Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Tankotanssia eri medioissa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 28
Registration date : 13.09.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Pe Tammi 28, 2011 7:42 am

Siis apua olihan tää läppä? Laughing Tai siis oli, mut maikkarin uutisist sain joskus sellasen kuvan, et tää on joku ihan tosi juttu ja koitin sillon hakee tota videoo mun löyty vaan kuva Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Elegia
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 31
Registration date : 23.11.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Pe Tammi 28, 2011 9:42 am

LOL!! Kiitos aamun nauruista.. Very Happy Ensin aattelin et onpa moni amerikkalainen komedienne yhtäaikaa raskaana, mut sit kun Christina rojahti tangolta alas, niin aattelin ettei se ihan oikeasti taidakaan olla 5.kuulla.
Näytä käyttäjän tiedot
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä : 172
Registration date : 28.11.2008

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Pe Tammi 28, 2011 10:19 am

Mä katoin Simpsonit. Piti huutaa miehellekin "Hei tuu kattoo, Homer tankoilee!!" Very Happy Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Mortianna
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 28
Registration date : 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Pe Tammi 28, 2011 3:51 pm

Elegia kirjoitti:
LOL!! Kiitos aamun nauruista.. Very Happy Ensin aattelin et onpa moni amerikkalainen komedienne yhtäaikaa raskaana, mut sit kun Christina rojahti tangolta alas, niin aattelin ettei se ihan oikeasti taidakaan olla 5.kuulla.

Sillei ollu napaa, siitä näki ettei maha ollu oikee. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Hennu/Henriikka
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 988
Registration date : 23.11.2008

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   La Tammi 29, 2011 4:18 pm

http://radio957.fi/index.php?mw=Henriikka%20Roo+tankotanssi&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=19741&cat=1
Näytä käyttäjän tiedot
Elegia

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Su Tammi 30, 2011 2:01 pm

Mortianna kirjoitti:
Elegia kirjoitti:

Sillei ollu napaa, siitä näki ettei maha ollu oikee. Very Happy

No hitsit, tätä mie en älynnykää! Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
onnensiru
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 27.02.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ma Tammi 31, 2011 10:25 pm

Iina kirjoitti:
Jos jatketaan vaan vaikka noista simpsoneista, eiköhän tohon hesarin juttuun liittyen oo molemmat katsantokannat jo moneen kertaan esitetty ja tärkeimmät sanottu, annetaan sen hautautua ja ollaan sovussa eri mieltä Wink

Satunnaisena foorumin seuraajana sallittakoon toivottavasti, että laitan vielä oman kommentin. Olin lukenut hesarin artikkelin aikaisemmin, mutta luin vasta nyt täällä siitä syntyneen keskustelun. Olin aika yllättynyt. Haluaisin mainita, että löytyy myös joku, jota hesarin artikkeli ei kuohuttanut. Tarkoitukseni ei ole avata keskustelua uudelleen.

Kun näin artikkelin, tuumasin ensimmäiseksi, että onpa hieno juttu kun on jälleen yksi kirjoitus lehdessä tankoiluun liittyen. Seuraavaksi luin tekstin alkuosan lauseita pariin kertaan ja tulkitsin niin, että onpa tainnut toimittaja tiivistää lauseita tai poimia sopivia irrallisia lauseita jutun alkuun lukijan mielenkiinnon herättämiseksi, koska lauseet eivät näyttäneet liittyvän toisiinsa järkevästi.
(Esim. "Suomessa tankotanssi ei ole vielä tanssia vaan akrobatiaa. En yhtään ihmettele, miksi tankotanssijoita haukutaan strippareiksi." täh?...Eli siis tankotanssi on vielä akrobatiaa ja siksi tankotanssijoita haukutaan strippareiksi...? eli joku kirjoitusvirhe tekstissä/lauserakenteessa/jossain täytyy olla...?)

Jätin epäloogisuudet omaan arvoonsa ja luin artikkelin loppuun. Mulle jäi sellaiset fiilikset, että kirjoitus kertoo tankotanssijan omasta suhteesta tankoiluun, miten ja millaisena sen itse kokee. Ja että kirjoitus valaisi sitä, että tankoilu on mahdollista monella tavalla ja monenlaisella taustalla, siinä kun oli kahden erilaisen ihmisen kokemukset. Lisäksi siinä kerrottiin lajin monipuolisuudesta, siitä voi tehdä vaikka taidetta.
(Edelleen olen siis törmännyt ihmisiin, jotka ovat luulleet, että tuollaisen tangon kanssa ei voi tehdä mitään muuta kuin sitä mitä suomalaisissa strippauspaikoissa on tarjolla. Yhtään strippareita tai ketään muutakaan väheksymättä siis. Ja jotkut ovat tankotanssista luulleet että tangon ympärillä vaan tepastellaan, ettei se kestä edes kiipeämistä.)

Halusin siis tuoda esille miten itse luin/koin artikkelin. Tuskin oon kuitenkaan ainoa, joka tekstin tulkitsi tällä tavalla.
Musta on hyvä, että tankoilla voi niin monella eri tavalla. Kukin tuokoon esille ja toteuttakoon juuri sitä ominta tyyliään! Ja lisää tankojuttuja lehtiin!
Näytä käyttäjän tiedot
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 41
Registration date : 03.02.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ti Helmi 01, 2011 5:04 am

Uusimmassa Fit 2/11 lehdessä on pikku artikkeli Oonan kehosta tai no ylipäätänsäkin tankoilijan kehosta. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 2611
Registration date : 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ti Helmi 01, 2011 11:48 am

lol!
Näytä käyttäjän tiedot
jossukka

Viestien lukumäärä : 283
Registration date : 14.03.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ti Helmi 01, 2011 11:54 am

Oona "keho" Kivelä lol!

pig
Näytä käyttäjän tiedot
OonaK
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 34
Registration date : 09.01.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ti Helmi 01, 2011 1:50 pm

No siis tää Fit -lehden kinkkukäsi on ehkä pöyristyttävin kuva koskaan...

Palatakseni vielä tähän hesariin. Mun kommentti kuuluu, että itse en ihmettele miksi tankoilijoita kutsutaan strippareiksi - tarkoittaa että ymmärrän ulkopuolista katsojaa, joka näin luulee ja tästä inspiroituneena haluan tehdä jotain muuta.

Itsekkin olen pohjimmiltani Felix-fani, jonka tyyli kaikkea muuta kuin minun.

Oona
Näytä käyttäjän tiedot http://www.gymi.fi
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 42
Registration date : 28.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Pe Helmi 04, 2011 11:01 pm

Turku-tv:n Into!-ohjelmassa on paljon juttua tankotanssista ja burleskista:

http://www.tstv.fi/

Ohjelma siis Into! ja lähetyspäivä 1.2.2011
Näytä käyttäjän tiedot http://www.poleaholic.com
tasuni
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 43
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ma Helmi 07, 2011 5:01 pm

Pole2Pole Magazine julkaisi sitten kuitenkin jutun Pole Artista Smile. Kuvien alla linkit isompiin kuviin, joita voi zoomata niin että pystyy lukemaan.

http://illiweb.com/fa/pbucket.gif

Näytä käyttäjän tiedot
Elegia

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ma Helmi 07, 2011 11:19 pm

Tuo Felixin kuva on ihana, mutta saako sen verran arvostella, et miusta se rusketus vaikutti liian keltaiselta.. Ei oikein miun silmää tuollainen valotus/tekorusketus miellyttänyt. En siis tiedä, kumpaa syyttää..
Näytä käyttäjän tiedot
tasuni
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 43
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ti Helmi 08, 2011 9:00 am

Tuskin tuo skannattu valokuva ihan alkuperäiseltä näyttää Smile!
Näytä käyttäjän tiedot
Elegia

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ti Helmi 08, 2011 12:33 pm

Niin joo, se taitaa olla syynä. Very Happy Pisti vain heti silmään, muuten kyllä upea kuva! I love you
Näytä käyttäjän tiedot
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Registration date : 21.10.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   To Helmi 10, 2011 10:46 pm

Kukas tankoilija vilahti idolsin lopussa? saako sunnuntaina lisää tankoilua idolsissa?
Näytä käyttäjän tiedot
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   To Helmi 10, 2011 11:36 pm

Mun on nyt pakko palata tuohon HS-Oona-keskusteluun saamani kommentin pohjalta.

Muutama päivä sitten eräs arvostetussa liikunta-alan yrityksen johtotehtävissä työskentelevä tuttuni nimittäin kommentoi suunnilleen näin: "Olen ymmärtänyt, että tämä Suomen paras vetää niinkuin omaa linjaansa ja muut ovat noh... heh... pitäisikö sanoa perinteisemmän tankotanssin harrastajia". Oikaisin luonnollisesti, että Suomessa on monia lahjakkaita ja taitavia, eri tyylisiä tankoilijoita, jotka eivät käytä tankoa striptease esityksiin (jälleen kerran strippaajia väheksymättä).

Valitettavasti siis tankotanssipiirien ulkopuolella Oonan mediakommenteista saatetaan tosiaan vetää ne johtopäätökset, että suurin osa suomalaisista tankotanssijoista ovat strippareita. Tämäkään henkilö ei ole mikään tyhmä tyyppi ja olemme hänen kanssaan aiemminkin jutelleet tankotanssista, joten hänellä on ollut tietoa lajin urheilullisesta puolesta jo kauan.

Itse entisenä toimittajana tiedän, että toimittajat kyllä saattavat vääntää sanomiset solmuun, mutta ne voi aina oikaista. Toinen juttu on valitettavasti se, että nykyään kaikissa medioissa on kauhea kiire, eikä taustatyötä silloin ehdi tehdä kunnolla. Toimittajana näen punaista, kun huomaan tuollaista, mutta tankotanssijana taas näen tilanteen niin, että se antaa meille haastateltaville mahdollisuuden tuoda esiin juuri niitä asioita, joita pidämme tärkeinä. Minulle tärkeintä on viestittää, että tankotanssi on kaikille sopiva liikuntalaji siinä missä muutkin laajemmin hyväksytyt lajit ja sitä viestiä tukee se, jos mainitsee, kuinka laajasti ja monipuolisesti lajia Suomessa harrastetaan. Minulle ohjaajanakin tuottaa suurinta mielihyvää se, että saa entisen sohvaperunan taas liikkeelle. Smile
Ewy
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 29
Registration date : 24.09.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   To Helmi 10, 2011 11:39 pm

Tazze kirjoitti:
Kukas tankoilija vilahti idolsin lopussa? saako sunnuntaina lisää tankoilua idolsissa?

Mulla ei ole mitään tietoa asiasta, mutta olin tunnistavani Lauran Very Happy Kelasin äsken monta kertaa kun jäi häiritseen ja oon 99% varma, että Laura se oli Laughing Jos samasta ihmisestä on kyse, niin löytyy foorumilta nimellä Laura Von Rose tms. Olin myös tunnistavinani, että kuvamateriaali olisi kuvattu Tampereen 7th Heavenissa.

Terveisin stalkkeri
Näytä käyttäjän tiedot
sluippa
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 32
Registration date : 07.05.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Pe Helmi 11, 2011 7:52 am

Haha, mäkin kelasin sitä monta kertaa ees taas, mutta ei näkynyt naamaa sen vertaa, että olisin tunnistanut. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Hennu/Henriikka
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Pe Helmi 11, 2011 12:19 pm

Ninnin viestistä tuli vähän off topic mieleen että voi "ei-striptease"-tyylillä vaan jollain mulla tyylillä esiintyessä käydä myös näin:
Olin varmaan pari vuotta sitten polttarikeikalla ja esiinnyin lopuks varmaan sillä polevibes2010 biisillä. Tädit oli ihan myytyjä ja yks totes loppuun
"Siis en mä tiennytkään että stripparit vetää tissibaareissa näin hienosti! Ihanko balettia. Heh mä meen kyllä kattomaan".
XD
Koitin siihen diplomaattisesti vastata että siinä voi tankoilla kaikki ihan omalla tyylillä ja miten haluu.
Näytä käyttäjän tiedot
Marie

Viestien lukumäärä : 301
Registration date : 28.04.2009

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   La Helmi 12, 2011 12:51 am

Vanhemmat tädit on ihan huippuja! Hennu mulla on vähän vastaava kun sukulaiset oli meillä kihlajaisia viettämässä ja tanko keskellä olohuonetta niin kun sitten joku kysyi ja selitin mikä laji on niin sain kysymyksen että no mitä ihmettä ne miehet strippi klubeille jaksaa tommosen perässä mennä, menisivät sirkukseen! Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Hennu/Henriikka
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   La Helmi 12, 2011 1:07 pm

Marie kirjoitti:
Vanhemmat tädit on ihan huippuja! Hennu mulla on vähän vastaava kun sukulaiset oli meillä kihlajaisia viettämässä ja tanko keskellä olohuonetta niin kun sitten joku kysyi ja selitin mikä laji on niin sain kysymyksen että no mitä ihmettä ne miehet strippi klubeille jaksaa tommosen perässä mennä, menisivät sirkukseen! Laughing

XD joo heh
Näytä käyttäjän tiedot
annakatariina
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 21.01.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Ke Helmi 16, 2011 12:13 am

onnea muuten jatkoonpääsystä Laura! Ja tietty Lassi!
Näytä käyttäjän tiedot
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Pe Helmi 18, 2011 12:19 pm

Lauralle onnea Idols-menestyksestä!

Seinäjoki tv kävi Food & Life -messuilla tekemässä pätkän Pole-a-holicistakin. Lähetykset näkyy myös netissä os. http://seinajoki.tv. Eka lähetys oli maanantaina, uusinta tulee sunnuntaina 20.2. klo 17. Siinä on ensin muita yrityksiä, mutta kyllä sieltä sitä tankotanssiakin tulee. Smile Tuon pätkän piti näkyä netissä tämän viikon, mutta eipä sitten näkynyt.. Eikä kaiketi tule tuon jälkeenkään. Mutta saan sen pätkän itselleni ja kunhan kaikki lupahässäkät on selvitetty, niin laitan kotisivuille.

http://www.poleaholic.com/ajankohtaista/foodlife/
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   

Tankotanssia eri medioissa
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 39 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: