 am | |
| |
|
 | |

| Aihe: Vs: Ihmisten kommentit To Loka 22, 2009 11:18 am | |
| Miun ukkeli on kanssa kokkeillut tankoa. Naama punasena puristi että sai pysymään ees hetken palomiestyylisessä roikku-istunnassa  sitten totesi vaan ettei hänen ruumiinrakenteensa ole ehkä paras mahdollinen tankoiluun kun on liikaa ruhoa kannateltavana. Meinasin vähän hymähdellä tuossa tilanteessa... |
|
 | |
|