Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

X-pole sport natisee käytössä

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
apiew
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä: 1
Registration date: 27.06.2011

ViestiAihe: X-pole sport natisee käytössä   Ti Elo 16, 2011 6:20 pm

Oon ihan uus täällä, tai oon aika paljon vaan lueskellu näitä keskusteluja ja niistä on ollu hyötyä (kiitos paljon:)) mut nyt kaipaisin apua kun en oo oikeen löytäny tähän ongelmaa suoraa vastausta..

Eli ostin tossa Heinäkuussa X-pole sportin uutena. Se on koottu ihan oikein, kaikki palat kiinni toisissaan kunnolla ja kiristetty. Se on suorassa, mutta mikähän mahtaa olla vialla kun se nitisee ja natisee.. ja narisee. Ääni tulee välillä jos vaan pidän tangosta kiinni ja nojaan ihan vähä taakseppäin. Välillä auttaa jos kiristän lisää, mutta nyt kun kiristin, niin ei ääni jäi... Pahimmillaan se on pyörähdyksissä siis.. Mikähän mahtaa olla vialla? Parrun kohdalla se on katossa, on katottu parrumittarilla ja ei tuo ääni katostakaa tule..

Oisin tosi kiitollinen jos joku osais auttaa tai jotain Smile ei oikeen tee mieli tehdä tolla tangolla mitään ku se pitää tommosta ääntä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
katwalk
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 13
Ikä: 25
Registration date: 30.11.2011

ViestiAihe: Vs: X-pole sport natisee käytössä   Ma Joulu 05, 2011 6:51 pm

mulla on varmaan just tämä sama juttu ja oon kahlannut nyt netissä ja myös foorumilla etsimässä vastausta...
mikäs tähän voisi olla syynä?? en uskalla hirveesti pyöriä kun naksahtele.. Crying or Very sad
Näytä käyttäjän tiedot http://katwalkblog.blogspot.com
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 61
Ikä: 22
Registration date: 03.01.2010

ViestiAihe: Vs: X-pole sport natisee käytössä   Ma Joulu 05, 2011 8:06 pm

Öljyä liitoskohtiin tai vähintäänkin sinne ala"lautaseen" vai mikä se onkaan Very Happy Mun entinen sportti lopetti metelöimisen sillä.
Näytä käyttäjän tiedot
katwalk
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 13
Ikä: 25
Registration date: 30.11.2011

ViestiAihe: Vs: X-pole sport natisee käytössä   Ma Joulu 05, 2011 8:14 pm

kiitos! täytyy öljyillä kaveria!
Näytä käyttäjän tiedot http://katwalkblog.blogspot.com