| | X-polen ruuvien aukot liikkuneet? | |
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Evena basic spinner

Viestien lukumäärä: 10 Ikä: 21 Registration date: 06.10.2009
 | Aihe: X-polen ruuvien aukot liikkuneet? Ti Maalis 22, 2011 3:33 am | |
| Eli siis tuossa tankoa purkaessani huomasin, että yhden liitinputken molempien ruuviaukot ovat liikkuneet, tai siis oikeastaan tanko on liikkunut niin, että toinen aukko on peittynyt ihan vähän ja toinen on piilossa melkein kokonaan.. Nyt siis kaksi tangon pisintä osaa on jumittunut yhteen kun en saa liitosputkea löysättyä, mikä avuksi?  |
|
 | |
SusannaR intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 116 Ikä: 22 Location: Helsinki Registration date: 29.08.2010
 | Aihe: Vs: X-polen ruuvien aukot liikkuneet? Ti Maalis 22, 2011 4:31 am | |
| Itselläni oli varsin samanlainen tilanne, joka ratkesi sillä, että vähemmän liikkuneen kolon sai vielä pienellä säädöllä väännettyä auki. Hyvin yleinen ongelma ilmeisesti ja ratkaisumenetelmänä olen kuullut käytettävän lähinnä harjanvartta ja väkivaltaa.  |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: X-polen ruuvien aukot liikkuneet? Ti Maalis 22, 2011 9:43 am | |
| Harjanvarsi avuksi _________________  |
|
 | |
Evena basic spinner

Viestien lukumäärä: 10 Ikä: 21 Registration date: 06.10.2009
 | Aihe: Vs: X-polen ruuvien aukot liikkuneet? Ti Maalis 22, 2011 9:45 pm | |
| Huh eli siis en ole pistänyt tankoani sentään aivan piloille! Kerkesin jo säikähtää että se on aivan käyttökelvoton.. |
|
 | |
Saila Superman

Viestien lukumäärä: 831 Ikä: 23 Location: Turku Registration date: 27.05.2008
 | Aihe: Vs: X-polen ruuvien aukot liikkuneet? La Elo 13, 2011 8:08 pm | |
| mä aloin kasaa tankoo ja mul oli b putkessa x-joint jumissa. no aattelin et yhdistän tän nyt vaan a putkeen. sit mä just melkeen sain sen x-jointin a putken niihin "koloihin" ni ei liikkunu enää mitenkää. jotenki ihmeen kummalla sain nyt sen b putken irti ja nyt toi perkeleen x-joint on siellä a putkessa jumissa. mitä täs voi tehä? oon koittanu vetää ja vetää mut ei. harkitsen tässä oikeesti tangon vaihtoa fitpoleen ku mul on koko ajan tän pertin kans jotain lokaa niskassa |
|
 | |
Saila Superman

Viestien lukumäärä: 831 Ikä: 23 Location: Turku Registration date: 27.05.2008
 | Aihe: Vs: X-polen ruuvien aukot liikkuneet? La Elo 13, 2011 10:07 pm | |
| hätä ohi, mies sai sen sieltä pois |
|
 | |
tints basic spinner

Viestien lukumäärä: 11 Ikä: 22 Location: Helsinki Registration date: 18.12.2010
 | Aihe: Vs: X-polen ruuvien aukot liikkuneet? Ma Elo 15, 2011 4:55 pm | |
| Oi, hyvä tietää, että on yleinen ongelma, koska mulla sama juttu. Mä vaan en oo jaksanut (voi kauhistus..) irrotella sitä ja laittaa uudestaan, vaikka ehkä pitäis. Yläpään ruuviaukot kun on jo ihan vastakkaisella puolella.. Väkivalta käyttöön siis!  |
|
 | |
jemppa pole beginner

Viestien lukumäärä: 3 Registration date: 03.02.2011
 | Aihe: Vs: X-polen ruuvien aukot liikkuneet? Ma Loka 03, 2011 9:52 pm | |
| Hemmetti!! Justiin otin tankoa alas, koska muutto edessä ja huomasin saman että lukko liikkunut. Oli pakko tulla tänne heti kattelemaan josko muilla ollu tällasta ongelmaa. Eli siis otan myös sen väkivallan käyttöön! |
|
 | |
| | X-polen ruuvien aukot liikkuneet? | |
|