Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Vaatetus

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Yuli
basic inverter
basic inverter

Viestien lukumäärä: 43
Registration date: 14.09.2010

ViestiAihe: Vaatetus   Pe Marras 05, 2010 8:50 pm

Heipähei, tässä olisi sopiva päivä katsottuna ekalle tunnille, ja tajusin ettei mulla ole mitään kelvollista alaosaa, kertokaahan mikä olisi hyvä materiaali pöksyille josko tekis itte? tahi jos löytyy edullisesti jostain nettikaupasta valmiina? Saa myöskin mainita jos tulee mieleen vaikka jotain, mikä ehkä iteltä ekalla kerralla unohtu ja olis ollu kätevä mukana:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2358
Registration date: 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Pe Marras 05, 2010 10:41 pm

Lindexiltä saa hyviä alaosia, samoin pole-a-holicin nettikaupasta sortseja + h+ sortsiyhdistelmiä.
Itte käytän kans välillä miesten tiukkoja boxereita ja mika yoga wearin alaosat on huippuja.
säärystimiä hyvä roudata mukana.
Näytä käyttäjän tiedot
Tsudy
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 93
Registration date: 06.04.2010

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Pe Marras 05, 2010 10:49 pm

Tää nyt ei alaosaan liity, mutta muihin vinkkeihin liittyy, eli pyyhe kannattaa ottaa mukaan, niin sillä voi putsata tangon tunnin aluks ja tunnin kuluessakin, kun hikiset kädet tekee sen liukkaaksi..
Näytä käyttäjän tiedot
Yuli
basic inverter
basic inverter

Viestien lukumäärä: 43
Registration date: 14.09.2010

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Ma Marras 08, 2010 11:45 am

Ei kyllä liity tähän aiheeseen, mutta varmistaisin vielä voinko mennä suoraan tek1 tunnille? kun noita startteja ei oo koskaan silloi ku paikalle pääsisin. ja siis paikkana rock the pole...
Näytä käyttäjän tiedot
angela
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 430
Ikä: 29
Registration date: 15.09.2009

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Ma Marras 08, 2010 12:06 pm

^Lyhyesti: Voit Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Elegia

Viestien lukumäärä: 273
Ikä: 26
Registration date: 23.11.2010

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Ke Helmi 23, 2011 1:37 pm

Laitan kysymyksen nyt tähän, kun vaatteista kerta puhutaan. Very Happy Eli onko kenelläkään kokemuksia Pole-a-holicin hotpantseista? Ovatko laadukkaat ja kestävät..? Ostin viime viikolla (halvalla) yhdet shortsit Anttilasta, ja eikös mennyt kuin pari harjoittelukertaa kun lahkeet olivat jo venyneet ja vanuneet. Evil or Very Mad Miulla on muutenkin ollut viha-rakkaussuhde hotpantsien etsimiseen. Aluksi en edes tiennyt miltä osastolta sellaisia kannattaa etsiä, joten pyörin kerran melkein tunnin kuin puolukka p**seessä Lindexillä enkä kehdannut kysyä myyjältä. Sitten siirryin vastapäiseen H&M:iin ja sieltä kysyin myyjältä, niin raukka oli ihan huuli pyöreenä et mitä on hotpants. Esitteli sitten jazz-pöksyjä.. Rolling Eyes Ja nyt sit kerrankin kun löysin etsimäni, niin ne olivatkin ihan jostain.. Pitkä sepustus, mutta pointtina kuitenkin se, että kuitenkin kun muutakin olen PaH:lta tilaamassa, niin kannattaako samalla hotpantsit liittää tilaukseen? Se 20e on kuitenkin miun tuloilla sen verran suolainen hinta pelkistä pöksyistä, että sitten pitää olla myös kestävät eikä kertakäyttöiset.
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2358
Registration date: 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Ke Helmi 23, 2011 1:40 pm

Mulla on ollut nyt yhdet samat...hmm...yli vuoden. En ees muista koska nuo hommasin, pesty on sadat kerrat, eikä ole nukkaantunu tai venynyt millään lailla. sunny
Näytä käyttäjän tiedot
Mortianna
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 1356
Ikä: 22
Registration date: 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Ke Helmi 23, 2011 2:54 pm

KappAhlilla on myynnissä sellasissa laareissa 3-pack sortseja. Samassa paikassa on myös kalsareita ja stringejä samaa sarjaa. Ite oon tykänny niistä.
oottakaas kun etsin kuvan...

Näytä käyttäjän tiedot
Elegia

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   To Helmi 24, 2011 11:38 am

Ish: Juuri tuollainen kestävyys olisikin hyvä. Smile Mikäänhän ei kestä ikuisesti, mutta vuodenkin jos pystyy käyttämään niin sitten on hintansa väärti.

Mortianna: Kiitos kuvista! On helpompi etsiä tuotetta, kun visuaalisesti tietää mitä etsiä. Very Happy Vielä kun tietäisi missä täällä on KappAhl.. scratch
Näytä käyttäjän tiedot
Tazze
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 88
Ikä: 28
Registration date: 21.10.2009

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   To Helmi 24, 2011 1:09 pm

Elegia kannattaa kaupassa kysyä mikroshortseja eikä hotpantseja niin myyjätkin ymmärtää paremmin mitä ollaan etsimässä Smile

Näytä käyttäjän tiedot
Elegia

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   To Helmi 24, 2011 4:27 pm

Tazze kirjoitti:
Elegia kannattaa kaupassa kysyä mikroshortseja eikä hotpantseja niin myyjätkin ymmärtää paremmin mitä ollaan etsimässä Smile

Heh, siinä siis vika... Very Happy Mie aattelinkii, et sil ois voinu olla toinenkin (tunnetumpi) nimitys, mut muutenkin itekii vast olin tankoilun yhteydessä kuullu hotpantseista. cyclops
Näytä käyttäjän tiedot
Em Kay
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 865
Ikä: 30
Registration date: 30.10.2009

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   La Helmi 26, 2011 1:10 pm

Kuka on sanonut, että tankoilupöksyjen pitää olla aina mustat? Tai yksiväriset? Laughing
Löysin nää herkut KappAhlista:

Ja hyvin toimii tangolla! cheers
Näytä käyttäjän tiedot
Iina
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2829
Ikä: 28
Registration date: 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   La Helmi 26, 2011 7:24 pm

Kuvioidut ehkä menis mut mä oon ainaki sellane hikiselkä (-perse) että paree olla mustat Very Happy

Muutenki aina ihmettelen ku te muut ihmiset uskallatte käyttää ihan tavallisii kalsareita tangolla, kyllä mä haluun aina sen malliset housut et niissä on lahje haarakiilaa alempana eikä toisin päin...

intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 132
Registration date: 07.05.2009

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   La Helmi 26, 2011 7:45 pm

Mulla on tässä sama kun Iinalla. Mustat on oltava ja lahjetta kiitos. Itse olen tykästynyt näihin. Lahjetta noissa nyt on, mutta hyvin saa tarvittaessa käärästyä ylemmäs. Eikä varmasti vilku. Very Happy
Kotona tuleeki sit käytettyä vähän mitä sattuu, kun ei yleisöä ole...
Näytä käyttäjän tiedot
Kaiza
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 20
Ikä: 23
Registration date: 19.11.2010

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   La Helmi 26, 2011 7:59 pm

Itse tykkään piruetin lyhyistä shortseista, jotka todella ovat ihan lyhyet, mutta silti riittävän peittävät. Niistä jotka madonnakin osti! Razz Hinta tosin joku 20 euroa, mutta kestäneet oikein hyvin.
Näytä käyttäjän tiedot

Vaatetus

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-