Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Pito-ongelmia kotitangossa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Janica90
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 8
Registration date: 16.05.2011

ViestiAihe: Pito-ongelmia kotitangossa   To Marras 24, 2011 11:45 am

Auttakaas kokeneemmat, oon nyt puolisen vuotta käynyt tankotunneilla ja kotona on tanko seisonut olohuoneessa yhtä kauan, olen kyllä monta kertaa yrittänyt harjoitella sillä mutta en vaan pysy siinä ja tanko on myös älyttömän kylmä, vaikka kuinka yritän ensin tehdä peruspyörähdyksiä ja lämmittää tankoa ja sitten vasta pitoja, niin en silti pysy siinä sitten millään. Tanko on siis krominen x-pole.
Mikä auttais? Kiinnostuskin hiipuu koko ajan kun ei pääse niin usein harjoittelemaan.
kiitos kovasti etukäteen vastaajille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sluippa
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 684
Ikä: 27
Registration date: 07.05.2009

ViestiAihe: Vs: Pito-ongelmia kotitangossa   To Marras 24, 2011 2:16 pm

Näytä käyttäjän tiedot
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 146
Ikä: 21
Registration date: 14.10.2010

ViestiAihe: Vs: Pito-ongelmia kotitangossa   To Marras 24, 2011 3:02 pm

Mulla tuli mieleen että kun tanko on kerran noin vähän aikaa vasta ollut ns. kunnon käytössä, olisko siinä vielä vaan jäljellä sitä pintaa, mikä on uusissa tangoissa? Ootko puhdistanut sitä tankoa kunnolla sen jälkeen, kun sait? Mulla oli ainakin tanko monta viikkoa ihan tappoliukas, mutta kun puhdistin sen kunnolla jne, niin vähitellen se "normalisoitui". Very Happy Alussa tosiaan tuntui melkein mahdottomalta tehdä mitään, kunnes se pinta kului. Ja mulla on siis myös krominen X-pole.
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla
Janica90
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 8
Registration date: 16.05.2011

ViestiAihe: Vs: Pito-ongelmia kotitangossa   Pe Marras 25, 2011 6:35 pm

no mä mietinkin että pistäkö mun vaan putsailla sitä, jos se siitä, täytyykö sitä putsata aina vaan ennen kun treenaavai voiko esim. joka päivä vaikkei treenaiskaan? SOpiiko siihen ihan puhdistusaineen ja veden sekoitus? Kuinka kauan sitä täytyy sitten putsailla että voi kunnolla alottaa harjoitella sillä?
Näytä käyttäjän tiedot
sluippa
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 684
Ikä: 27
Registration date: 07.05.2009

ViestiAihe: Vs: Pito-ongelmia kotitangossa   La Marras 26, 2011 10:29 am

Yleensä kai käytetään tangon puhdistamiseen desinfiointiainetta tai suihkupullossa veden ja desinfiointiaineen sekoitusta.
Näytä käyttäjän tiedot
Päivi
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 71
Registration date: 28.03.2010

ViestiAihe: Vs: Pito-ongelmia kotitangossa   La Marras 26, 2011 3:20 pm

Itselläni on Fitpole, eli teknisesti samanlainen tanko kuin Pole4Fitillä, jossa käyn tunneilla. Silti ainakin ensimmäisen harrastusvuoden ajan tuntui, että kotona ei vain ole pitoa. Koululla aina lämmitellään kunnolla ja itse salissakin on lämpimämpi kuin kotona, jossa tanko on isojen ikkunoiden vieressä. Kummasti sitä pitoa alkaa kuitenkin tangolla vietettyjen tuntien myötä löytyä. Eilen koululla aloitettiin suoraan lämppäreiden jälkeen tekemään takanojia kylmällä tangolla, ja kotiin päästyäni kokeilin kotona kylmällä tangolla puolijadea. Enpä olisi ikinä ajatellut moisia tekeväni kylmällä tangolla. Joten tsemppiä vaan ja treenaile, vaikka tuntuukin, ettei pitoa ole. Mun vähäisten kokemusten mukaan kromitanko vaatii kauan lämmetäkseen, mutta pitää sitten kyllä tosi hyvin. Lämmittele kunnolla ja tee alkuun pyörähdyksiä, jos vaan kotona mahdut.
Näytä käyttäjän tiedot

Pito-ongelmia kotitangossa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-