nasu intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 186 Location: Espoo Registration date: 29.08.2008
 | Aihe: Vs: käsien/tangon liukkaus La Heinä 30, 2011 10:52 pm | |
| Joo tää lämpö on kyllä aika kakspiippunen juttu tankoilun(kin) kannalta. Välillä ja joissain kohdin pito on tosi hyvä, kun paikat (sekä tanko että tankoilija  ) on lämpimiä, mulla tulee välillä käsiin oikein sellainen ihana tahma, joka pitää tosi hyvin. Mutta sitten tietty kun hikoaa litimäräksi, ei pidä mikään.  Mulla on kotona tankoillessa tuuletin aina päällä, auttaa sekin edes vähän, kun kuivaa vähän hikeä. Sit vaan pitää välillä pitää kuivattelu- ja jäähdyttelytaukoja ja vaikka venytellä ja kuivaharjoitella lattialla. Mun kroppa kyllä myös tykkää tästä lämmöstä, sitä venyy paljon paremmin eikä kaikki paikat oo kroonisesti niin jumissa kuin talvella. |
|
SaMaJA basic spinner

Viestien lukumäärä: 29 Ikä: 25 Location: Helsinki Registration date: 23.08.2011
 | Aihe: Vs: käsien/tangon liukkaus Ti Elo 23, 2011 9:39 pm | |
| Jännä lukea tätä ketjua, kun itsellä peräti 2 tankotanssitunnin perusteella tuo käsien hikoaminen/nihkeys tuntuu vaikuttavan niin, että kädet jämähtää tankoon. Juuri kun tunneilla on harjoiteltu spinnejä, niin muu kroppa kyllä menee tangon ympäri, mutta kädet tuntuu jämähtävän tankoon ja oikeasta kämmenestä lähtikin iho. Ekan tunnin jälkeen keksin kokeilla vauvatalkkia sisäreisiin ja toimi muuten hemmetin hyvin, pitoa oli kiipeillessä mutta iho ei hikeentynyt ihan älyttömästi. Ei varmaan olis ihan kaukaa haettua kokeilla kämmeniin samaa juttua? |
|
nasu intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 186 Location: Espoo Registration date: 29.08.2008
 | Aihe: Vs: käsien/tangon liukkaus Ke Elo 24, 2011 12:12 pm | |
| ^Tervetuloa tankoilun maailmaan. Yleensä menee juuri noin, että pitoa on just siellä, missä ei tarvitsisi niin paljon olla.  Spinneihin ja kämmenten pitoon/ihon palamiseen vaikuttaa kyllä paljon sekin, miten paljon tankoa puristaa eli helposti alussa / kun tekee jotain uutta juttua puristaa vähän liikaa ja sitten iho palaa (siitä on täällä foorumilla enemmänkin juttua jossain). Vauvatalkki toimii varmaan ihan hyvin kämmeniin, kannattaa varmaan ainakin kokeilla. Itse käytän ihan perus magnesiumia samaan tarkoitukseen, eiköhän ne aja aika saman asian eli poistavat hikoamisesta yms. nihkeydestä johtuvaa liukkautta. Kovin pitkäaikaista apua ei tuosta mankasta kyllä ole eli sitä saa olla lisäämässä usein, mutta mun kotitreeneissä välttää kyllä. |
|