|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Yuli basic inverter

Viestien lukumäärä: 43 Registration date: 14.09.2010
 | Aihe: Vaatetus Pe Marras 05, 2010 8:50 pm | |
| Heipähei, tässä olisi sopiva päivä katsottuna ekalle tunnille, ja tajusin ettei mulla ole mitään kelvollista alaosaa, kertokaahan mikä olisi hyvä materiaali pöksyille josko tekis itte? tahi jos löytyy edullisesti jostain nettikaupasta valmiina? Saa myöskin mainita jos tulee mieleen vaikka jotain, mikä ehkä iteltä ekalla kerralla unohtu ja olis ollu kätevä mukana:) |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Vaatetus Pe Marras 05, 2010 10:41 pm | |
| Lindexiltä saa hyviä alaosia, samoin pole-a-holicin nettikaupasta sortseja + h+ sortsiyhdistelmiä. Itte käytän kans välillä miesten tiukkoja boxereita ja mika yoga wearin alaosat on huippuja. säärystimiä hyvä roudata mukana. |
|
 | |
Tsudy intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 93 Location: Vantaa Registration date: 06.04.2010
 | Aihe: Vs: Vaatetus Pe Marras 05, 2010 10:49 pm | |
| Tää nyt ei alaosaan liity, mutta muihin vinkkeihin liittyy, eli pyyhe kannattaa ottaa mukaan, niin sillä voi putsata tangon tunnin aluks ja tunnin kuluessakin, kun hikiset kädet tekee sen liukkaaksi.. |
|
 | |
Yuli basic inverter

Viestien lukumäärä: 43 Registration date: 14.09.2010
 | Aihe: Vs: Vaatetus Ma Marras 08, 2010 11:45 am | |
| Ei kyllä liity tähän aiheeseen, mutta varmistaisin vielä voinko mennä suoraan tek1 tunnille? kun noita startteja ei oo koskaan silloi ku paikalle pääsisin. ja siis paikkana rock the pole... |
|
 | |
angela hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 430 Ikä: 29 Location: Espoo Registration date: 15.09.2009
 | Aihe: Vs: Vaatetus Ma Marras 08, 2010 12:06 pm | |
| ^Lyhyesti: Voit |
|
 | |
Elegia hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 273 Ikä: 26 Location: Lappeenranta Registration date: 23.11.2010
 | Aihe: Vs: Vaatetus Ke Helmi 23, 2011 1:37 pm | |
| Laitan kysymyksen nyt tähän, kun vaatteista kerta puhutaan. Eli onko kenelläkään kokemuksia Pole-a-holicin hotpantseista? Ovatko laadukkaat ja kestävät..? Ostin viime viikolla (halvalla) yhdet shortsit Anttilasta, ja eikös mennyt kuin pari harjoittelukertaa kun lahkeet olivat jo venyneet ja vanuneet. Miulla on muutenkin ollut viha-rakkaussuhde hotpantsien etsimiseen. Aluksi en edes tiennyt miltä osastolta sellaisia kannattaa etsiä, joten pyörin kerran melkein tunnin kuin puolukka p**seessä Lindexillä enkä kehdannut kysyä myyjältä. Sitten siirryin vastapäiseen H&M:iin ja sieltä kysyin myyjältä, niin raukka oli ihan huuli pyöreenä et mitä on hotpants. Esitteli sitten jazz-pöksyjä.. Ja nyt sit kerrankin kun löysin etsimäni, niin ne olivatkin ihan jostain.. Pitkä sepustus, mutta pointtina kuitenkin se, että kuitenkin kun muutakin olen PaH:lta tilaamassa, niin kannattaako samalla hotpantsit liittää tilaukseen? Se 20e on kuitenkin miun tuloilla sen verran suolainen hinta pelkistä pöksyistä, että sitten pitää olla myös kestävät eikä kertakäyttöiset. |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Vaatetus Ke Helmi 23, 2011 1:40 pm | |
| Mulla on ollut nyt yhdet samat...hmm...yli vuoden. En ees muista koska nuo hommasin, pesty on sadat kerrat, eikä ole nukkaantunu tai venynyt millään lailla. |
|
 | |
Mortianna Superman

Viestien lukumäärä: 1356 Ikä: 22 Location: Epsoo Registration date: 28.07.2009
 | Aihe: Vs: Vaatetus Ke Helmi 23, 2011 2:54 pm | |
| KappAhlilla on myynnissä sellasissa laareissa 3-pack sortseja. Samassa paikassa on myös kalsareita ja stringejä samaa sarjaa. Ite oon tykänny niistä. oottakaas kun etsin kuvan...   |
|
 | |

Viestien lukumäärä: 273 Ikä: 26 Location: Lappeenranta Registration date: 23.11.2010
 | |
 | |
Tazze intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 88 Ikä: 28 Location: Helsinki Registration date: 21.10.2009
 | Aihe: Vs: Vaatetus To Helmi 24, 2011 1:09 pm | |
| Elegia kannattaa kaupassa kysyä mikroshortseja eikä hotpantseja niin myyjätkin ymmärtää paremmin mitä ollaan etsimässä |
|
 | |

| |
 | |
Em Kay Superman

Viestien lukumäärä: 865 Ikä: 30 Registration date: 30.10.2009
 | Aihe: Vs: Vaatetus La Helmi 26, 2011 1:10 pm | |
| Kuka on sanonut, että tankoilupöksyjen pitää olla aina mustat? Tai yksiväriset? Löysin nää herkut KappAhlista:  Ja hyvin toimii tangolla! |
|
 | |
Iina Superman

Viestien lukumäärä: 2829 Ikä: 28 Location: Tampere Registration date: 05.12.2007
 | Aihe: Vs: Vaatetus La Helmi 26, 2011 7:24 pm | |
| Kuvioidut ehkä menis mut mä oon ainaki sellane hikiselkä (-perse) että paree olla mustat  Muutenki aina ihmettelen ku te muut ihmiset uskallatte käyttää ihan tavallisii kalsareita tangolla, kyllä mä haluun aina sen malliset housut et niissä on lahje haarakiilaa alempana eikä toisin päin... _________________  |
|
 | |
eika intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 132 Location: Espoo Registration date: 07.05.2009
 | Aihe: Vs: Vaatetus La Helmi 26, 2011 7:45 pm | |
| Mulla on tässä sama kun Iinalla. Mustat on oltava ja lahjetta kiitos. Itse olen tykästynyt näihin. Lahjetta noissa nyt on, mutta hyvin saa tarvittaessa käärästyä ylemmäs. Eikä varmasti vilku.  Kotona tuleeki sit käytettyä vähän mitä sattuu, kun ei yleisöä ole... |
|
 | |
Kaiza basic spinner

Viestien lukumäärä: 20 Ikä: 23 Location: Helsinki Registration date: 19.11.2010
 | Aihe: Vs: Vaatetus La Helmi 26, 2011 7:59 pm | |
| Itse tykkään piruetin lyhyistä shortseista, jotka todella ovat ihan lyhyet, mutta silti riittävän peittävät. Niistä jotka madonnakin osti!  Hinta tosin joku 20 euroa, mutta kestäneet oikein hyvin. |
|
 | |
|