Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 124
Ikä: 26
Registration date: 27.03.2009

ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Ti Marras 15, 2011 9:23 pm

sluippa kirjoitti:
Menin ekalle tunnille kaverin pyynnöstä. Ajattelin, että kyllä mä nää osaan. Se olikin sitten vaikeampaa ja rankempaa, mitä kuvittelin ja tuli vähän sellainen kiukku, että kyllä mä noi jutut opin! No sitten alkoi tulla niitä onnistumisen elämyksiä ja aloin janota enemmän. Näin se taisi mennä.

Olisin voinut kirjoittaa prikulleen saman tekstin Smile Kaverin seuraksi aattelin kerran käydä kokeilemassa "ketkutusta" ja tässä sitä nyt ollaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Tiiku
basic inverter
basic inverter

Viestien lukumäärä: 40
Ikä: 21
Registration date: 26.09.2011

ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Ti Marras 15, 2011 10:39 pm

Muutto Tampereelle pisti miettimään että mitäs sitä näin isossa kaupungissa voisi harrastaa. Haaveilin ensin kaksi vuotta ja menin välissä liittymään kuntosalillekin, mut ei se oo mun juttu. Nyt kun pääsin siitä eroon, lähdin innokkaasti kokeilemaan tankoilua ja koukkuun jäin! Razz
Joillakin (jotka ei ole ikinä nähneet/kokeilleet) on monenlaisia näkemyksiä tästä lajista, mutta mua se enemmänkin provosoi vaan harrastamaan lisää ja harjoittelemaan enemmän. Sittenhän niille epäilyksille ja strippausjutuille voi laittaa pisteen kun pystyy näyttämään että ei tankotanssi tarkoita sitä että alasti pitäis itseään missään hinkata.
Ja toi blogiteksti lähinnä huvittaa. tongue
Näytä käyttäjän tiedot
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 123
Ikä: 28
Registration date: 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Ti Marras 15, 2011 11:25 pm

Yhdellä koirafoorumilla joku kerran hehkutti että mahtavaa kun tankotanssi on tullut Tampereellekin viimein. Siihen joku toinen oli sitten kommetoinut jotain strippaamisesta. Hehkuttaja tietenkin painotti että sellaisesta ei ole kyse ja että kannattaa vaikka katsoa videoita youtubesta.
Katsoin itsekin muutaman videon, mutta silloin ei lajista mitään järisyttäviä ajatuksia tai kipinää syntynyt.

Kuulin tankotanssista myös kun työkaveri harrasti sitä hetken ja tilasi oman tangon (joka on nykyisin minun tankoni Smile ).

Seuraavaksi olikin sitten vuoro testata lajia itse kaverin polttareissa Rock The Polella. Sen tunnin jälkeen jäi olo että kyllähän tätä voisi kuvitella joskus harrastavansa. Enkä kyllä tajua miksi, kun sillä tunnilla ei onnistunut yhtään mikään Very Happy

Kuukausi tästä takaperin lähdin testaamaan Tampereelle kun järjestyi sattumalta puoli ilmaiseksi mahdollisuus ostaa kaverilta peruuntunut polttaritunti. Olivat varanneet ja maksaneet jo tuon polttaritunnin, kun heille tulikin muutos suunitelmiin eikä tuota saanut ilmeisesti enää peruttua, joten tämä kaveini sitten myi tunnin minulle ja muutamalle muulle kaverilleen. Lopulta tästäkin porukasta pari henkilöä sairastui ja yksi myöhästyi tunnilta, joten meitä ei ollut tunnilla kuin kolme henkeä Smile

Sen jälkeen olin varma että tahdon päästä harrastamaan tätä ja ostin omat tunnit. Siitä se lähti Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Razz
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 81
Ikä: 27
Registration date: 06.09.2009

ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   To Marras 17, 2011 11:08 pm

Mua on aina kiehtonu kehon haastaminen eri taidoin. Muksuna tuli harrastettua telinevoimistelua ja tanssia, myöhemmin ne pääsi yhdistämään breikissä ja sitten tulikin tankotanssi. Very Happy Olihan sitä varmaan muutama vuosi puhuttu kavereiden kanssa että mennään tunneille, mut koskaan ei saatu aikaseks lähteä tai ei rahat/aika antanu myöten. Sitten mulla meni hermot siihen jahkailuun ja päätin et valmistujaislahjaks tilaan itelleni tangon ja meen tunneille. Ja niin tein. Smile Vaikkakaan tunneilla en oo käyny kun ehkä kahden käden sormilla laskettavan määrän. Nyt pitäiskin suunnata jälleen 7th heavenille kun noi maantieteelliset esteet on taas pois tieltä.
Näytä käyttäjän tiedot
Saila
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 833
Ikä: 23
Registration date: 27.05.2008

ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Pe Marras 18, 2011 8:15 am

kaverilla oli tanko kotona ja pakkohan sitä oli pakko päästä kokeilee. muutaman kerran siellä sit ja innoistuin ihan sairaasti. vuoden päästä oli pakko saada oma tanko ku kaverilla ei ollu tolppaa pystyssä Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Nexu
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 238
Registration date: 03.04.2011

ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Pe Marras 18, 2011 9:54 pm

Mä en tarkkaan ees muista, koska hankin kotiin oman tangon scratch Enkä edes miksi. Muistaakseni näin Oonasta jonkun jutun lehdessä tai jotain... Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Herkkupurkki

Viestien lukumäärä: 309
Ikä: 37
Registration date: 13.06.2010

ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   La Marras 19, 2011 8:28 am

Mä näin GoExpo-messuilla Trackey Simmondsin ja tuumasin poikakaverille et tota haluan kokeilla. Poikakaveri sano et saattaa olla aika rankkaa, kuinhan sun käy. En ollut nimittäin ikinä urheillut mitään. Olihan se, mutta Lindan FreshStart-tunnille mentiin, eka kerran jälkeen olin kolme-neljä päivää kipee mutta samalla polulla ollaan.
Näytä käyttäjän tiedot
krisse
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 8
Ikä: 24
Registration date: 11.07.2011

ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   La Marras 19, 2011 11:29 am

Työkaverin polttareissa oli ohjelmana tankotanssia. Ei ollu mitenkään järin suuria ennakko-odotuksia, mutta lajin vaativuus ja toisaalta se kuinka paljon jo ekan tunnin jälkeen oli oppinu, on hyvin koukuttavaa. Lisäetuna tietty se että kamppailulajeja harrastava miehekekin oli hyvin kateellinen mustelmista joita olin onnistunut hankkimaan yhden tunnin aikana Smile Nykyisin meillä on kotona kisa siitä kummalla on hienoimmat mustelmat Laughing
Näytä käyttäjän tiedot

Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-