|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Martta hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 375 Ikä: 26 Location: Jyväskylä Registration date: 21.03.2011
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit Ma Huhti 25, 2011 2:10 pm | |
| Ruma liike minusta on se harotus kainalopidolla, teddy? Kerran olen sitä harjoitellut ja oli kyllä rumuutensa lisäksi inhottava tehdä  Aiemminkin mainittu spatchcock on myös hirveän näköinen, ei onneksi ole pelkoa että itsellä olisi mitään paineita ruveta sitä ihan lähivuosina kokeilemaankaan. Oma inhokkini (jotka haluaisin osata mutta kun ei suju!) on tällä hetkellä takanoja, joka onnistuu vahingossa silloin tällöin (rumasti ja haparoiden) mutta yleensä joko sattuu helkkaristi tai pito ei riitä. Ballerina ei ole minunkaan suosikkini Iinan mainitsemasta syystä, asentoon kyllä pääsee mutta eihän se yhtään miltään näytä tällaisen pökkelön tekemänä. |
|
 | |
Jenni H intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 150 Ikä: 20 Location: pääkaupunkiseutu Registration date: 20.02.2011
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit Ti Huhti 26, 2011 7:25 am | |
| What! Miksi ihmiset ei tykkää spatshookista? Musta se on tosi nätti samoin teddy. No makuja on monia. Tuo Canen spatshook on ainakin mielestäni ihan mahtava
http://4.bp.blogspot.com/_lvOQ72J1u6k/TIue71qLkAI/AAAAAAAAAbQ/lu5yOSPg2TE/s400/Felix-Spatchcock1-199x300.jpg |
|
 | |
Martta hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 375 Ikä: 26 Location: Jyväskylä Registration date: 21.03.2011
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit Ti Huhti 26, 2011 7:50 am | |
| Joo, onneksi kaikki eivät tykkää samoista jutuista  Minun silmääni kovasti yli menevä spagaati ja muut yliluonnollisen näköiset vääntelyt ovat yleensä tosi rumia, niissä on hienoa vain se "miten helvetissä tuo on mahdollista" -efekti. Felixkin on toki upea ja ylivoimaisen taitava tanssija, mutta mieluummin katselen itse jotain muuta. Spatchcockissa tuo jalkojen asento on minusta ihan yäk. |
|
 | |
Marie hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 306 Ikä: 25 Location: Toijala Registration date: 28.04.2009
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit Ti Huhti 26, 2011 4:10 pm | |
| Ylipäänsä nuo Felixin ylitaipuvat polvet näyttää toosi pelottavilta! Mua itteeni ihan sattuu kun nään tollasia liikkeitä missä niihin kohdistuu painetta! Kuinkahan pahoja polvi ongelmia sille iän myötä tulee.. |
|
 | |
Nexu hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 238 Registration date: 03.04.2011
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit Ma Toukokuu 16, 2011 6:15 pm | |
| Mun mielestä kaikki liikkeet voi näyttää kauniilta riippuen miten ne tekee  Joku sulava ja taipuisa ihminen voi saada tosi rumankin liikkeen näyttämään kauniilta (: Toi spachcock/spatchhook (menin jo sekaisin  ) no kumminki mis mennään spagaatti, niin musta se ainakin tossa kuvassa ton ihmisen tekemänä näyttää ihan nätiltä. Itse henk.koht. suosikkejani ovat aysha ja sen eri variaatiot (hangspringit, aysha-spagaatit yms), jamilla, perhonen, jatkettu perhonen ja jade  Musta nää kaikki on kauniita liikkeitä :-) ja tykkään tehä niitä, kun ei satu mitenkään vietävästi, kuten kaikki takanojat mua sattuu niin sairaasti.... |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit Ma Toukokuu 16, 2011 8:59 pm | |
| _________________  |
|
 | |
Nexu hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 238 Registration date: 03.04.2011
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit Ma Toukokuu 23, 2011 2:14 pm | |
| Upsiiss, tänne kuuluki laittaa inhokit  en vissiin katsonut otsikkoa tarpeeksi huolella :3 siis miun inhokit takanoja jaaa ööö hmm ehkä myös kaikki sellaset liikkeet, missä ängetään jalka niskan taakse. Wikipolessakin oli muistaakseni pari liikettä, missä se jalka tungettiin niskan taakse...  not so pretty, I think |
|
 | |
Nepu hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 311 Ikä: 21 Location: etelä-suomi Registration date: 21.02.2011
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit La Elo 13, 2011 10:58 pm | |
| Olisko mitään toi wikipolen Bud.  hyi helkkari. |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: "Rumat" ja inhokit La Elo 13, 2011 10:59 pm | |
| Kamalasta kulmasta otettu  , Mä tykkään itse liikkeestä muuten. Se contortionist ei miellytä omaa silmää. |
|
 | |
|