Ewy Superman

Viestien lukumäärä: 838 Ikä: 23 Location: Jyväskylä Registration date: 24.09.2009
 | Aihe: Vs: messinkinen vastaan titaani Ti Helmi 07, 2012 10:44 am | |
| Miten mä en löytänyt sieltä? Edit. No näköjään sitä löytää, kun ottaa silmän käteen ja katsoo |
|
iku69 Superman

Viestien lukumäärä: 529 Location: Tornio Registration date: 27.01.2011
 | Aihe: Vs: messinkinen vastaan titaani Ke Helmi 15, 2012 9:55 pm | |
| Nyt on sitte maksettukkin se minun rakkain messinkinen beibi ja ihana paita pole a holic !!! Nyt vaan tankoileen uudessa tilassa uudella tangolla  on se vaan niin nätti Täytyy sanoa, et ku on nuila staattisilla spinnaillut niin herranjumala mitkä vauhit tuli spinnillä. Nyt aivan uusi opettelu spinnaavaan.... |
|
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: messinkinen vastaan titaani Ke Helmi 15, 2012 10:07 pm | |
| Onnea ikulle Minkä paidan hommasit? |
|
iku69 Superman

| Aihe: Vs: messinkinen vastaan titaani To Helmi 16, 2012 7:20 am | |
| |
|
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: messinkinen vastaan titaani To Helmi 16, 2012 12:46 pm | |
| Ne on kivoja paitoja, itelläki pari. |
|
Kiira91 basic spinner

Viestien lukumäärä: 6 Ikä: 21 Location: Oulu Registration date: 25.03.2012
 | Aihe: Vs: messinkinen vastaan titaani La Toukokuu 19, 2012 10:51 pm | |
| Mitä Iku on tykänny messinkisen pidosta?? Mulla ois ihan kaamee hinku testata moista, apua  Hmm vitsiku toisaalta tykkään kromisesta just ku se tuntuu kivan haastavalta (plussaa siitäki että se väri ei kulu), mutta toisaalta huvittais kokeilla titaanista tai messinkistä jos niis on oikeesti huomattavasti rapsakampi pito...  |
|
Saila Superman

Viestien lukumäärä: 833 Ikä: 23 Location: Turku Registration date: 27.05.2008
 | Aihe: Vs: messinkinen vastaan titaani Su Toukokuu 20, 2012 8:49 am | |
| titaanissa on ainakin huomattavasti parempi kuin kromissa. mun piti just kaivaa krominen tanko kellarist et treenaan sil showcaseen ja voi että ku se tuntu liukkaalta titaanisen käytön jälkeen. |
|
iku69 Superman

| Aihe: Vs: messinkinen vastaan titaani Su Toukokuu 20, 2012 1:02 pm | |
| | Kiira91 kirjoitti: | Mitä Iku on tykänny messinkisen pidosta?? Mulla ois ihan kaamee hinku testata moista, apua Hmm vitsiku toisaalta tykkään kromisesta just ku se tuntuu kivan haastavalta (plussaa siitäki että se väri ei kulu), mutta toisaalta huvittais kokeilla titaanista tai messinkistä jos niis on oikeesti huomattavasti rapsakampi pito...  |
Messinkinen on kyllä järettömän pitävä. Joskus jopa liikaakin, kun ei vielä taitoa siirtyä liikkeistä toiseen, tosin tykkään 100% Staattisena en tykkää spinnailla, juurikaan tuon pidon vuoksi. Kädet tuntuu aina vaan pureutuvan tankoon. Minun Tangon saa spinnaavaksi myös, kun haluaa spinnailla niin pysyy nätisti asennossa siinä. Mielestäni tällaiselle harjoittelevalle on oikeastaan hyvä tuo pito, tunnen turvalliseksi tangon. Kipeämpää käy tosin kun iho imeytyy kiinni, mut kipua mukavampi kestää, ku ettei pysyis ollenkaan :-)
Titaanitangot mulla käytössä salilla, tykkään taas niillä spinnailla ja pito on myös hyvä minun iholle. Oppilaat aluksi pitävät sitä liukkaana. Toimii kyllä jos iho kunnossa, kuivahko iho niin ei pidä tittaani. Tangot ovat tosin kuluneet ja vaihtaneet värinsä, ovatko sitten kromisia nyt ?? ( osa uusista oppilaista sanoo tankoja tosi pitäviksi nyt)
Kesä näyttää paremmin tankojen luonteen. Vielä ei ole reenannu kuumissa oloissa Messingillä. Alakerrassa minulla on antisopin tanko, siinä pito myös oikein miellyttävä. (maalattu punainen)
Kromisella olen oppini hakenut vuoden verran, sen pitoon en itse kamalasti kumarra :-) liekö sitten vanha ja kylmä talo jossa reenailtiin, aika useasti oli pito hukassa. Uusia myös oli tangot.
Toiseksi tangoksi hankin fitpolen alakertaan. Haluan kaikenlaista kokemusta tangoista, voin sitten ilmojen mukaan myös treenailla.
Mielipiteeni: Messinkinen pitävin. ++++ Spinnailuun - - spinnimoduuli spinnailu +++ Titaani pitoa +++ spinnailu ++ maalattu antisoppi Pito +++ spinnailu ++ kromi pito + spinnailu ++ Fitpole :-) joskus tulee minulle.
Kaikista tangoista luulen että käytössä tulee hyviä pidoiltaan Messinkinen vaan on heti kun sen on pessy. Toki alkulämmöt täytyy ottaa aina, oli mikä tanko tahansa ja vaikka pito olisikin hyvä valmiiksi. Loukkaantumisen estämiseksi.
|
|