|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Saila Superman

Viestien lukumäärä: 831 Ikä: 23 Location: Turku Registration date: 27.05.2008
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 8:04 pm | |
| riippuu vähän mist roikkuu |
|
 | |
Elegia hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 273 Ikä: 26 Location: Lappeenranta Registration date: 23.11.2010
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 10:04 pm | |
| Miten muuten tapahtuma oli onnistunut? Oliko paikkana hyvä, ja oliko tanko mitä luvattiin? Vai oliko niin kivaa, ettei muulla ollut väliä? |
|
 | |
Sanni hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 443 Location: Kerava Registration date: 17.01.2008
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 10:21 pm | |
| Tais olla huomenna vasta  |
|
 | |
Elegia hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 273 Ikä: 26 Location: Lappeenranta Registration date: 23.11.2010
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 10:27 pm | |
| Ahaa, eli sit kyselen vasta paremmin.. |
|
 | |
sluippa Superman

Viestien lukumäärä: 684 Ikä: 27 Location: Espoo Registration date: 07.05.2009
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 9:36 am | |
| Muistiko muuten kukaan ottaa niitä esiintymislevyjä takaisin itselleen? Meinaan mulla unohtu ja se oli vielä kirjaston levy. Jos joudun lähtee sitä jostain hakemaan, niin voin napata mukaan muitakin levyjä jos jollain unohtui.  Mun mielestä tapahtuma tankotanssikilpailun osalta oli ihan onnistunut. Tanko oli hyvä, vaikka yksi kulma oli sen verran lähellä, että sitä piti varoa spinneissä. Kisa meni vauhdikkaasti eteenpäin kun ei ollut sen kummempaa tuomarointia ja yhden lyhyehkön tangonkaan putsaamiseen ei kauan mennyt. Palkintojen jakoa odotellessa meinasi kyllä jo humaltua. =D |
|
 | |
Saila Superman

| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 9:41 am | |
| juu me ainakin ewyn kanssa siepattiin sielt omamme talteen mä en muista ekoist esityksist kauheesti ja oman esityksen jälkeen olin nii ilonen ja samaan aikaan "shokissa" et en tie.. .D |
|
 | |
Lotta. hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 353 Ikä: 26 Location: Helsinki Registration date: 05.04.2010
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 9:51 am | |
| Samaa mieltä kuin Sluippa. Yllätyin positiivisesti tangosta, siitä esiintymistilasta ja kisan sujuvuudesta. Se lämmittelytila olis voinu olla parempikin, mutta ajoi tuokin asiansa. Samoin tangon putsaaminen olis voinut olla vähän tarkempaa. Muuten ei tankokisan osalta ollut valittamista  |
|
 | |
jolla intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 80 Ikä: 27 Location: Helsinki Registration date: 20.03.2011
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 10:11 am | |
| Myös samaa mieltä Sluipan ja Lotan kanssa. Ihan hyvä kisatapahtuma oli. Mä ite jännitin kyl aika paljon sen tangon kestämisen kanssa, kun tila olikin yllättäen paljon korkeempi mitä oli sanottu  mutta onneksi ei tullu alas, eikä toivottavasti kiertyny kauheen banaanikskaan.. Mäkin unohdin Sluippa levyni sinne. Mut toisaalta sillä ei oo niin väliä, ei oo kirjaston levy, eikä muukaan lainattu ja siinä on vaan se yks biisi. Mut tietenkin jos ootte noutamassa omianne niin saahan sen munki napata mukaan  Ja pitää nyt viel hehkuttaa että olit kyllä Sluippa ihan huippuhyvä!! |
|
 | |
Saila Superman

| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 1:13 pm | |
| jahas mä oon nyt ensimmäinen joka mokailusta ja pahasta jäätymisestä huolimatta uppaan videon  oma kommenttini tähän kaikkeen "my first performance ever. yep, did a mistake, but hey show must go on like queen sings. and so what, even lady gaga falls down at the stage. just have to deal with it and keep on rockin'!  " |
|
 | |
Ewy Superman

Viestien lukumäärä: 836 Ikä: 23 Location: Jyväskylä Registration date: 24.09.2009
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 2:48 pm | |
| Hyvä Saila!  |
|
 | |
Saila Superman

| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 4:38 pm | |
| ja kiitos ihanille tytöille, kun jaksoitte tsempata ja olla tukena. se merkitsi mulle enemmän, kuin tiedätte |
|
 | |
LaraK hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 452 Location: Helsinki Registration date: 08.04.2008
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Pe Kesä 03, 2011 7:59 am | |
| Juups, tankotanssi osuus oli kiva, mutta olipa erikoinen bändi esiintymässä  Lucky Hellin esitys oli myös aika hurja, mutta todella hyvä! Kiitos kaikille rohkeille tytöille, jotka oli esiintymässä! Tuo tapahtuma oli aika hyvä tilaisuus ensiesiintymiselle  Niin ja onnea Sluipalle, se oli ihanan reipas, iloinen ja taidokas esitys! |
|
 | |
hemuliini Superman

Viestien lukumäärä: 852 Ikä: 29 Location: Porvoo Registration date: 10.08.2009
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Pe Kesä 03, 2011 8:27 am | |
| Voikos kirjoittelusta päätellä että Sluippa vei voiton? Hieno juttu, Sluipan esitys oli kyllä ihana!  Mites, jaettiinko kakkos ja kolmos-sijoja? |
|
 | |
sluippa Superman

Viestien lukumäärä: 684 Ikä: 27 Location: Espoo Registration date: 07.05.2009
 | |
 | |
annnika intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 54 Ikä: 26 Location: Helsinki Registration date: 13.03.2011
 | Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Pe Kesä 03, 2011 10:30 am | |
| Onnittelut Sluipalle |
|
 | |