Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  tankotanssi blogitankotanssi blogi  

Jaa | 

Tankotanssia Lahdessa?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä: 130
Ikä: 37
Registration date: 28.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Su Tammi 23, 2011 11:29 pm

Myöhäisheränneenä kommentoin nyt tähänkin.

Zindri tosiaan kävi pitämässä 5 tunnin kurssin Seinäjoella ennen kuin Pole-a-holic perustettiin. Sitä ennen hänen äitinsä Anette piti esittelytunnin. Ymmärtääkseni he toimivat Pole Lot of Fun -konseptin mukaisesti. Itse ostin tuon A Pole Lot of Funin dvd:n esittelytunnilla, mutta totesin heti, että tämä nyt ei ollut ihan sitä, mitä ajattelin...

Yritysrekisterin mukaan Aneten A pole lot of fun on lakkautettu jo pari vuotta sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.poleaholic.com
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only

Viestien lukumäärä: 273
Ikä: 26
Registration date: 23.11.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Su Helmi 06, 2011 7:37 pm

Tulin lueskelemaan ketjua mielenkiinnosta, kun muistin et anoppi käy melkein joka viikonloppu Lahdessa, jolloin siinä voisi olla miulle mahdollisuus edes joskus käydä joillain tunneilla.. Ja vitsit, tuli totaalinen repeäminen! Very Happy En tiiä, oon varmaan vähän väsynyt, mutta nauratti ihan sikana kun mielessään kuvitteli sitä keikuttelemista ja itse-suggestiota. Ei varmaan ihan sellaisesta kehtaisi maksaa, sitä voi harrastaa kotonakin omassa rauhassaan. lol!
Näytä käyttäjän tiedot
Iinuski
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 27
Ikä: 21
Registration date: 03.05.2011

ViestiAihe: helsinkiinkö?   Ma Toukokuu 16, 2011 11:27 am

Kävin tosiaan Muevessa ja tunti oli siis sisällöllisesti sama kuin Minnamaria kertoi. Mä en tajua että miksi opettajalla on sellainen mielikuva ettei kukaan jaksa tehdä tangolla mitään jos kerta muissakin tanssikouluissa mennään heti asian ytimeen.. Pitäisikö mun mennä Helsinkiin kokeilemaan? En todellakaan halua maksaa 10/kerta siitä etten saa tehdä mitään. Mad Onko intensiivikurssi parempi kuin että menee yhdelle tunnille vaan kokeilemaan?
Näytä käyttäjän tiedot
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 73
Ikä: 20
Registration date: 23.08.2011

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Ke Elo 24, 2011 11:24 pm

Ahhhah en kestä! :"""D Ihan hyvä juttu siis, ettei me kaverini kanssa ikinä menty millekkään Lahdessa järjestettävälle tankotanssikurssille, kun tätä on se totuus... Onneksi muutin tammikuussa Vantaalle, niin nyt voin helposti matkustaa Helsinkiin. : D Joskus etsittiin kaverin kanssa Lahdesta jotakin paikkaa, jossa tankoilla, mutta ei erityisemmin innostuttu ajatuksesta "x määrä oppilaita ja tasan yksi tanko." Eihän tämä mitään tankoilua ole, seksikästä tanssia ehkä. Luulisi, että Lahdessa olisi kysyntää ihan kunnon tankoilupaikalle... Jos jotakin tekee, niin eikö sen voisi tehdä kunnolla sitten? Muutama tanko Lahteen lisää ja se on siinä.
Näytä käyttäjän tiedot
Iina
Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 2829
Ikä: 28
Registration date: 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Ke Elo 24, 2011 11:55 pm

Muistelisin että siellä opetetaan ihan oikeaa tankoTANSSIA eikä vaan mitään temppuilua, vai mitensenymeni... Lahdessa ois kyllä mille tahansa tanssikoululle pieni investointi hankkia ne tangot ja sais Miiallekin mieluisaa osa-aikatyötä Very Happy

Superman
Superman

Viestien lukumäärä: 1126
Ikä: 24
Registration date: 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   To Elo 25, 2011 3:23 pm

Indeed!! Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
katwalk
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä: 13
Ikä: 25
Registration date: 30.11.2011

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Ma Joulu 05, 2011 10:46 am

Mun ystävä käy juuri Muavessa tankotanssimassa ja kehui paikkaa tosi paljon. Kuulemma kehittyvät nopsasti ja tekevät tosi paljon juttuja! Sanoi, että Lahdessa on kyllä joku semmonen paikka missä on pelkkiä ketkutustuntejakin, muttei ole törmännyt niihin henk.koht.

Ite oon joululoman Lahden hollilla ja harmittaa kun esim. tää Muave on kiinni joululoman ajan niin ei pääse tunneille kun aikaa olisi. Onneksi kotiin saapuu tanko niin voi sitten itse treenailla.
Näytä käyttäjän tiedot http://katwalkblog.blogspot.com
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä: 61
Ikä: 22
Registration date: 03.01.2010

ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   To Joulu 08, 2011 5:40 pm

Kyllä siellä Muevella tosiaan on nyt alettu pitämään ihan tekniikka tunteja. Open nimi oli Noora ja vaikutti tosi pätevältä, mä olin rollerderby-tytöille järkätyllä tutustumistunnilla (mä en ite siis oo derbyssä). Zindrin tunnit on vissiin loppunut/lopetettu? Siitä en tiedä. Harmi vaan että tunnit on aloittelijoille... Ainakin toistaseks. Vaikka tunti oliki just alottelijoille, positiivista oli että Noora ite ehdotti että voi opettaa mulle siinä sivussa jotain mitä mulla olis mielessä ja hyviä neuvoja sain Smile
Näytä käyttäjän tiedot

Tankotanssia Lahdessa?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-