|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Catriina basic spinner

Viestien lukumäärä: 11 Registration date: 14.12.2009
 | Aihe: Spinniyhdistelmiä? Ke Elo 04, 2010 9:22 pm | |
| Eli tuossa otsikossa se jo kävikin ilmi.. Mä olen varmaan vähemmistössä ja tykkään spinnata enemmän (ehkä, koska olen onnettoman huono kaikissa muissa tempuissa). Mä olen vaan niin mielikuvitukseton, etten osaa yhdistellä eri pyörähdyksiä sellaiseksi comboksi Eli, laittakaa aloittelijalle vinkkejä, millaisia yhdistelmiä olis kiva reenailla. Mitä kaikkea pysytyy tekemään näistä peruspyörähdyksistä ja jne  Mun tarttis kovasti ottaa itteeni niskasta kiinni ja vaan reenata ja reenata noita liikkeitä, mut mulla taitaa olla jokin lukko ja epäonnistumisen pelko |
|
 | |
Em Kay Superman

Viestien lukumäärä: 865 Ikä: 30 Registration date: 30.10.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? To Elo 05, 2010 7:38 am | |
| No tässä ainakin multa pari ehdotusta:  Bumerangi-takaperin joutsen (aka. back hook spin)  Hollywood-merenneito (riippuen puolesta, mutta esim. oikealta ensin oikea jalka tangolle, vasen sivussa suorana - vaihto vasen jalka tangolle, oikea jalka potkaisee taakse)  Merenneito-palomies  Tuoli-palomies  Takaperin joutsen-kopteri (vaativampi yhdistelmä) Ja kannattaa kokeilla ainakin tuolia ja merenneitoa niin, että vaihdat suuntaa. Joko A) Aloitat taaksepäin ja käännyt eteenpäin B) Aloitat eteenpäin ja käännyt taaksepäin Ja jos/kun osaa reverse grabin (kutsutaan myös heittona), pystyt yhdistelemään hurrrrjasti eri spinnejä! Esim. tuulimylly-reverse grab-merenneito taaksepäin-tuoli! |
|
 | |
sluippa Superman

Viestien lukumäärä: 684 Ikä: 27 Location: Espoo Registration date: 07.05.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? To Elo 05, 2010 7:47 am | |
| Ootko kotitreenailija? Jos vain mahdollista, niin koita käydä ohjatuilla tunneilla. Niissä saa aina uusia ideoita. Tai sit youtuben tankoiluvideot. |
|
 | |
hemuliini Superman

Viestien lukumäärä: 852 Ikä: 29 Location: Porvoo Registration date: 10.08.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? To Elo 05, 2010 7:58 am | |
| Mulle tuli mieleen vielä seuraavia spinnikomboja:  tuoli eteenpäin - takaperin joutsen  palomies toinen jalka suorana - merenneito (suorana oleva jalka koukkaa tangon)  karuselli - reverse grap - bumerangi - tangolle kiipeäminen |
|
 | |
Mortianna Superman

Viestien lukumäärä: 1356 Ikä: 22 Location: Epsoo Registration date: 28.07.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? To Elo 05, 2010 5:51 pm | |
| Tuo Hemuliinin viimeinen on sellainen mitä en osaa hahmottaa. Mun lenpispinnikombo on tuoli (jalat suorina) - alakäden irroitus ja suunnan vaihto - takaperin merenneito. Siitä nousen ylös seisomaan - yhdellä askeleella tangon ympäri - takaperin joutsen tai merenneito. Tuon ekan tuolin yritän korvata sellaisella potkulla, en tiedä sen nimeä. |
|
 | |
downthepole intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 145 Location: Oulu Registration date: 21.09.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ti Elo 17, 2010 11:01 am | |
| löytyykö mistään videota reverse grabistä?? jäi vaivaamaan kun en hoksaa mikä se on.. |
|
 | |
angela hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 430 Ikä: 29 Location: Espoo Registration date: 15.09.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ti Elo 17, 2010 11:09 am | |
| Kaipa sillä tarkotetaan sitä, missä heittää ittensä tangon eteen ja ottaa selän takaa kiinni.. Tällä videolla jossain 20 sekunnin kohdalla. Mä en kyllä ihan kans hiffaa, miten siitä taas käännytään takas bumerangiin |
|
 | |
hemuliini Superman

Viestien lukumäärä: 852 Ikä: 29 Location: Porvoo Registration date: 10.08.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ti Elo 17, 2010 11:16 am | |
| Tönästään vaan alakädellä tankoa selän takaa niin, että kroppa kääntyy takaisin tankoa kohti, ja jalat nousee bumerangiin. Oona muistaakseni teki sen jossain esityksessään.. Tuolla --> http://www.youtube.com/watch?v=T3C5FiFRI_w , kohassa 1:44. Samalla tavalla kädellä tönäisemällä voi lähteä kiipeämään suoraan reverse grapistä. |
|
 | |
Foxmagon Superman

Viestien lukumäärä: 509 Ikä: 27 Location: Helsinki Registration date: 07.01.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ti Elo 17, 2010 11:28 am | |
| Koska reverse grab on yks mun lemppareista, ni pitihän siitä joskus ottaa myös viideota.  (pahoittelut asswipesta  )
Viimeinen muokkaaja, Foxmagon pvm Ti Elo 17, 2010 11:30 am, muokattu 1 kertaa |
|
 | |
downthepole intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 145 Location: Oulu Registration date: 21.09.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ti Elo 17, 2010 11:29 am | |
| No niin, kyllähän mä tuon tiesin Englantia näköjään vaan en ymmärtänyt.. reverse grab= takaote (?) ..sillä nimellä mä sen oon oppinut. |
|
 | |
Saila Superman

Viestien lukumäärä: 831 Ikä: 23 Location: Turku Registration date: 27.05.2008
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ke Elo 25, 2010 8:34 am | |
| |
|
 | |
Em Kay Superman

Viestien lukumäärä: 865 Ikä: 30 Registration date: 30.10.2009
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ke Elo 25, 2010 9:11 am | |
| ^Taidetaanpa englanniksi tuntea nimellä Attitude. Saa korjata, jos olen väärässä! |
|
 | |
Saila Superman

| Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ke Elo 25, 2010 9:16 am | |
| nonii juu nyt tiiän  jossain videol oli nimella "sun wheel" |
|
 | |
Ish Superman

Viestien lukumäärä: 2358 Location: SEINÄJOKI Registration date: 10.11.2008
 | Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ke Elo 25, 2010 10:02 am | |
| Jos mä käsitän nuo merenneidon, niin vertical dance opettaa nimillä reverse ja forward. auringot taas on ne perus nilkka, polvi ja koskematta. Voi voi, kyllä pitäis saada kuvineen luettelo kaikista mahdollisista nimistä |
|
 | |
Saila Superman

| Aihe: Vs: Spinniyhdistelmiä? Ke Elo 25, 2010 10:03 am | |
| niijuu katoppas.. |
|
 | |
|