Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Vääntynyt x-pole x-pert

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 28
Registration date : 03.01.2010

ViestiAihe: Vääntynyt x-pole x-pert   Ke Tammi 18, 2012 11:52 pm

Menin tänään mun treenikselle ja huomasin että mun x-pertin alhaalta toinen putki on ihan banaani.. Pyörittelin palasia lattialla, niin se on vääntynyt ihan huolella. Se mikä täs vituttaa on se, että yks liiga käy siellä kans treenaamassa joten aiheuttajana en oo ollut minä. Miten hitossa on ees mahollista vääntää se noin solmuun?? Okei, ite olin vähän niinkuin unohtanu tangon sinne melkein keskelle lattiaa ilman "älä koske"-lappua minkä normisti jätän, mutta luulisi maalaisjärjen sanovan että muiden tavaroihin ei kosketa, niinkuin niille olen joskus mun tolpasta infonnut.. Liigan vetäjä lupasi kysellä että kuka siinä on roikkunut, mutta kukas semmosta nyt myöntäis.. Mitä mun nyt kannattais asian kanssa tehdä? Korvaiskohan kotivakuutus?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 28
Registration date : 03.01.2010

ViestiAihe: Vs: Vääntynyt x-pole x-pert   Pe Tammi 20, 2012 12:56 pm

Vastaan nyt ite ittelleni Very Happy Selvis että siellä treenaavista ei kukaan oo mun tankoon koskenut, vaan tien toisella puolen olevan liikkeen takahuoneesta pääsee meijän tiloihin. Ne liikkuu siellä ilman lupaa, oonki ihmetelly et mistä kaikki noi rojut sinne on ilmestyny ja viemäriin kaadettu jotai ihme mönjää ym. sotkua Mad Ja tod.näkösesti ne leikkiny mun tolpalla, voi voi voi...... Evil or Very Mad
Näytä käyttäjän tiedot
Manares
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 30
Registration date : 28.10.2011

ViestiAihe: Vs: Vääntynyt x-pole x-pert   Ti Tammi 24, 2012 1:52 am

Aikas törkeetä hiippailla tuolleen. :/
Näytä käyttäjän tiedot