|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
tasuni Superman

Viestien lukumäärä: 1998 Ikä: 38 Location: Helsinki Registration date: 07.12.2007
 | Aihe: Loistava osteopaatti! Pe Loka 28, 2011 9:40 am | |
| Moi, pakko välittää infoa tännekin. Vesa Valtonen DoGood-firmasta Kansallisteatterin talosta on aivan loistava osteopaatti, joka korjasi mun vuosia vaivanneen selän yhdellä käynnillä ja sai Anne Laakkosen Pole Artin lavalle alle viikko sen jälkeen, kun Annen kylki oli niin pahassa kunnossa ettei se pystynyt harjoituksissa edes kumartumaan, saati tekemään yhtään mitään liikkeitä. Myös Sonjan oikoryhti parani kahdella käynnillä. Suosittelen!!
Vesa Valtonen - DoGood Ajanvaraukset numerosta 050 502 4320 Voit tiedustella vapaita aikoja myös sähköpostilla osoitteesta info(a)dogood.fi http://dogood.fi
|
|
 | |
Unya hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 261 Ikä: 26 Location: Helsinki Registration date: 09.03.2011
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Pe Loka 28, 2011 12:19 pm | |
| Kiitos vinkistä! Itse en (ainakaan vielä) osteopaattia tarvitse, mutta tuolle miehenpuolikkaalle asiasta vinkkasin, uskon että ottaa tästä vinkistä vaarin  |
|
 | |
Mortianna Superman

Viestien lukumäärä: 1356 Ikä: 22 Location: Epsoo Registration date: 28.07.2009
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Pe Loka 28, 2011 4:11 pm | |
| valaiskaas vähän mitä osteopaatti tekee. Kuuluko siihen jotain hierontaa vain naksautuksia vai mitähäh? |
|
 | |
tasuni Superman

Viestien lukumäärä: 1998 Ikä: 38 Location: Helsinki Registration date: 07.12.2007
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! La Loka 29, 2011 9:52 am | |
| Se etsii lihaksista ja nivelistä jumittuneet kohdat ja lukot, jotka estää kramppien ja kipukohtien paranemista. Vesa etsi todella huolellisesti melkein 25 minuuttia, ja kun en ennen ollut ollut osteopaatilla, luulin että tämä oli se hoito ja ajattelin että taas meni rahat hukkaan, eihän tästä ole mihinkään. mutta se vain paikallisti ne lukot tosi huolellisesti, liikuttamalla yhtä raajaa kerrallaan aivan hiukan ja pitämällä toista kättä selän alla ja sillai se etsi, missä on jännityksiä. Sitten, kun lukot oli paikallistettu, se niksautti ne aika kovalla voimalla. Heti hoidon jälkeen en tuntenut juuri mitään eroa, mutta 5 päivän päästä kudokset oli päässeet paranemaan ja kaikki vuosikausien kipu oli poissa! |
|
 | |
Sonja hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 432 Registration date: 24.06.2008
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! La Loka 29, 2011 12:00 pm | |
| Vesku on myös korjannut mun vinossa olleen lantion takaisin suoraksi ja pari muuta pienempää kremppaa. Hän ottaa vastaan myös Myyrmäessä Vantaan Lääkärikeskuksessa.
Osteopaatti hoitaa siis nivelien lisäksi myös pehmytkudoksia. |
|
 | |
Mortianna Superman

Viestien lukumäärä: 1356 Ikä: 22 Location: Epsoo Registration date: 28.07.2009
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! La Loka 29, 2011 12:47 pm | |
| Hui, sattuuko se...? |
|
 | |
wilmiina Superman

Viestien lukumäärä: 682 Ikä: 29 Location: Tampere Registration date: 10.03.2009
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! La Loka 29, 2011 1:37 pm | |
| ainaki ku ite kävin täällä tampereella osteopaatilla ni itkin ku sattu niin paljon, toisaalta sain kummatki jalat ihan hullun paljon parempaan kuntoon ku ennen, et oli se sen arvosta  kauheeta rääkkäystä se on :DDD |
|
 | |
Sanni hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 443 Location: Kerava Registration date: 17.01.2008
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! La Loka 29, 2011 1:55 pm | |
| Mua taas ei sattunut lainkaan! Mun mielestä oli omituista hetkutusta koko hoito, mutta ilmeisimminkin heppu tiesi mitä tekee. Olkapää- ja lapaongelmien kanssa olen jokusen kerran käynyt, järvenpäässä, ja tämä samainen osteopaatti sai äitini selän kuntoon (se on vaivannut vuosia, eikä äiti enää viimevuosina ole taipunut solmimaan kengännauhoja - nyt taipuu  ) |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! La Loka 29, 2011 2:02 pm | |
| Mulla selkä ei yleensä oo sattunut lainkaan, mutta siellä nyt onkin aina pienempää jumia ja kiemuraa eikä mitään suurempaa. Sen sijaan käsivarsien avaaminen on välillä tuskaa ja kiroilua. _________________  |
|
 | |

| Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! La Loka 29, 2011 5:07 pm | |
| Mua ei myöskään ole sattunut kertaakaan, on ollut nimenomaan omituista hetkutusta koko hoito - joka kumma kyllä toimii! |
|
 | |
jolla intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 80 Ikä: 27 Location: Helsinki Registration date: 20.03.2011
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Su Loka 30, 2011 9:18 pm | |
| Osaako kukaan suositella pääkaupunkiseudulla jotain loistavaa nais-osteopaattia? Mulla on oikee nivunen/lonkka vihoitellut jo muutaman kuukauden ja nyt tajusin että osteopaatti saattais olla ratkaisu (kiitos siis jo tästä ketjusta!  ). Mä menisin kuitenkin mielummin esittelee tota aluetta naiselle. Ehkä. Tai valaiskaa mua, että kuinka vähissä vaatteissa siellä ollaan, saako olla esim. trikoot jalassa jos ongelma on nivusessa? Mulla ei oo mitään hajua kun en oo ikinä käyny eikä oo ennen käyny mielessäkään. Anteeks jos mä oon ihan hölmö.. |
|
 | |
Lotta. hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 353 Ikä: 26 Location: Helsinki Registration date: 05.04.2010
 | Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Su Loka 30, 2011 9:33 pm | |
| Mulla oli lonkassa häikkää ja kävin ihan miesosteopaatilla. Sain pitää sukkikset jalassa eikä ollu kyllä yhtään kiusallista tai mitään. Käytänpä nyt tilaisuutta hyväksi ja mainostan sitä osteopaattia, jolla kävin. Oli meinaan ihan huippu! Kahdella kerralla sai lavan kuntoon, selän notkistumaan, niskakivut loppumaan ja lonkan kuntoon...eikä oo tullut tarvetta mennä korjailemaan (noista käynneistä on reilusti päälle puoli vuotta)! Eli kävin Töölön osteopatia -nimisessä paikassa Hannu Koivistolla (ei siellä muita olekaan  ) Ei oo maksettu mainos...valitettavasti Muoks. Ja mä kyllä tajusin, että jolla kysyi naisosteopaattia, mut oli pakko päästä mainostamaan |
|
 | |

| Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Ma Loka 31, 2011 9:35 am | |
| Okei, kiitos Lotta  Ehkä mä uskallan mennä miesosteopaatille kans jos ei oo kiusallista |
|
 | |

| Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Ma Loka 31, 2011 5:51 pm | |
| Mulla oli myös venähdys nivusessa ja ongelmia lantion alueella. Hoidettaessa aina ollut ohuehkot housut tai leggingsit jalassa. |
|
 | |

| Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Ma Loka 31, 2011 10:34 pm | |
| Saitko Sonja noi vaivat kuntoon osteopaatilla? Mä oon tosi toiveikas ton jalan kanssa, olis ihanaa jos uskaltais taas alkaa venyttelemään!  |
|
 | |
|