Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Kuinka kauan tankotanssia?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ramona
basic inverter
basic inverter

Viestien lukumäärä: 36
Registration date: 10.01.2008

ViestiAihe: Kuinka kauan tankotanssia?   La Helmi 02, 2008 6:30 pm

Elikkäs kuinka kauan kukin meistä on lajia harrastanut?

Itse tammikuun loppupuolelta 2008 Razz ja nythän on jo helmikuu! lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Kat Da
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 393
Ikä: 29
Registration date: 21.12.2007

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   La Helmi 02, 2008 6:52 pm

No tavallaan yli seitsemän vuotta mut sillee laiskasti että oon ehkä pari helppoa uutta liikettä vuodessa oppinu.
Viimesen vuoden oon ollu kiinnostunu enempi uusista liikkeistä mut ei ole ollut harjoitteluaikaa, kokeilut on tehty sit töissä yleisön edessä Embarassed
Oma X-pole on ollut pari viikkoa että nyt si ruvetaan keksimään uusia tai kopioimaan netistä liikekatalogeista. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna H.

Viestien lukumäärä: 232
Ikä: 24
Registration date: 09.12.2007

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   La Helmi 02, 2008 7:00 pm

Oman tangon ostin heinäkuussa ekat pari kuukautta meni lähinnä sählätessä. Sen jälkeen on sit alkanu homma jo toimia ja kehitystä tapahtumaan. Ennen heinäkuuta oon kaks vuotta uhannut ostavani tangon, mut missään en oo oikein sellasta päässy kokeilee. Ostin sitten sokkona ja ihmettelin vasta sitten että mitä sille nyt sitten itseasiassa tekee. Laughing
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tampere-showcase.fi
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 186
Registration date: 15.01.2008

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   La Helmi 02, 2008 9:39 pm

Joulukuusta 2007!! Smile Sillon aloin käymään Rock The Polessa ja reilu viikko sitten sain oman tangon! Edistys ei ole ollut huimaa.. Taisin tankotanssijalle luvatakin että jos en viikon opettelun jälkeen istu sujuvasti tangolla niin kiroilu kuuluu kyllä Tampereelle asti.. Elikkä eilen Helsingin suunnalta koko Suomen yli raikaava ärräpäiden sonaatti oli mun suusta lähtöisin..
Näytä käyttäjän tiedot
AdminSusie
Admin
Admin

Viestien lukumäärä: 342
Ikä: 33
Registration date: 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Su Helmi 03, 2008 12:07 am

mä aloitin tankotanssitunnit lokakuun lopussa 2007. Oman tangon taisin ostaa joskus marraskuun tienoilla.

" I rather be hated for what I am, than be loved for things that I am not."
Näytä käyttäjän tiedot http://spinaround.niceboard.net
JonnaK
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 23
Registration date: 31.01.2008

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Su Helmi 03, 2008 11:26 am

Mä aloitin tunneilla käymisen marraskuussa 2007.. kerran viikossa tulee käytyä rockthepolessa. Omaa tankoa ei vielä ole, mut suuresti suunnitelmissa, ku sais vaan rahoituksen pelittämään.
Näytä käyttäjän tiedot
Nins
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 82
Ikä: 30
Registration date: 21.01.2008

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Su Helmi 03, 2008 11:44 am

Oman tangon sain pari viikkoa sitten. Haaveilen että pääsisin pian käymään Helsingissä ja samalla pääsisin käymään Rock the polessa tunneilla...
Tangolla aion istua viimeistään viikon päästä Very Happy Sujuvuudesta en osaa vielä sanoa mutta aion kuitenkin!
Näytä käyttäjän tiedot
oina
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 6
Registration date: 19.01.2008

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Su Helmi 03, 2008 4:14 pm

Oman tangon ostin n.8kk sitte, mutta n.reilu kaks viikkoa sitten se laitettiin paikoilleen.
Perus spinnejä oon opetellu ja viime viikolla eka kerran istuin tangolla ilman käsiä, ja nyt se sujuu ihan hyvin tongue
Tänään suunnitelmissa olisi saada pää lattiaa kohti eli cross knee release! Saa nähdä tuleeko ruumita... Rolling Eyes
Haavena ois päästä joskus Helsinkiin tai Tampereelle tankotanssi kurssille Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Miia
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 1126
Ikä: 24
Registration date: 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Su Helmi 03, 2008 4:36 pm

Joulukuun lopulta 2007 ja tyytyväinen olen kehitykseeni. Nyt vihdoin taas pääsen rtp:n tunneillekkin kun sinne on tullut ohuempi tanko, jipii cheers
Näytä käyttäjän tiedot http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Adelle
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 23

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   To Helmi 07, 2008 9:03 am

Mä hankin tangon joskus viime keväänä. Kuitenkin työkiireiden ja matkustelun takia en ole ehtinyt treenata niin paljon kun olis tehny mieli, tuntuu vieläkin et on ihan alkutekijöissä, lähinnä rapakunnon takia. Rock The Polen tuntien alettua olen päättänyt ottaa itteni niskasta kiinni ja oikeasti edistyä tulevan vuoden aikana. Tunnit on ainkain huimasti auttanut teknisen suorituksen paranemisessa.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/adellefromhell
tasuni
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 1998
Ikä: 38

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   To Helmi 07, 2008 10:20 am

Mä aloitin Australiassa marraskuussa 2005. Treenasin siellä kaks kertaa viikossa koululla kunnes sain oman tangon ja sitten treenasin noin kolmesti viikossa plus ylimääräiset loikat tankoon aina kun tuli jokin idis. Suomeen palasin viime huhtikuussa ja silloin tuli muutaman kuukauden tauko kun ei vielä ollut tunteja missään eikä oma tanko ollut saapunut Australiasta. Sitten kun se saapui alkoi taas armoton treenaus, vaikkakin pienen lapsen kanssa treenata ehtii käytännössä enää vain kerran viikossa. Upgreidasin kromiystävän titaaniseksi 45-milliseksi tuossa viime marraskuussa ja siitä lähtien olen edistynyt selvästi kun ote on pitänyt paremmin.

Aloitin tuntien vetämisen rtp:ssä tammikuussa ja sitä kautta saan selvästi lisää perusasioiden treeniä itsekin - ja treeniaikaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Iina
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2829
Ikä: 28
Registration date: 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   To Helmi 07, 2008 10:57 am

Mä aloitin Ruotsissa 2004. Kyllähän sitä joskus tuli treenattua ihan treenien vuoksikin, mutta aluksi oli mullakin harjoittelut lähinnä vaan yleisön edessä. Sit syksystä 2006 iski kipinä ja aloin ihan oikeasti harjoitella, joskin vain oma luovuus ja pari DVDtä ohjeena (eikä niistä DVDeistäkään mitään muistanut kun tankoon pääsi käsiksi kun ei omaa kotona ollut). Keväällä 07 tilasin tangon sit kotiin ja sen jälkeen on itseään vasta oikeastaan uskaltanut tankotanssijaksi kutsua...

Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 953
Ikä: 30
Registration date: 15.02.2008

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   To Helmi 21, 2008 11:26 am

Peräti kahdella tunnilla olen käynyt... Razz
Tarkoitus olisi nyt käydä tunneilla kerta-pari/viikko, oman tangon osto ei vielä suunnitelmissa sillä kotona remontti kesken (vaikuttaisi olevan ikuisuusprojekti Sleep )...
Näytä käyttäjän tiedot
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 130
Ikä: 37
Registration date: 28.12.2007

ViestiAihe: Juuri aloittanut   Pe Helmi 29, 2008 11:18 pm

Minä pääsin vihdoin viikko sitten Hesaan testaamaan lajia. Hauskaa oli ja nyt alkaa pikkuhiljaa lihaksetkin palautua Smile

Huhtikuussa luvassa on pikakurssi täällä meillä päin ja sen jälkeen varmaan pitää ostaa oma tanko...
Näytä käyttäjän tiedot http://www.poleaholic.com
Nina

Viestien lukumäärä: 426
Ikä: 25
Registration date: 17.03.2008

ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Ke Maalis 26, 2008 6:34 pm

Voisin lainata RamonAa eli tammikuun loppupuolelta -08... Paitsi että nyt onkin jo maaliskuu. Tankotanssi pääsee ihan just top3:seen "Mun pitkäikäisimmät urheiluharrastukset".
Näytä käyttäjän tiedot

Kuinka kauan tankotanssia?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-