Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Pole Vibes 2011

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
OonaK
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 618
Ikä: 28
Registration date: 09.01.2010

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ti Maalis 15, 2011 9:36 pm

Mutta eipä oo muissa savukoneet haitannu...

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.gymi.fi
merqus
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 522
Ikä: 27
Registration date: 11.06.2008

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ti Maalis 15, 2011 9:54 pm

Oona K. kirjoitti:

Oona

Itseasiassa rtp:n kevätjuhlissa epäiltiin tuota samaa. Sen takia pitäis testailla onko noilla oikeasti jotain tekemistä asian kanssa vai onko syyllinen pelkkä kuumuus. Oli asia miten tahansa niin molemmat on ratkaistavissa tavalla tai toisella Smile
Näytä käyttäjän tiedot
annakatariina
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 29
Registration date: 21.01.2010

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ti Maalis 15, 2011 10:20 pm

Heti alussa ku nostin käden tankoon ni oli ku oisin lätäkköön sen kastellut. Very Happy

T: kiiltää ku Kaalimato.com
Näytä käyttäjän tiedot
haltom
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 8
Registration date: 02.05.2010

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ti Maalis 15, 2011 10:35 pm

Kiitos kaikille esiintyjille minunkin puolesta Smile ilta oli onnistunut mutta samalla jännittävä! Kiitos että sain olla mukana -Tommi-
Näytä käyttäjän tiedot http://facebook.com
Sonja
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 432
Registration date: 24.06.2008

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 9:06 am

Mahtavaa, VÄ!! Laughing cheers
Näytä käyttäjän tiedot
Em Kay
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 865
Ikä: 30
Registration date: 30.10.2009

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 9:12 am

merqus kirjoitti:
Oona K. kirjoitti:

Oona

Itseasiassa rtp:n kevätjuhlissa epäiltiin tuota samaa. Sen takia pitäis testailla onko noilla oikeasti jotain tekemistä asian kanssa vai onko syyllinen pelkkä kuumuus. Oli asia miten tahansa niin molemmat on ratkaistavissa tavalla tai toisella Smile

Mä en voi laittaa kuumuuden piikkiin liukkautta, koska olin ekana... Tangot eivät olleet vielä liian kuumat, mutta LIUKKAAT! Varsinkin sen etutanko. Tuntui kuin siinä olisi ollut jotain jauhetta päällä. scratch
Joten mene ja tiedä.
Näytä käyttäjän tiedot
wilmiina
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 682
Ikä: 29
Registration date: 10.03.2009

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 10:01 am

^mä ainaki jossain vaiheessa kiinnitin huomioo siihen ettei tankoja putsattu kauhean hyvin, näytti enemmän siltä että niitä hinkattiin lähes kuivan pyyhkeen kanssa....
ainakin ku itse oon tottunu siihen että puhdistusainetta suihkitaan sen rievun lisäksi myös tankoon....
voi olla että oon väärässä mut ei kunnon suihkimisesta varmaan haittaakaan olis ollu Wink
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/randomaccidentsband
jellona
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 27
Ikä: 36
Registration date: 15.06.2010

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 10:39 am

Em Kay kirjoitti:

Mä en voi laittaa kuumuuden piikkiin liukkautta, koska olin ekana... Tangot eivät olleet vielä liian kuumat, mutta LIUKKAAT! Varsinkin sen etutanko. Tuntui kuin siinä olisi ollut jotain jauhetta päällä. scratch
Joten mene ja tiedä.

Mulla oli jo kenraalissa takatangon kanssa fiilis, että siinä olis ollut jotain liukkaria tai vastaavaa... Runsas Dry Handsin käyttö onneksi ratkaisi ongelman - mutta kyllä myös typisti ne pari spinniä aika olemattomiksi. Parempi kuitenkin näin, mun ryhmäkoreon handspring - aysha - jack knife -combo olisi ollut aika mahdoton ilman grippiä!
Näytä käyttäjän tiedot
Nina

Viestien lukumäärä: 426
Ikä: 25
Registration date: 17.03.2008

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 10:56 am

wilmiina kirjoitti:
^mä ainaki jossain vaiheessa kiinnitin huomioo siihen ettei tankoja putsattu kauhean hyvin, näytti enemmän siltä että niitä hinkattiin lähes kuivan pyyhkeen kanssa....
ainakin ku itse oon tottunu siihen että puhdistusainetta suihkitaan sen rievun lisäksi myös tankoon....
voi olla että oon väärässä mut ei kunnon suihkimisesta varmaan haittaakaan olis ollu Wink

Ihan samalla tavalla tangot on putsattu aina ennenkin eikä ongelmia ole ollut. Kyllä me ne niin hyvin pyyhittiin, kun voitiin. Mä uskon kanssa tohon kuumuuteen, koska jo harkkojen jälkeen kun laitettiin tankoja kuntoon en meinannut pysyä siinä ollenkaan, kun oli niin lämmin (lähempänä valoja) ja illan loppua kohti tangothan oli jo suorastaan kuumia.
Näytä käyttäjän tiedot
LaraK

Viestien lukumäärä: 452
Registration date: 08.04.2008

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 11:11 am

Mulla ei tosta kuumuudesta ole ollut ongelmaa esityksissä, kun on grippiapua käytössä. Mutta tosiaan epäilen vahvasti sitä savua, koska nyt oli ihmisillä ongelmaa samoin kuin RTP:n kevätjuhlissa, kuten Merja sanoi...

Suurin ongelma mulle oli varmaan se että ihmiset sanoi, että tangot ovat todella liukkaat, kun sitten stressasin siitä. Esityksessä mulla ei ollu muita ongelmia liukkauden kanssa kun ihan vaan omassa pääopassa Wink
Näytä käyttäjän tiedot http://larakandthecity.blogspot.com/
jossukka

Viestien lukumäärä: 289
Ikä: 26
Registration date: 14.03.2009

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 11:53 am

Hyvä VÄ!!!!! Oot paras I love you Very Happy

Siis ne pyyhkeet millä me niitä tankoja putsattiin oli välillä niin märät ettei uskaltanu enää suihkia lisää ainetta niihin. Ja ihan samalla tavalla ollaan putsattu aina aiemminkin, ja hyvin on toiminu.

Mä sanoisin, että liukkauden syy on kuumuuden, kosteuden + ehkä jopa savukoneen yhdistelmä. Siellä tilassa vallitsi sellanen trooppinen ilmasto, että huh huh...

T: Tankoputsari-Jossu
Näytä käyttäjän tiedot
Nina

Viestien lukumäärä: 426
Ikä: 25
Registration date: 17.03.2008

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 11:55 am

Niin no voihan se tietty se savukin olla, kun eikös sekin ollut siinä käytössä jo ennen esityksiä? Kun tuntuu, että sitä liukkautta tosiaan oli koko päivän...

Lainaus:
Suurin ongelma mulle oli varmaan se että ihmiset sanoi, että tangot ovat todella liukkaat, kun sitten stressasin siitä. Esityksessä mulla ei ollu muita ongelmia liukkauden kanssa kun ihan vaan omassa pääopassa

Se uskomatonta, miten paljon oma pää vaikuttaa. Jos on päättänyt, että nyt ne on liukkaita, niin pakkohan niitten on olla Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Hennu/Henriikka
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 870
Registration date: 23.11.2008

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 12:01 pm

Hmmm.... kuumuus..? mikä siinä kuumuudessa niinkus tekee sen liukkauden? se että hikoo enemmän? vai onko kuuma tanko itsessään liukkaampi. (Pitääpäs föönillä testata..)
Voisinkin vaihtaa vähän alaa ja tehdä väikkärin tankotanssitankojen pito-ominaisuuksista erilaisissa oloissa ja erilaisilla ihoilla jne XD

toi mitä laura sano psyykkeen vaikutuksesta on niin totta!!
Mun esiintymis- ja kisahalut on osittain mennyt sen takii että pelkään kisatankoja nykyään.
Mutta niinhän se menee hiihdossakin että aika iso osa suorituksesta on kovan ennakkotreenaamisen lisäksi kii siitä miten voitelu onnistuu vallitsevaan säätilaan nähden sopivasti.
Näytä käyttäjän tiedot
Jassi
basic inverter
basic inverter

Viestien lukumäärä: 47
Registration date: 08.07.2008

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 12:08 pm

Mulla ainakin kuumassa hikoo kädet gripeistä läpi, näin kävi Ruotsissa ja sekös jänskätti nyt kun huomasin miten kuuma Kaisaniemessä oli. Onneksi tällä kertaa ei tullu läpi, olis harmittanu. Pyysinkin ihania tankotyttöjä heittämään etutangolle Dry Handsia, ettei sitten vika spinni menis ketuiks sen takia et kädet ei pidä.
Näytä käyttäjän tiedot
jossukka

Viestien lukumäärä: 289
Registration date: 14.03.2009

ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Ke Maalis 16, 2011 12:08 pm

Siis tarkoitan kuumuutta JA kosteutta. Koska lämmin tankohan on vaan pitävämpi kuin jääkylmä.

Oliko tangot liukkaat jo kenraaleissa?
Näytä käyttäjän tiedot

Pole Vibes 2011

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Similar topics

-
» Operation Overkill 2011, Outokumpu 10.9.2011
» Operation Overkill 2011, 10.9.2011

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-