Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Juliet
basic inverter
basic inverter

Viestien lukumäärä: 39
Ikä: 26
Registration date: 26.06.2011

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Su Kesä 26, 2011 9:37 am

Magnesiumeja löytyy nykypäivänä moneen lähtöön. Mielestäni tuo aiemmin esiin tullut nyrkkisääntö että magnesiumia on liikaa kun vatsa mene löysäksi toimii hyvin. Ja sitraatti joidenkin tutkimusten perusteella imeytyy paremmin kuin oksidit tai muut.. Mutta mene ja tiedä. Myös kivennäisvedet erityisesti kesäaikaan ovat hyviä nesteysjuomia ihan kraanaveden sijaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Nexu
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 238
Registration date: 03.04.2011

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Ke Kesä 29, 2011 11:56 am

Mulki tulee suonenvetoo välillä, tosin vain varpaisiin Very Happy Sillon mulle tulee, kun teen jotain liikettä, mikä sattuu ihan pirusti (esim. superman) ja koitan kivun keskellä ojentaa nilkkoja, niin silloin yleensä vetää inhasti :S
Näytä käyttäjän tiedot
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 116
Ikä: 22
Registration date: 29.08.2010

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Ke Kesä 29, 2011 2:09 pm

Mulle tulee kramppi jalkapohjaan lähes joka kerta tankoilleissa. Pikkuhiljaa ne on vähentyny, kun oon vaan sitkeesti esim. telkkaria katsellessa tehny nilkkojen ojennuksia aina melkein kramppiin saakka, päästäny vapaaksi ja sit taas uudestaan. Mulla on aina ollu tosi kova alttius krampeille jalkaterissä ja sain niitä pienenä esim. uidessa ja nukkuessa. Mut tankoilun myötä myös ne satunnaiset kovat krampit on lähes hävinny ja sen krampinkin saa hellittämään helpommin. Smile Eli treeniä ja tietty sitä magnesiumia myös. Mulla se tosin on kuulunu ruokavalioon viimeset 10 vuotta anyway.
Näytä käyttäjän tiedot http://charmxlife.blogspot.com/
Elegia

Viestien lukumäärä: 273
Ikä: 26
Registration date: 23.11.2010

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Ke Kesä 29, 2011 8:45 pm

Miulla on jokseenkin auttanut kramppailuun Novellen omenanmakuinen magnesium-kivennäisvesi. Aikaisemmin ei kramppeja ollut, sitten raskausaikana iski mielettömät krampit vasempaan pohkeeseen ja nyt keväällä ne jostain syystä palasivat. Aloin sitten tuota Novellea juomaan kun muutenkin tykkään kivennäisvedestä ja toivoin sen auttavan. Liekö sitten tuo toiveajattelu vai mikä, mutta krampit on pysyneet poissa.
Näytä käyttäjän tiedot
diabolicat
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 29
Registration date: 23.04.2010

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   La Heinä 23, 2011 11:13 pm

Tankoillessa mulla vetää suonta melkein jokaikinen kerta. Magnesiumia löytyy, vähän huonosti kyllä muistan ottaa. Nyt kesällä ku oon tehny kuplavettä, oon laittanu siihen ruususuolaa ja töissä juon aika paljon vissyä. Ostin Salt Balancea ja olen sitä ehkä kuukauden päivät nappaillu. Olen koko ajan syönyt myös d-vitamiinia (nyt just loppu), c-vitamiinia ja joka aamu lasillisen Beroccaa. Nyt on jo suonenveto vähentynyt, joten en tiedä johtuuko tottumisesta, vai Salt Balancesta ja vissystä.

Varsinkin ku yritän inverttiä tai vaikka bumerangia, niissä kramppaa pahiten (olen siis vasta aloittelijatasoinen).

Mulla ei oo ikinä krampannu reidet ennen tankoilua. Pohkeet kylläkin ja jalkapohja, mutta kaikki nuo kramppaa tankoillessa.
Näytä käyttäjän tiedot
Ivanka

Viestien lukumäärä: 221
Registration date: 17.08.2010

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Su Heinä 24, 2011 12:57 pm

Mullakin on auttanut suonenvetoihin parhaiten juuri elektrolyyttijuoma ennen treenejä ja sen aikana. Käytän Hart-Sportin vihreää tiivistettä, löytyy jopa meidän lähi-Alepasta. Magnesiumiakin (kelaatti) syön päivittäin, mutta se ei ole yksinään auttanut noihin suonenvetoihin.
Näytä käyttäjän tiedot
merqus
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 522
Ikä: 27
Registration date: 11.06.2008

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Su Heinä 24, 2011 7:55 pm

Mulla nyt ei ole itselläni noista suonenvedoista kokemusta, mutta tuli mieleen semmonen, että OPTI-MSM:stä voisi olla apua tuommoseenkin. Linkistä voi lukea lisää tuotteesta:

OPTI-MSM
Näytä käyttäjän tiedot
Henna.C
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 902
Ikä: 25
Registration date: 09.01.2009

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Ma Heinä 25, 2011 11:27 am

Mulla oli kans aikoinaan suonenvetoa, mutta aloin syödä magnesiumjauhetta, ja suonenvedolle sai heittää hyvästit. Lisänä syön kalanmaksaöljytabuja sekä D-vitamiinia. Talvella yleensä myös monivitamiinivalmistetta.
Manniselta tilaan (klikkaa tästä niin menee kotisivuille)
Näytä käyttäjän tiedot http://www.henna-c.blogspot.com
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 122
Ikä: 36
Registration date: 03.02.2010

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   La Heinä 30, 2011 8:31 am

Minä taas luotan Valmarinin voimaan.
Näytä käyttäjän tiedot
tasuni
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 1998
Ikä: 38
Registration date: 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Ke Loka 26, 2011 11:35 am

Myöhäinen vastaus mutta mullakin auttaa magnesium, ja banaani ennen tuntia syötynä. Teen myös noita nilkkojen ja varpaiden ojennuksia kramppiin asti. Joskus en jaksa tehdä mitään näistä asioista ja hyvin äkkiä alkaa taas oikea jalkapohja krampata. Sietämätöntä!
Näytä käyttäjän tiedot
Iina
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2829
Ikä: 28
Registration date: 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Ke Loka 26, 2011 12:15 pm

Ihana necro Smile Mä en edes muista enää, millon olisi viimeksi pelkästä ojentamisesta krampannut jalka. Kramppiin asti ojentaminen ei enää onnistu, siinä istuttais maailman tappiin asti. Silloin tällöin on vielä joku väsyneenä tehty lähes tippunut temppu saanut jalkapohjan kramppiin, se alkaa yleensä olla jo hyvä aika lopettaa koko treenit muutenkin. I love you

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-