| | Tankotanssia eri medioissa | |
|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | |
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Loka 25, 2008 5:31 pm | |
| | AdminSusie kirjoitti: | seiska kirjoittaa mitä kirjoittaa. aina on jonkun oltava kannessa, toiset täyttää sisäsivut. keikessa henkilökohtiasuuksiin menevässä kirjoittelussa on myös aina mukana se ihminen (jossakin siellä pohjalla).
meitä on joka junaan ja jokaisella on oikeus ja peruste omiin valintoihinsa.
jokaisella meistä on sukulaisia, ystäviä ja muita läheisiä, joita yksittäisen ihmisen tekemisien ruotiminen vieraiden toimesta keskustelupalstan kätköissä saattaa satutta ja loukata.
tämä foorumin idea on tuoda yhteen tankotanssista kiinnostuneet ihmiset, tuoda tankotanssia esille harrastuksena.
Mä toivon että foorumi pysyy siistinä eikä me lähdetä puimaan täällä ihmisiä henkilöinä, miettimään motiiveja (syitä ja seurauksia) erilaisille henkilökohtaisille valinnoille! |
Meinasin etten sano mitään mutta sanonpa kuitenkin. Susie, mä olen sun kanssa aivan samaa mieltä. Mutta mun mielestä täällä ei kukaan ole puiminut ihmisiä henkilöinä tai miettinyt motiiveja henk koht valinnoille mitenkään negatiivisessa mielessä.
Totta kai yksilöä pitää kunnioittaa eikä mun mielestä kukaan ole sanonut mitään negatiivista vaan kaikki mitä tässä on puhuttu on joka tapauksessa julkista tietoa. En mäkään vetäisi herneitä nokkaan jos jossain keskustelupalstalla juteltais siitä että mä olen stripannut tai ollut peffa paljaana iltalehden sivuilla. Se kun on ihan julkista tietoa kaikki.
Julkinen, helposti saatavilla oleva tieto ja henkilökohtaisuudet on kai kuitenkin ihan asioita erikseen? Jokainen kuitenkin on varmasti ihan itse miettinyt, mitä tietoja itsestään tuo julki ja mitä ei._________________  |
|
 | |
Cherrie Superman

Viestien lukumäärä: 770 Ikä: 24 Registration date: 27.04.2008
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 26, 2008 8:39 am | |
| Aa Miia, sieltä siis ne kuvat naamakirjassa on. Ehdin jo kysyäkin.  |
|
 | |
AdminSusie Admin

Viestien lukumäärä: 342 Ikä: 33 Location: Turku Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 27, 2008 3:24 pm | |
| Siksipä mie tuon kirjoituksen alunalkaen postitin. siis ettei juttu lähde rönsyilemään liialti yhden henkilön persoonaan pureutuviin viesteihin. _________________ http://cherrypop-helmia.blogspot.com/  " I rather be hated for what I am, than be loved for things that I am not." |
|
 | |
annukka hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 459 Ikä: 35 Location: Helsinki Registration date: 26.02.2008
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Loka 29, 2008 8:39 pm | |
| Tuohon Miia murusen  juttuun lisäys,että muistaakseni sarja alkaa 11.1 2009..  |
|
 | |
Ninni intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 130 Ikä: 37 Location: Etelä-Pohjanmaa Registration date: 28.12.2007
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Joulu 06, 2008 10:09 pm | |
| Piskuisessa Etelä-Pohjanmaa-lehdessä, Eparissa, oli 10.9. juttua tankotanssista ja Pole-a-holicista:
http://www.etelapohjanmaa-lehti.fi/epaper/products/10-09-2008/maps/20.htm |
|
 | |
Cherrie Superman

| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Tammi 09, 2009 9:14 pm | |
| Ihanainen, fooruminkin oma Annukka bongattavissa Iltalehden Ilona-liitteestä! Hyvä Annukka!!  |
|
 | |
Kat Da hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 393 Ikä: 29 Location: Tampere Registration date: 21.12.2007
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Tammi 10, 2009 12:11 pm | |
| | CherrieA.Dorable kirjoitti: | Ihanainen, fooruminkin oma Annukka bongattavissa Iltalehden Ilona-liitteestä! Hyvä Annukka!!  |
Millasta juttua siella on? Ottakaa talteen, ma en paase pitkaan aikaan niita lehtia lukee ja netissa ei nay. Ja jokos on tullu jotain juttua Iinan studion avajaisista, siella kai jotain sellasta kuvailtiin? yms.. |
|
 | |
Iina Superman

| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Tammi 10, 2009 7:15 pm | |
| Ei oo näkyny eikä kuulunut mitään siitä jutusta. _________________  |
|
 | |
Kati basic inverter

Viestien lukumäärä: 34 Ikä: 36 Location: Tampere Registration date: 04.11.2008
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Tammi 11, 2009 11:34 pm | |
| Tänään alkoi siis Jugistyle, missä tankoilua on alkutunnarissa ja ainakin yhdessä sketsissäkin tytöt olivat mukana  Itse sarja tosin oli pettymys itselle, ei ihan taivu huumori tuollaiseen sketsiviihteeseen, vaikka Rasila & Hietalahti ovat todistettavasti olleet hauskojakin jossain yhteyksissä Mutta tässä siis linkki: http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/jugistyle?154589 |
|
 | |
Miia Superman

Viestien lukumäärä: 1126 Ikä: 24 Location: Lahti Registration date: 07.12.2007
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Tammi 11, 2009 11:50 pm | |
| Joo siinähän me pyöritään  Ollaan vielä yhdessä toisessakin sketsissä mukana, impotenteissa filosofeissa... Mä en ole juurikaan ikinä ymmärtänyt suomalaisen sketsi viihteen päälle mutta kun oltiin noissa avustamassa niin oli kyllä ihan mielettömän hauskaa ja ainakin tosta iso g ja pikku h sketsistä on tulossa paljon parempia kuin tämän kertainen. Hyvä että onnistui naaman pitää peruslukemilla taustalla kävellessä. |
|
 | |
Henna.C Superman

Viestien lukumäärä: 902 Ikä: 25 Location: Oulu Registration date: 09.01.2009
 | Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Tammi 13, 2009 11:38 am | |
| Minäpäs laitan tähän linkin, kun tankotanssi saavutti meidän ihanan käpylämme, Oulun  ! http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=761992 ps. huomatkaa lukijakommenttien negatiivinen sävy..  |
|
 | |
Iina Superman

| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Tammi 13, 2009 11:32 pm | |
| Ensi viikon keskiviikkona kaapelikanava Diggarilla klo 19.30 alkaen Vauhtikansioissa aivan pientä pätkää tankoilusta, Breakdown-nimisessä musiikkiosiossa. Itse tankoilua ei luultavasti kauheeta määrää näy, kyseessä on bändin haastattelu tankotanssitunnin ohessa täällä Tampereella. En oo pätkää nähnyt enkä TV:tä edelleenkään katso niin kertokaa sit näyttikö kamalalta  _________________  |
|
 | |
Cherrie Superman

| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Tammi 26, 2009 7:11 pm | |
| Apua mikä häväistys alan harrastajille Amerikan Talentissa!!! Kaks hyvännäköistä tyttöä burleskityylisissä asuissa tuli esittämään tankotanssia ja sitä "millaista se todellinen tankotanssi on". Ihan kammottavaa! Kyl niillä oli liikkeet hallussa, olkanousut ja muut, mut sit mikään ei onnistunut ja ne vaan valu toistensa päälle ja lattialle tangolta ja ja... Ihan järkyttävää! Kuten se toinen tuomarismies todenmukaisesti kuvaili: Aivan kuin kaksi taistelevaa donitsia!  |
|
 | |
Iina Superman

| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Tammi 26, 2009 9:19 pm | |
| American Talentissa tuo esitys oli ekanakin a) leikattu täyteen bloopereita, ei onnistunutta tanssia ja b) järkyttävän liukas tanko! Kyseinen duo oli siis juuri Tukholmassa workshoppiakin pitänyt Gravity Plays Favourites, joista lisää esim. youtubessa http://www.youtube.com/user/harkstone1 kanavalla. Suosittelen LÄMPIMÄSTI kattomaan vaikka kaikki videot tuolta. Gravity Plays Favourites on nimittäin tuplatemppujen äiti, esim. http://www.youtube.com/watch?v=FtOUAkyCnEM _________________  |
|
 | |
| | Tankotanssia eri medioissa | |
|