|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
tasuni Superman

Viestien lukumäärä: 1998 Ikä: 38 Location: Helsinki Registration date: 07.12.2007
 | Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 1:14 pm | |
|  !!! Kiitos, tyypit, mutta kyse on siitä ettei oo mitään järkee järjestää kahta showcasea keväällä, tai mä en ainakaan saa sitten tarpeeksi lipputuloja varmastikaan kattaakseni kuluja niin kalliissa paikassa kuin Kaisaniemi. Oonan äiti on mahdollisesti järkkäämässä suuren luokan showcasea ja siinä tapauksessa mä en voi järkätä PV:ta. Mutta tämä selviää tammikuun alussa, toivottavasti! Kiitos kuitenkin luottamuksesta  , ja jos tää järjestetään, vakiotiimi pääsee treenaamaan radiopuhelinten käyttöä kuten PA2010 dagen efterinä hehkutettiin  . Practice for PA2011, you see! |
|
 | |
Em Kay Superman

Viestien lukumäärä: 865 Ikä: 30 Registration date: 30.10.2009
 | |
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 1:23 pm | |
| | Lainaus: | No joo... Olis se hinoa, jos Oonan äiti järjestää kansainvälisen Showcase-tapahtuman, mutta meillä tavallisilla tallaajilla tuskin on mahdollisuutta päästä sinne esiintymään.
|
Sepä |
|
 | |
tasuni Superman

Viestien lukumäärä: 1998 Ikä: 38 Location: Helsinki Registration date: 07.12.2007
 | Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 2:00 pm | |
| Mutta katsojat? Tuleeko niitä kahteen? |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 2:10 pm | |
| Jos mä jotain opin Pole Debutista niin aloittavamman tason tyypit tuo mukanaan kaikki kaverit...  Et jos nyt ei ihan samalle päivälle osu niin eiköhän katsojiakin löydy. Varsinkin jos laitat vaikka huutoäänestyksellä yleisön suosikin sinne! _________________  |
|
 | |
Ish Superman

| Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 2:11 pm | |
| Joop ja joka vuosihan sitä yleisöä muutenki on enemmän ja enemmän kun kiinnostus kasvaa Tehomainostus joka paikkakunnalla missä on kouluja |
|
 | |
maimiau hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 400 Ikä: 22 Location: Tammela, Tre. Registration date: 13.06.2009
 | Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 2:17 pm | |
| Ei Vibesiä voi peruu koska oon jo alottanu mainostuksen  Ja tosiaan uskosin, että noilla kahdella tapahtumalla on vähän erilainen kohdeyleisö..? PoleVibesiin uskaltaa tulla lajia ei-niin-hyvin-tuntevat mutta jos on joku suuremman luokan pläjäys niin kuvittelisin, et paikalle saapuu lähinnä harrastajia. |
|
 | |
OonaK Superman

Viestien lukumäärä: 618 Ikä: 28 Location: Hki Registration date: 09.01.2010
 | Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 2:22 pm | |
| No itseasiassa just toistepäin |
|
 | |
Jenni intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 124 Ikä: 26 Location: Helsinki Registration date: 27.03.2009
 | Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 2:33 pm | |
| JAAAA täältäkin! Pole Vibes oli viimekeväänä ihan mielettömän ihana tapahtuma! Jo pelkästään helsingissä rupeaa olemaan harrastajia sen verran paljon että ihmettelen suuresti jos ei katsojia löydy. Viimevuonnahan Cuba oli ratketa liitoksistaan. Lisäksi löytyy paljon porukkaa joilla on kova kipinä esiintymään, laumoittain vapaaehtoisia auttamaan jne. Mä ilmoittaudun jo tässä vaiheessa mukaan (esiintymään, hinkaamaan tankoa, juoksutytöksi.. Mitä vaan!) Joo ja tosiaan: Mitä isompi tapahtuma, sitä enenmmän rahaa laitetaan sen markkinointiin ja sitä enemmän se leviää pienen piirin ulkopuolelle, toisin kuin esimerkiksi viimevuoden pole vibesin ja syksyn debutin tapaiset harrastajatapahtumat. |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | |
 | |
tasuni Superman

| Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 3:34 pm | |
| No voi hitsi. Näinkö se sitten on että PV täytyy pitää  . Toi huutoäänestys yleisön suosikista ei oo huono idea, voisin käyttää siihen Aerial Dancingin YouTube-kanavaa jonka muistaakseni olen joskus luonut. Jos jollakulla on idea miten järjestää äänestys reilulla tavalla (ei katsomiskertojen mukaan koska silloin tulee liikaa ääniä Facebook-kavereilta. Kenties poll-toiminnolla täällä foorumilla?) niin kertokaa ajoissa, että ehdin järjestää. Ja tietty vain niiden hakuvideot julkisiksi jotka niin haluaa, ei suinkaan kaikkien. Valintaraati olisi sitten yksijäseninen, eli minä, ja vaikka tarkoitus onkin olla tasapuolinen ja ottaa huomioon myös aloittelevampia harrastajia, Pole Vibesiin vaaditaan kuitenkin tietty tekniikkataso (vaikeustaso ei ole tärkeää) ja ennen kaikkea tietty esiintymisvalmius. Ja on paljon tyyppejä, jotka Pole Artin showcase-osion haun vuoksi pääsee defaulttina sisään, joten en usko että ihan kauhean montaa kovin aloittelevaa mahtuu tapahtumaan esiintymään - esiintyjäthän saavat nimellisen esiintymispalkkion joka verottaa tapahtuman budjettia kuitenkin ihan merkittävästi, joten en voi kauhean suurta määrää esityksiä ottaa. Viimeksi taisi olla 14 esitystä ja se oli ihan hyvä määrä. |
|
 | |
Ish Superman

| Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 3:45 pm | |
| Jee! Mä pistän kimulit kans mainostamaan, jos me saatas kerrankin Pohjanmaalta kunnon kannustusjoukko
Montako on jo PA haun kautta? |
|
 | |
tasuni Superman

| Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 3:54 pm | |
| PA:n haun kautta on jo 11, mutta ei kaikki tietenkään välttämättä pysty osallistumaan. En julkista nimiä ennen kuin olen varmistanut heiltä kaikilta, että pääsevät. Olis kyllä tosi hienoa, jos tulis katsojia ympäri Suomea, joten kiitos paljon mainostuksesta! |
|
 | |
Ish Superman

| Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 4:01 pm | |
| No, meistä sä tiedätki että mukana ollaan Ja eiköhän se oo kaikkien tankoilijoiden etu että kaikki mainostaa niin tapahtumia järjestetään edelleen |
|
 | |
tasuni Superman

| Aihe: Vs: Pole Vibes 2011 Ke Joulu 01, 2010 4:04 pm | |
| Jes, loistavaa, Ish  ! Kyllä munkin mielestä Vibesissa oli niin hyvä tunnelma viimeks että mäkin haluaisin sen järjestää. Katotaan nyt kummiskin, ettei tuu liian lähelle se toinen tapahtuma, jos se tulee! Ja Jenni, kiitos tosi paljon, duly noted  . Meillä on aika tiivis tiimi jo valmiiksi, mutta pidän ehdottomasti mielessä! |
|
 | |
|