Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Miten perhoseen?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Martta
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 375
Ikä: 26
Registration date: 21.03.2011

ViestiAihe: Vs: Miten perhoseen?   La Huhti 09, 2011 5:56 pm

Itse harjoittelen kaikki liikkeet yleensä rutiininomaisesti vuoron perään molemmilta puolilta, tai ainakin yritän Smile Kyllä toinen puoli on lähes kaikissa liikkeissä paljon huonompi, esim. perhonen tangon oikealta puolelta invertoiden on minulla todella haparoiva, mutta sitä suuremmalla syyllähän sitä on harjoiteltava. Minusta ainakin tuntuu että esimerkiksi invert aina samalta puolelta vinouttaisi pidemmän päälle kroppaa sen verran pahasti että mieluummin kiroilen ja opettelen sen molemmin päin. Pyörähdysten kohdalla kyllä välillä luistan tästä, mutta näitä raskaampia liikkeitä ährään kyllä tasaisesti molemmin puolin.

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Nexu

Viestien lukumäärä: 238
Registration date: 03.04.2011

ViestiAihe: Vs: Miten perhoseen?   Su Huhti 10, 2011 10:02 am

Minullakin invertointi oikealta puolelta on todella vaikeaa :/ Nojaa, ehkäpä sekin sitten pitää jotenkin opetella... Olen aina ollut vähän sellanen tyyppi, että harjoitan vain hyvää puoltani, esim. spagaattiharjoittelussa oikea jalka vahvempi, niin sitä sitten tuppaa venyttää enemmän... :s
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Miten perhoseen?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-